logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy nominowanych w 6. edycji konkursu Ad wo/man Roku

  PR 01.03.2018, przeczytano 887 razy
ilustracjastrzałka

Redakcja magazynu „Press”, po konsultacji z ponad 50 specjalistami z agencji reklamowych i domów mediowych (nominowanymi do AD wo/MAN Roku w poprzednich edycjach konkursu) przygotowała listę osób nominowanych do tytułu AD wo/MAN Roku 2017, przyznawanego za sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Ideą konkursu jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-nominowanych-w-6.-edycji-konkursu-ad-wo-man-roku,35629,artykul.html

Przedstawiciele środowiska reklamowego w głosowaniu agencji wybiorą osoby, które zasłużyły na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w 2017 roku. Tak jak w roku ubiegłym tytuły AD wo/MAN Roku przyznane zostaną dwóm osobom: przedstawicielowi agencji reklamowej oraz domu mediowego. W konkursie AD wo/MAN Roku 2017 mogą głosować agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe.

Nominowani z agencji reklamowych:

  1. Szymon Gutkowski, prezes SKM SAR, dyrektor zarządzający DDB & tribal oraz
  2. Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR)
  3. Jacek Olechowski, prezes Mediacap
  4. Rafał Baran, wiceprezes 4fun Media, właściciela FCB Bridge2Fun
  5. Maciej Marasek, dyrektor kreatywny i współwłaściciel 2012 Agency
  6. Dariusz Andrian, prezes VML Poland, a także CEO Grupy Young & Rubicam Brands w Polsce

Nominowani z domów mediowych:

  1. Renata Wasiak-Sosnowska, dyrektor zarządzająca Havas Media
  2. Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands Polska
  3. Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media
  4. Jakub Bierzyński, prezes OMD


Na stronie www.adman.press.pl prezentujemy uzasadnienia wszystkich nominacji. Każda firma ma prawo do jednego głosu, którym wskaże od jednego do trzech nominowanych (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym). Głosy przyjmowane są do 28 marca br. wyłącznie drogą elektroniczną – przez formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie. Również na tej stronie dostępny jest regulamin konkursu.

Ponadto tegorocznej edycji AD wo/MAN Roku towarzyszyć będzie konkurs dla agencji i domów mediowych na najbardziej kreatywną kampanię autopromocyjną. Zgłaszać się do niego można przez formularz na Adman.press.pl także do 28 marca. Wyniki konkursu poznamy podczas gali AD wo/MAN Roku 2017.

Organizator: Press
Partner główny: Provident
Partner: Wirtualna Polska
Partnerzy gali: AudioNetwork, Grandes Kochonos Digital, Villa Foksal, TViP, Miło Postproduction, Soundflower
Patroni medialni: Social Press, Marketer +

Źródło: Press

www.press.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Do 19 marca można głosować na swoich faworytów w organizowanym przez magazyn „Press” plebiscycie AD WO/MAN Roku 2020. W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Agencje PR.
Finaliści i wyróżnieni w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021
World Photography Organisation ogłosiło nazwiska finalistów i zdobywców wyróżnień w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021. W 14. edycji nagradzane są cykle zdjęć wyróżniających się doskonałością techniczną i świeżym spojrzeniem na problematykę współczesności.
Ruszyły zgłoszenia do Mixx Awards Europe i IAB Europe Research Awards 2021
W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Reaserach Awards. Oferta Early Birds obowiązuje do 12 marca, całkowity termin zgłoszeń upływa zaś 16 kwietnia.
Deszcz nagród za kampanię „Starred Holidays” Fiata Professional
1 lutego br. miało miejsce wręczenie nagród „L'Italia che comunical’Italia", konkursu organizowanego przez UNA nagradzającego kreatywność, strategię i wyniki kampanii włoskich. W centrum uwagi znalazły się nagrody przyznane agencji Fore Comunicazione za kampanię kampera Ducato Fiata Professional zatytułowaną „Starred Holidays", brąz w...
Tiktok for Business startuje z „Make TikToks Contest”
TikTok for Business wystartował z konkursem skierowanym do pracowników branży marketingowej m. in. agencji kreatywnych, PR oraz domów mediowych. Do wygrania są trzy nagrody, każda o wartości 60 tys. złotych. Wystarczy kreatywne podejście i niestandardowy pomysł na TikToka! Konkurs już ruszył a zgłoszenia można przesyłać do 10 marca.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764