logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za kwiecień 2017

  PR 15.05.2017, przeczytano 833 razy
ilustracjastrzałka

Pierwsze miejsce kwietniowego zestawienia zajął Huawei z reklamą smartfonów P10. Zaraz po nim na podium znalazł się mBank i mOkazje. Na trzeciej pozycji uplasowała się Kuchnia Lidla z przepisem na domowe żelki, która weszła do rankingu już po raz drugi z rzędu. W zestawieniu znajdziemy także Kubusia zachęcającego młodzież do ruchu i Samsunga z oficjalną prezentacją nowego smartfona Galaxy S8.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-kwiecien-2017,32467,artykul.html

W kwietniu polscy użytkownicy YouTube najchętniej oglądali reklamę Huawei #Perfect10 in Imperfect World. Technologiczny gigant pokazuje, jak za sprawą coraz lepszych smartfonów stara się udoskonalić nasz bardzo niedoskonały świat.

Na drugim miejscu znalazło się wideo mBank mOkazje: Zwrotka - Siłacz. Główny bohater spotu, młody sportowiec w trakcie treningu na siłowni opowiada widzom o korzyściach, na jakie mogą liczyć klienci mBanku podczas zakupów. Podium zamyka reklama ŻELKI pomarańczowo-marchewkowe | Paweł Małecki & Kuchnia Lidla, która była obecna także w marcowym zestawieniu. Dzięki wideo możemy poznać sposób na samodzielne przygotowanie żelek we własnej kuchni.

Czwarte miejsce to marka Kubuś i STRZELAMY GOLE | GramPaula & Trenuj z Krzychem. W filmie przedstawione są rozgrywki futbolowe pomiędzy YouTuberką, GramPaulą znaną też jako GlamPaula, a mistrzem świata trików piłkarskich Krzysztofem Golonką. Polscy użytkownicy YouTube interesowali się także premierą nowego smartfona od Samsunga. Zestawienie zamyka reklama Samsung Galaxy S8 and S8+: Official Introduction, dzięki której poznamy niesamowite możliwości Galaxy S8.

Źródło: YouTube

www.youtube.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764