logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Zdalnidopomocy z ING dziękują za udział w akcji

  PR 15.05.2020, przeczytano 852 razy
ilustracja

Znani twórcy internetowi dziękują wszystkim, którzy przyłączyli się do akcji #zdalnidopomocy z ING. Dzięki zaangażowaniu internetowych, ci mniej zdalni mogą teraz radzić sobie lepiej w świecie online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zdalnidopomocy-z-ing-dziekuja-za-udzial-w-akcji,387037,artykul.html

Akcja ING #zdalnidopomocy odbiła się szerokim echem wśród internautów. Na YouTube spot obejrzało do tej pory 5 714 446 osób, przy 3471 łapkach w górę, co daje 96,4% pozytywnych reakcji. W sumie na kanałach ING odnotowano 116 183 reakcji i 3462 komentarzy, a na kanałach zaangażowanych w akcję twórców internetowych 348 343 reakcji i 6294 komentarzy.

W akcji #zdalnidopomocy ING zachęca do wspierania tych, którzy gorzej odnajdują się w internetowej rzeczywistości. Podpowiada jak nauczyć ich bankować online, zrobić zakupy w internecie czy zainstalować aplikację.

Bank przygotował też materiały, w których przypomina jak wiele spraw można załatwić zdalnie, bez wychodzenia z domu, m.in. filmiki instruktażowe o korzystaniu z bankowości mobilnej.

Na stronie banku znajduje się również Poradnik Bankowania Online, dostępny w dwóch wersjach:

  • Bankowość mobilna dla początkujących – obsługa na smartfonach;
  • Bankowość internetowa dla początkujących – obsługa na komputerze.

To swego rodzaju podręcznik, który krok po kroku pokazuje jak zainstalować bankowość mobilną czy internetową oraz jak korzystać z jej podstawowych funkcji.

Młodzi Zdalni (reZi, Naruciak, Poszukiwacz, Aleksandra Żuraw, Katarzyna Gandor, Sylwia Lipka, Adrianna Skon), którzy zachęcali do udziału w akcji teraz dziękują wszystkim, którzy się do niej przyłączyli. W krótkich spotach przypominają, że każdy z nas jest nadal #zdalnydopomocy.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764