logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yieldriser na targach marketingowych Dmexco 2016

  PR 02.08.2016, przeczytano 322 razy

YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – zaprezentuje się na jednych z największych na świecie targach on-line marketingowych DMEXCO. Wydarzenie odbędzie się pomiędzy 14 a 16 września w niemieckiej Kolonii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldriser-na-targach-marketingowych-dmexco-2016,29475,artykul.html

YieldRiser, decyzją organizatorów, zakwalifikował się do grona dynamicznie rozwijających się młodych przedsiębiorstw z całego świata, które będą miały okazję zaprezentować się w sekcji Start-up Village DMEXCO. Polska spółka będzie miała własną przestrzeń do spotkań z uczestnikami oraz wystąpi z prelekcją. W trakcie prezentacji zespół YieldRiser reprezentował będzie Paweł Treściński, wiceprezes firmy. 

Obecność na DMEXCO to doskonała okazja do przedstawienia swojej spółki oraz rozmów z potencjalnymi klientami i inwestorami, a także możliwość prezentacji osobom decyzyjnym z branży marketingowej z całego świata. W Start-up Village znajdą się najbardziej perspektywiczne firmy specjalizujące się w marketingu cyfrowym, reklamie, mediach oraz Internet of things. YieldRiser, który optymalizuje ponad 100 witryn z Polski oraz z zagranicy i ma na swoim koncie więcej niż miliard odsłon miesięcznie, idealnie odnajduje się w tym gronie.

DMEXO to jedne z największy targów online – marketingowych. Jest to połączenie targów i konferencji branżowej. W ciągu dwóch dni, w Kolonii spotykają się przedstawiciele marketingu, mediów i nowoczesnych technologii. Wydarzenie każdego roku przyciąga średnio ponad 50 000 odwiedzających.

Źródło: YieldRiser

www.yieldriser.com

Dodatkowe informacje:

YieldRiser powstał w 2015r., optymalizuje ponad 100 witryn z Polski oraz zagranicy i ma na swoim koncie więcej niż miliard odsłon miesięcznie. Firmę tworzy zespół doświadczonych ekspertów obecnych na rynku reklamy internetowej od 1997r. Wielu z nich współtworzyło największe w Polsce sieci reklamowe. Firma oferuje własne rozwiązanie skierowane do wydawców internetowych, dzięki któremu mogą oni zwiększać wyniki sprzedaży swojej powierzchni reklamowej.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764