logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zastrzyk w kreacji Leo Burnett

  PR 15.01.2018, przeczytano 1089 razy

W styczniu do działu kreacji Leo Burnett dołączyły Monika Świątek-Król oraz Agnieszka Stypa, które jako team kreatywny rozpoczęły pracę dla nowego klienta agencji - Orange Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zastrzyk-w-kreacji-leo-burnett,35118,artykul.html

Świątek-Król i Stypa przeszły do Leo Burnett z agencji Saatchi & Saatchi IS – w której pracowały jako kreatywny team. Transfer ten jest podyktowany strategią Power of One, według której Grupa Publicis tworzy multidyscyplinarne zespoły.

Monika Świątek-Król objęła w Leo Burnett stanowisko Senior Copywritera. Swoje 15-letnie doświadczenie w branży zdobywała pracując m.in. w agencjach Plej, Grey, Euro RSCG oraz Saatchi & Saatchi IS obsługując m.in. takich klientów jak: P&G, MBank, Danone, Tyskie. Jej prace nagradzane były na polskich i międzynarodowych konkursach takich jak: Golden Drum, KTRy, Effie, Golden Hammer.

Agnieszka Stypa objęła stanowisko Senior Art. Directora w Leo Burnett. Poprzednio pracowała  m.in. w agencjach Saatchi IS, Plej oraz Grey. 18 lat doświadczenia zdobywała pracując m.in. z takimi klientami jak: P&G, Heineken, Lotto, Ikea. Jej prace nagradzane były na polskich i międzynarodowych konkursach takich jak: KTRy, Kreatura, Effie, Golden Drum, Golden Hammer.

Źródło: Leo Burnett

www.leoburnett.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764