logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yieldriser na targach marketingowych Dmexco 2016

  PR 02.08.2016, przeczytano 399 razy

YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – zaprezentuje się na jednych z największych na świecie targach on-line marketingowych DMEXCO. Wydarzenie odbędzie się pomiędzy 14 a 16 września w niemieckiej Kolonii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldriser-na-targach-marketingowych-dmexco-2016,29475,artykul.html

YieldRiser, decyzją organizatorów, zakwalifikował się do grona dynamicznie rozwijających się młodych przedsiębiorstw z całego świata, które będą miały okazję zaprezentować się w sekcji Start-up Village DMEXCO. Polska spółka będzie miała własną przestrzeń do spotkań z uczestnikami oraz wystąpi z prelekcją. W trakcie prezentacji zespół YieldRiser reprezentował będzie Paweł Treściński, wiceprezes firmy. 

Obecność na DMEXCO to doskonała okazja do przedstawienia swojej spółki oraz rozmów z potencjalnymi klientami i inwestorami, a także możliwość prezentacji osobom decyzyjnym z branży marketingowej z całego świata. W Start-up Village znajdą się najbardziej perspektywiczne firmy specjalizujące się w marketingu cyfrowym, reklamie, mediach oraz Internet of things. YieldRiser, który optymalizuje ponad 100 witryn z Polski oraz z zagranicy i ma na swoim koncie więcej niż miliard odsłon miesięcznie, idealnie odnajduje się w tym gronie.

DMEXO to jedne z największy targów online – marketingowych. Jest to połączenie targów i konferencji branżowej. W ciągu dwóch dni, w Kolonii spotykają się przedstawiciele marketingu, mediów i nowoczesnych technologii. Wydarzenie każdego roku przyciąga średnio ponad 50 000 odwiedzających.

Źródło: YieldRiser

www.yieldriser.com

Dodatkowe informacje:

YieldRiser powstał w 2015r., optymalizuje ponad 100 witryn z Polski oraz zagranicy i ma na swoim koncie więcej niż miliard odsłon miesięcznie. Firmę tworzy zespół doświadczonych ekspertów obecnych na rynku reklamy internetowej od 1997r. Wielu z nich współtworzyło największe w Polsce sieci reklamowe. Firma oferuje własne rozwiązanie skierowane do wydawców internetowych, dzięki któremu mogą oni zwiększać wyniki sprzedaży swojej powierzchni reklamowej.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764