logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yieldbird głównym partnerem programatycznym serwisu Weszło.com

  PR 30.01.2020, przeczytano 1371 razy

Do portfolio firmy Yieldbird, specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył serwis sportowy Weszło.com. Eksperci Yieldbird współpracują z serwisem w zakresie zarządzania i optymalizacji reklamy programatycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldbird-glownym-partnerem-programatycznym-serwisu-weszlo.com,385511,artykul.html

Zespół Yieldbird jest odpowiedzialny za całość działań reklamowych Weszło.com w obszarze reklamy programatycznej. Eksperci firmy zajmują się m.in. zarządzaniem cenami w aukcjach otwartych, tworzeniem oferty programmatic direct, optymalizacją zestawu wykorzystywanych platform reklamowych oraz testami nowych technologii.

– Dzięki ekspertyzie i doświadczeniu zespołu specjalistów z Yieldbird byliśmy w stanie znacznie poprawić i uprościć zarządzanie reklamą programatyczną na Weszło.com. Przełożyło się to na wzrosty przychodów już na przestrzeni pierwszych kilku miesięcy naszej współpracy – mówi Filip Cieśliński, Product Manager w Sport Brokers, agencji zarządzającej powierzchniami reklamowymi Weszło.com.

Weszło.com dołączyło do szerokiego portfolio najpopularniejszych polskich serwisów sportowych zarządzanych przez Yieldbird w zakresie reklamy programatycznej, takich jak Sport.pl, Sport.TVP.pl, Realmadryt.pl czy FCBarca.com.

Weszło.com jest serwisem sportowym tworzącym treści o tematyce sportowej, w szczególności dotyczące piłki nożnej. Serwis działa od ponad 10 lat i ma bazę ponad 800 tys. regularnych użytkowników, którzy śledzą także kanały wydawcy w innych mediach – radiu i telewizji internetowej.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764