logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za maj 2017

  PR 14.06.2017, przeczytano 1068 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz drugi pierwsze miejsce rankingu zajął Huawei z reklamą perfekcyjnego smartfona P10. Kolejna pozycja na podium to T-Mobile na Kartę w towarzystwie Sylwii Grzeszczak i Roberta Kędzierskiego. Trzecie miejsce przypadło Haier i Vytautas. Do rankingu weszli także Tymbark z zasadami diety cud oraz, po raz kolejny, Kuchnia Lidla.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zestawienie-youtube-ads-leaderboard-za-maj-2017,32812,artykul.html

Podobnie jak w kwietniu zwycięzcą zestawienia został Huawei z wideo Huawei #Perfect10 in Imperfect World. Firma pokazuje, że pracuje nad tym, aby nasz nieperfekcyjny świat zbliżył się trochę bardziej do ideału dzięki wprowadzeniu na rynek smartfona P10.

Na drugim miejscu znalazła się reklama T-Mobile na kartę - To się opłaca! (Sylwia Grzeszczak i Piotr Kędzierski), w której popularny dziennikarz muzyczny wtóruje artystce w piosence do złudzenia przypominającej jeden z jej największych przebojów. Podium zamyka wyjątkowo oryginalne wideo producenta m.in. lodówek Haier i wody mineralnej Vytautas HAIER i Vytautas: wszystko w jednym filmiku!. W jednym spocie pod hasłem “Vytautas take you haier” znajdziemy... wszystko.  

Czwarte miejsce to Tymbark i Minuta dla zdrowia w reklamie 3 ZASADY DIETY CUD. Marka zaprosiła do współpracy popularnych YouTuber’ów, takich jak Klaudia Klara, Sprytne Babki i FitLovers, aby podzielili się z widzami swoimi sposobami na wysportowaną sylwetkę. W rankingu po raz kolejny znalazła się Kuchnia Lidla, tym razem z reklamą LEKKI SERNIK JAPOŃSKI. Dzięki wideo, internauci poznali łatwy sposób na przygotowanie japońskiego deseru.

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.

Źródło: YouTube

www.youtube.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Instytut Monitorowania Mediów – wiodąca firma, która od niemal 25 lat analizuje medialny wizerunek marek – rozszerza swoją ofertę. Do bazy monitorowanych mediów zostało właśnie dodanych aż 95 stacji radiowych z całej Polski. Wśród nowych źródeł znajdują się zarówno media lokalne jak i tematyczne.
PB Nieruchomości: piąty podcast Pulsu Biznesu
Od jutra, w każdy wtorek, „Puls Biznesu” zaproponuje swoim czytelnikom i słuchaczom treści audio kolejny podcast. Audycja PB Nieruchomości, którą poprowadzi dziennikarka Anna Gołasa, stanowić będzie przewodnik po rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Podcast uzupełni dynamicznie rozwijaną ofertę audio „Pulsu Biznesu”.
4 dni, 14 specjalnych paneli eksperckich i wyjątkowe wydanie DGP w języku angielskim – to atrakcje czekające na gości Polish Business Hub w Davos, gdzie właśnie rusza coroczna konferencja Światowego Forum Ekonomicznego. Partnerem Medialnym jedynej polskiej jednostki w Szwajcarii jest Dziennik Gazeta Prawna.
Rolnik Info z rekordowymi wynikami i nowymi formatami wideo
Serwis RolnikInfo umacnia swoją pozycję w segmencie mediów rolniczych. W grudniu serwis odnotował 312% wzrostu zaangażowania na Facebooku, co pozwoliło mu awansować na drugie miejsce wśród najbardziej angażujących serwisów newsowych w Polsce (za Goniec.pl, przed TVN24, Telewizją Republiką i Gazeta.pl).
Antyradio z kampanią promującą poranną audycję Desperanos
16 stycznia br. wystartuje nowa kampania Antyradia, nawiązująca do porannej audycji "Desperanos" z Michałem Figurskim i Piotrem Kędzierskim w rolach głównych. Reklamy będzie można zobaczyć na billboardach w polskich miastach, a także w sieci kin Helios i social mediach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764