logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy laureatów Konkursu POS Stars 2011

   23.11.2011, przeczytano 4403 razy
strzałkistrzałka
Display Certus Evo 2 ATS Display

16 listopada w Warszawie, podczas Międzynarodowych Dni Wyposażenia, Technologii Usług Dla Handlu RetailShow 2011, poznaliśmy tegorocznych laureatów konkursu POS Stars. Nagrodę GRAND PRIX dla najlepszej realizacji POS 2011, zdobył boks akustyczny Knauf wyprodukowany przez firmę Willson&Brown. W tym roku w konkursie POS Stars brało udział 17 firm, wystawiając łącznie 44 ekpozytory w 12 kategoriach konkursowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-laureatow-konkursu-pos-stars-2011,13993,artykul.html

Wszystkie zgłoszone displaye można było podziwiać w czasie dwóch dni trwania imprezy targowej - 16 i 17 listopada w Warszawskim Centrum Wystawienniczym EXPO XXI. Ogłoszenie zwycięzców tegorocznej edycji konkursu POS Stars oraz uroczyste wręczenie dyplomów odbyło się podczas wieczornej gali wystawców. Nagrodę GRAND PRIX dla najlepszej realizacji POS 2011, zdobył ekspozytor wyprodukowany przez Willson&Brown dla firmy Knauf. We wszystkich dwunastu kategoriach konkursowych zostały przyznane nagrody główne oraz dodatkowo wręczono cztery wyróżnienia.

Oto lista tegorocznych laureatów:
• NAPOJE I ŻYWNOŚĆ: STI Group, display: Handl Tyrol
• KOSMETYKA: Miletis, display: TG Rimmel
• FARMACEUTYKA: Willson&Brown, display: Avene (żagiel)
• ALKOHOL & TYTOŃ: ATS Display, display: Beer Display Carlsberg
• ELEKTRONIKA (RTV/AGD): Production Point, display: Beczka G-Shock
• DESIGN: Agencja Reklamowa S4, display: Mostek Kapitana Morgana
• DIGITAL POS: Willson&Brown, display: Knauf – boks akustyczny
• KARTONOWE: QLA, display: Piwo Kresowe
• INNE: ATS Display, display: Display Certus Evo 2
• NALADOWE: Print Point Druk Cyfrowy, display: Soproni – Is Relief 3D
• NAGRODA PUBLICZNOŚCI: Production Point, display: Beczka G-Shock

Ponadto wyróżnienia przyznano w kategoriach:
• NAPOJE I ŻYWNOŚĆ: DPH Company, display: Jacobs
• ALKOHOL & TYTOŃ: ERGO POS, display: Kostka Żywiec Horeca
• DIGITAL POS: ECCO, display: Kiosk interaktywny ECCO – Friendlyway Empire Slim 19’’
• PRZYKASOWE: Arkoop, display: Regał przykasowy PiP

Realizacje były oceniane przez profesjonalne jury złożone z przedstawicieli marketingu i PR’u największych firm, mediów, designerów oraz grafików. W tym roku displaye konkursowe oceniali: Maria Kosatka-Pietruszka (Kierownik Operacyjny,Polska Grupa Merchandisingowa), Joanna Łęczycka (Z-ca red. nacz. OOH magazine), Renata Zielińska (Visual merchandiser manager, Merczendajzerzy.pl), Wojtek Sieradzki (Visual executive manager, Merczendajzerzy.pl), Andrzej Pągowski (Dyrektor Kreatywny i właściciel firmy Kreacja Pro), Jan Mosiejczuk (Head of Strategy, On Board San Markos Group), Aleksander Acher-Chanda (Ekspert Technologiczny, Sekwencja), Grzegorz Wroniszewski (Group account director, Cursor SA Grupa Outsourcing Experts).

Konkurs na najlepsze display’e roku, organizowany jest raz w roku przez OOH magazine. Więcej informacji na: www.oohmagazine.pl/posstars/ oraz na www.facebook.com/OOHmagazine

Źródło: OOH Magazine

Galeria: POS Stars 2011

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roca na Milan Design Week 2024
Od 15 do 21 kwietnia 2024 roku Roca prezentowała swoje najnowsze kolekcje i rozwiązania w dwóch różnych przestrzeniach Milan Design Week – największych targów wnętrzarskich na świecie. Przygotowane przez Roca instalacje podkreślały koncentrację marki na realizacji pionierskich pomysłów w zakresie tworzenia wnętrz łazienkowych i...
Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764