Pierwsze miejsce kwietniowego zestawienia zajął Huawei z reklamą smartfonów P10. Zaraz po nim na podium znalazł się mBank i mOkazje. Na trzeciej pozycji uplasowała się Kuchnia Lidla z przepisem na domowe żelki, która weszła do rankingu już po raz drugi z rzędu. W zestawieniu znajdziemy także Kubusia zachęcającego młodzież do ruchu i Samsunga z oficjalną prezentacją nowego smartfona Galaxy S8.
W kwietniu polscy użytkownicy YouTube najchętniej oglądali reklamę Huawei #Perfect10 in Imperfect World. Technologiczny gigant pokazuje, jak za sprawą coraz lepszych smartfonów stara się udoskonalić nasz bardzo niedoskonały świat.
Na drugim miejscu znalazło się wideo mBank mOkazje: Zwrotka - Siłacz. Główny bohater spotu, młody sportowiec w trakcie treningu na siłowni opowiada widzom o korzyściach, na jakie mogą liczyć klienci mBanku podczas zakupów. Podium zamyka reklama ŻELKI pomarańczowo-marchewkowe | Paweł Małecki & Kuchnia Lidla, która była obecna także w marcowym zestawieniu. Dzięki wideo możemy poznać sposób na samodzielne przygotowanie żelek we własnej kuchni.
Czwarte miejsce to marka Kubuś i STRZELAMY GOLE | GramPaula & Trenuj z Krzychem. W filmie przedstawione są rozgrywki futbolowe pomiędzy YouTuberką, GramPaulą znaną też jako GlamPaula, a mistrzem świata trików piłkarskich Krzysztofem Golonką. Polscy użytkownicy YouTube interesowali się także premierą nowego smartfona od Samsunga. Zestawienie zamyka reklama Samsung Galaxy S8 and S8+: Official Introduction, dzięki której poznamy niesamowite możliwości Galaxy S8.
Źródło: YouTube