logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za maj 2017

  PR 14.06.2017, przeczytano 946 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz drugi pierwsze miejsce rankingu zajął Huawei z reklamą perfekcyjnego smartfona P10. Kolejna pozycja na podium to T-Mobile na Kartę w towarzystwie Sylwii Grzeszczak i Roberta Kędzierskiego. Trzecie miejsce przypadło Haier i Vytautas. Do rankingu weszli także Tymbark z zasadami diety cud oraz, po raz kolejny, Kuchnia Lidla.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-maj-2017,32812,artykul.html

Podobnie jak w kwietniu zwycięzcą zestawienia został Huawei z wideo Huawei #Perfect10 in Imperfect World. Firma pokazuje, że pracuje nad tym, aby nasz nieperfekcyjny świat zbliżył się trochę bardziej do ideału dzięki wprowadzeniu na rynek smartfona P10.

Na drugim miejscu znalazła się reklama T-Mobile na kartę - To się opłaca! (Sylwia Grzeszczak i Piotr Kędzierski), w której popularny dziennikarz muzyczny wtóruje artystce w piosence do złudzenia przypominającej jeden z jej największych przebojów. Podium zamyka wyjątkowo oryginalne wideo producenta m.in. lodówek Haier i wody mineralnej Vytautas HAIER i Vytautas: wszystko w jednym filmiku!. W jednym spocie pod hasłem “Vytautas take you haier” znajdziemy... wszystko.  

Czwarte miejsce to Tymbark i Minuta dla zdrowia w reklamie 3 ZASADY DIETY CUD. Marka zaprosiła do współpracy popularnych YouTuber’ów, takich jak Klaudia Klara, Sprytne Babki i FitLovers, aby podzielili się z widzami swoimi sposobami na wysportowaną sylwetkę. W rankingu po raz kolejny znalazła się Kuchnia Lidla, tym razem z reklamą LEKKI SERNIK JAPOŃSKI. Dzięki wideo, internauci poznali łatwy sposób na przygotowanie japońskiego deseru.

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.

Źródło: YouTube

www.youtube.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764