logo
WIADOMOŚCI

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za maj 2017

Mateusz Zawiślak  PR 14.06.2017, przeczytano 372 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz drugi pierwsze miejsce rankingu zajął Huawei z reklamą perfekcyjnego smartfona P10. Kolejna pozycja na podium to T-Mobile na Kartę w towarzystwie Sylwii Grzeszczak i Roberta Kędzierskiego. Trzecie miejsce przypadło Haier i Vytautas. Do rankingu weszli także Tymbark z zasadami diety cud oraz, po raz kolejny, Kuchnia Lidla.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-maj-2017,32812,artykul.html

Podobnie jak w kwietniu zwycięzcą zestawienia został Huawei z wideo Huawei #Perfect10 in Imperfect World. Firma pokazuje, że pracuje nad tym, aby nasz nieperfekcyjny świat zbliżył się trochę bardziej do ideału dzięki wprowadzeniu na rynek smartfona P10.

Na drugim miejscu znalazła się reklama T-Mobile na kartę - To się opłaca! (Sylwia Grzeszczak i Piotr Kędzierski), w której popularny dziennikarz muzyczny wtóruje artystce w piosence do złudzenia przypominającej jeden z jej największych przebojów. Podium zamyka wyjątkowo oryginalne wideo producenta m.in. lodówek Haier i wody mineralnej Vytautas HAIER i Vytautas: wszystko w jednym filmiku!. W jednym spocie pod hasłem “Vytautas take you haier” znajdziemy... wszystko.  

Czwarte miejsce to Tymbark i Minuta dla zdrowia w reklamie 3 ZASADY DIETY CUD. Marka zaprosiła do współpracy popularnych YouTuber’ów, takich jak Klaudia Klara, Sprytne Babki i FitLovers, aby podzielili się z widzami swoimi sposobami na wysportowaną sylwetkę. W rankingu po raz kolejny znalazła się Kuchnia Lidla, tym razem z reklamą LEKKI SERNIK JAPOŃSKI. Dzięki wideo, internauci poznali łatwy sposób na przygotowanie japońskiego deseru.

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.

Źródło: YouTube

www.youtube.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Senatorowie USA wzywają Google przed Federalną Komisję Handlu
Dwaj amerykańscy senatorowie z Partii Demokratycznej wezwali amerykańską Federalną Komisję Handlu do śledztwa w sprawie funkcjonowania Google, a w szczególności sposobu, w jaki funkcja „Historia Lokalizacji” zbiera dane użytkowników na smartfonach z systemem Android. Po uzyskaniu zgody od użytkownika na gromadzenie takich informacji, funkcja włącza się na wszystkich zalogowanyc...
Bogusława Sławińska na czele Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media
Bogusława Sławińska awansowała na stanowisko Kierownika Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media. Zastąpiła Mariusza Galewskiego, który postanowił kontynuować karierę w innej firmie.
Facebook wprowadza kolejne zmiany w odpowiedzi na skandal Cambridge Analytica
Facebook zapowiada, że będzie dokładnie weryfikował reklamodawców i wyraźnie oznaczał reklamy problemowe dotyczące wyborów bądź tematów politycznych. Weryfikację będą przechodzić również administratorzy stron z dużą liczbą fanów, co ma utrudnić zarządzanie stronami za pomocą fałszywych kont. Zmiany są już w fazie testów, jeszcze wiosną mają zostać wprowadzone...
„Gabinet Cieni” to nowy program wideo Wirtualnej Polski. Jego prowadzącym będzie Adam Hofman, a gośćmi czołowi polscy politycy. Pierwszy odcinek już w maju na Stronie Głównej i w mediach społecznościowych WP.
Wprost i Do Rzeczy zwiększają zasięgi w sieci
Serwisy internetowe Grupy PMPG Polskie Media wprost.pl i dorzeczy.pl kontynuują spektakularne wzrosty.  W pierwszym kwartale 2018 roku średniomiesięczna liczba użytkowników serwisów grupy osiągnęła poziom 4,5 milionai była o 61% większa niż w pierwszym kwartale 2017 roku.  Jeszcze lepiej prezentują się wyniki związane z wygenerowanymi przez użytkowników w serwisach odsłonami. Średnia miesięczna ...
 
poniedziałek 21.05.2018, 144 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone