Już po raz drugi pierwsze miejsce rankingu zajął Huawei z reklamą perfekcyjnego smartfona P10. Kolejna pozycja na podium to T-Mobile na Kartę w towarzystwie Sylwii Grzeszczak i Roberta Kędzierskiego. Trzecie miejsce przypadło Haier i Vytautas. Do rankingu weszli także Tymbark z zasadami diety cud oraz, po raz kolejny, Kuchnia Lidla.
Podobnie jak w kwietniu zwycięzcą zestawienia został Huawei z wideo Huawei #Perfect10 in Imperfect World. Firma pokazuje, że pracuje nad tym, aby nasz nieperfekcyjny świat zbliżył się trochę bardziej do ideału dzięki wprowadzeniu na rynek smartfona P10.
Na drugim miejscu znalazła się reklama T-Mobile na kartę - To się opłaca! (Sylwia Grzeszczak i Piotr Kędzierski), w której popularny dziennikarz muzyczny wtóruje artystce w piosence do złudzenia przypominającej jeden z jej największych przebojów. Podium zamyka wyjątkowo oryginalne wideo producenta m.in. lodówek Haier i wody mineralnej Vytautas HAIER i Vytautas: wszystko w jednym filmiku!. W jednym spocie pod hasłem “Vytautas take you haier” znajdziemy... wszystko.
Czwarte miejsce to Tymbark i Minuta dla zdrowia w reklamie 3 ZASADY DIETY CUD. Marka zaprosiła do współpracy popularnych YouTuber’ów, takich jak Klaudia Klara, Sprytne Babki i FitLovers, aby podzielili się z widzami swoimi sposobami na wysportowaną sylwetkę. W rankingu po raz kolejny znalazła się Kuchnia Lidla, tym razem z reklamą LEKKI SERNIK JAPOŃSKI. Dzięki wideo, internauci poznali łatwy sposób na przygotowanie japońskiego deseru.
Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.
Źródło: YouTube