Z natury dobra energia – to hasło przewodnie najnowszej eko-kampanii Energi Obrotu, spółki z Grupy ORLEN. Kampania jest skierowane do gospodarstw domowych i ma zachęcać do inwestycji w ekologiczne i energooszczędne rozwiązania: fotowoltaikę oraz wprowadzone niedawno do oferty pompy ciepła. Ogólnopolska kampania Energi Obrotu ma wzmacniać jej wizerunek wśród klientów, jako dostawcy ekologicznych rozwiązań.
Energa Obrót z roku na rok sprzedaje swoim klientom coraz więcej zielonej energii. W zeszłym roku było to już ponad 40 proc. Zielony prąd został wyprodukowany głównie z wiatru, a w dalszej kolejności z wody, słońca i biomasy.
Spółka nie tylko oferuje energię z OZE, ale dostarcza swoim klientom coraz więcej usług czy produktów, które dają im możliwość działań proekologicznych przy okazji codziennego korzystania z energii elektrycznej.
– Wachlarz eko-ofert Energi Obrotu to odpowiedź na aktualne trendy rynkowe i wymagania transformacji energetycznej. Ponadto nasze działania wpisują się w strategię Grupy ORLEN, w której priorytetem są przedsięwzięcia zmierzające do rozwoju i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, nisko- i zeroemisyjnych. Jako jeden z czołowych sprzedawców energii z odnawialnych źródeł, Energa Obrót aktywnie rozwija ten obszar – wyjaśnia Jarosław Wróbel, prezes Zarządu Energi Obrotu.
Z natury dobra energia
Energa Obrót na liście priorytetów stawia zapewnienie bezpieczeństwa energetycznego swoim klientom. Taki przekaz pojawia się we wszystkich materiałach reklamowych tegorocznej kampanii pod hasłem Z natury dobra energia.
Scenariusz spotu telewizyjnego stworzył Paweł Blutko, a za jego reżyserię odpowiada Marek A. Sobkiewicz-Hirsch. Produkcja reklamy TV należy do studia filmowego Film Fiction. Spoty radiowe emitowane są już od kwietnia w rozgłośniach ogólnopolskich i lokalnych. W czerwcu w całej Polsce widoczne będą billboardy sponsorskie. Działania reklamowe w Internecie potrwają do końca sierpnia. Za koncepcję i kreację kampanii 360 odpowiada agencja komunikacji wizualnej CITY Creation, począwszy od spotu reklamowego 30’ dla radio i TV, przez BBS-y, aż po opracowanie spójnych dla całej kampanii KV wykorzystanych w reklamach publikowanych w Internecie. Media zakupił Dom Mediowy Sigma BIS.
Dodatkowym elementem budowania wizerunku zielonego sprzedawcy jest platforma blogowa pod nazwą Zielone Pojęcie. Można tu znaleźć m.in. sposoby na oszczędzanie energii elektrycznej w domu lub w firmie, a także inne ciekawe informacje z obszaru ekologii czy technologii wykorzystywanych na potrzeby produkcji energii elektrycznej z odnawialnych źródeł.
Źródło: Energa Obrót