logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka odświeża wizerunek oferty gastronomicznej

  PR 28.06.2021, przeczytano 1246 razy
ilustracjastrzałka

Żabka to sieć z ofertą gastronomiczną. Dzięki ponad 7200 sklepom, zlokalizowanym na terenie całego kraju, zawsze blisko i po drodze każdy klient ma dostęp do prostych, ale jednocześnie smacznych i szybkich w przygotowaniu przekąsek na ciepło lub gorącej, świeżo mielonej, aromatycznej kawy. Oferowane przez Żabkę jedzenie to jakość, która budzi zaufanie klientów. A ponieważ powszechnie wiadomo, że człowiek „je także oczami”, Żabka odświeża wizerunek oferty gastronomicznej. Wyraziste, kolorowe, „popowe” opakowania, kreatywne nazwy i reklamy po prostu budzą uśmiech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabka-odswieza-wizerunek-oferty-gastronomicznej,392057,artykul.html

We wszystkich sklepach Żabka dostępne są menuboardy w nowej odsłonie, które ułatwią podjęcie decyzji nawet najbardziej niezdecydowanym klientom, oraz nowe, kolorowe, radosne kubki na napoje gorące. Zmienia się także otoczenie kącika kawowego. Dzięki wyrazistym, inspirowanym popartem kolorom oraz lekkim, młodzieżowym, czasami „niegrzecznym” hasłom komunikacja zyska „pazura”. A klienci sieci nabiorą pewności, że wybierając ciepłe przekąski z oferty gastronomicznej Żabki, będą mieli nie tylko pozytywną energię na cały dzień, ale też pozytywny nastrój.  

Oferta gastronomiczna Żabki to produkty smaczne i różnorodne, dobre jakościowo i przystępne cenowo. Oprócz kultowych już hot dogów w różnych wariantach, klienci we wszystkich sklepach sieci mogą kupić burgery, także wege, oraz panini czy tosty. Żabka nieustannie rozwija ofertę, proponując unikalne produkty, dotąd niedostępne na polskim rynku. Jednym z nich jest hot dog z parówką serową – najnowsza, bezmięsna propozycja w ofercie szybkich przekąsek w Żabce. W sklepach sieci kupić także można świeżo mielone na miejscu kawy z brazylijskich ziaren 100% arabica, m.in. czarną, białą, espresso, cappuccino czy latte, podawane w kubkach z papierowym wiekiem celulozowym. Poza stałym, nieustannie rozwijanym asortymentem, klienci znajdą tu także produkty okolicznościowe, np. halloweenowe donuty, pączki na tłusty czwartek czy poznańskie rogale z białym makiem.

Źródło: Żabka Polska Sp. z o.o.

www.zabka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764