logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Z Brother Ad School do 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 02.08.2018, przeczytano 625 razy

Pilar Boschetto i Juan Aponte, absolwenci prestiżowej Brother School of Creativity w Barcelonie, w ramach Talent Programu, dołączyli do działu kreacji 180heartbeats Jung von Matt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/z-brother-ad-school-do-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,37462,artykul.html

Talent Program to projekt 180, który dotyczy wymiany doświadczeń i jest adresowany do pasjonatów reklamy, grafiki, animacji, programowania i mediów digitalowych z całego świata. Argentynka Pilar Boschetto, która pracuje jako art director, wcześniejsze doświadczenie zdobywała w Y&R Barcelona - tworzyła projekty dla marki Activia, oraz w dziale marketingu BMW w Argentynie. Pochodzi z San Francisco w argentyńskiej prowincji Córdoba. Jej hobby to taniec – jest instruktorką zumby. Natomiast Kolumbijczyk Juan Aponte zanim przyjechał do Europy, jako senior copywriter pracował pięć lat w TBWA. Przygotowywał koncepty kreatywne dla takich marek jak Adidas, Abbott Laboratories, Energizer, Hyundai, UNICEF, Western Union i wielu innych. Urodził się w Cali, wychował w Bogocie. Uwielbia tańczyć salsę, pasjonuje go rzeźba i rzemiosło.

Pilar i Juan spotkali się podczas studiów Brother School of Creativity w Barcelonie i pracują razem od października 2017 roku.  Brother jest jedną z najbardziej znanych sieci szkół kreatywności w Hiszpanii i Ameryce Południowej.

W 180 są już czwartym teamem, który gości w agencji w ramach Talent Program – wcześniej były to zespoły z Hiszpanii i Belgii, trwa rekrutacja kolejnych: - Talent Program nie tylko wspiera talenty poprzez zdobywanie nowego doświadczenia - mówi Martin Winther, dyrektor kreatywny, który koordynuje ten projekt w 180. - Jest także wspaniałą  możliwością rozwoju dla ludzi w agencji, na przykład podczas pracy nad briefami, kiedy można się wzajemnie inspirować i poznać inne kulturowo myślenie. Osoby z zagranicy mówią że chcą poznać naszą kulturę pracy, a w sumie my też odkrywamy wiele nowego - dodaje.  

Obecnie dział kreacji 180 liczy 14 osób, a zarządza nim chief creative officer Mikołaj Sadowski.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764