logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy nominowanych w 6. edycji konkursu Ad wo/man Roku

  PR 01.03.2018, przeczytano 1216 razy
ilustracjastrzałka

Redakcja magazynu „Press”, po konsultacji z ponad 50 specjalistami z agencji reklamowych i domów mediowych (nominowanymi do AD wo/MAN Roku w poprzednich edycjach konkursu) przygotowała listę osób nominowanych do tytułu AD wo/MAN Roku 2017, przyznawanego za sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Ideą konkursu jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-nominowanych-w-6.-edycji-konkursu-ad-wo-man-roku,35629,artykul.html

Przedstawiciele środowiska reklamowego w głosowaniu agencji wybiorą osoby, które zasłużyły na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w 2017 roku. Tak jak w roku ubiegłym tytuły AD wo/MAN Roku przyznane zostaną dwóm osobom: przedstawicielowi agencji reklamowej oraz domu mediowego. W konkursie AD wo/MAN Roku 2017 mogą głosować agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe.

Nominowani z agencji reklamowych:

  1. Szymon Gutkowski, prezes SKM SAR, dyrektor zarządzający DDB & tribal oraz
  2. Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR)
  3. Jacek Olechowski, prezes Mediacap
  4. Rafał Baran, wiceprezes 4fun Media, właściciela FCB Bridge2Fun
  5. Maciej Marasek, dyrektor kreatywny i współwłaściciel 2012 Agency
  6. Dariusz Andrian, prezes VML Poland, a także CEO Grupy Young & Rubicam Brands w Polsce

Nominowani z domów mediowych:

  1. Renata Wasiak-Sosnowska, dyrektor zarządzająca Havas Media
  2. Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands Polska
  3. Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media
  4. Jakub Bierzyński, prezes OMD


Na stronie www.adman.press.pl prezentujemy uzasadnienia wszystkich nominacji. Każda firma ma prawo do jednego głosu, którym wskaże od jednego do trzech nominowanych (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym). Głosy przyjmowane są do 28 marca br. wyłącznie drogą elektroniczną – przez formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie. Również na tej stronie dostępny jest regulamin konkursu.

Ponadto tegorocznej edycji AD wo/MAN Roku towarzyszyć będzie konkurs dla agencji i domów mediowych na najbardziej kreatywną kampanię autopromocyjną. Zgłaszać się do niego można przez formularz na Adman.press.pl także do 28 marca. Wyniki konkursu poznamy podczas gali AD wo/MAN Roku 2017.

Organizator: Press
Partner główny: Provident
Partner: Wirtualna Polska
Partnerzy gali: AudioNetwork, Grandes Kochonos Digital, Villa Foksal, TViP, Miło Postproduction, Soundflower
Patroni medialni: Social Press, Marketer +

Źródło: Press

www.press.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764