logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB 2020

  PR 26.06.2020, przeczytano 335 razy
ilustracja

6-7 października br. w Warszawie wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu. Ogłaszamy prelegentów i tematy wystąpień czternastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-pierwszych-prelegentow-i-tematy-wystapien-forum-iab-2020,387563,artykul.html

Kryzys, wywołany pandemią COVID-19, wpłynął nie tylko na gospodarkę, ale również na nasze życie codzienne. Podstawą (od)budowania relacji między firmami, instytucjami, a społeczeństwem jest szeroko pojęte zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. Kluczowe znaczenie ma między innymi dostarczanie społeczeństwu rzetelnych informacji, zwiększanie poczucia bezpieczeństwa i obniżanie niepokoju. Epidemia zwiększyła nieufność Polaków na dużą skalę, co wymaga dostosowania się biznesu  do nowej rzeczywistości.

Dlatego tegoroczne Forum IAB skupi się wokół problematyki zaufania w czasach kryzysu. Co roku jest to jedno z najważniejszych wydarzeń w szeroko pojętej branży marketingu, organizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od trzynastu już lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń. Tegoroczna edycja odbędzie się 6-7 października w warszawskich Złotych Tarasach i zgromadzi przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, agencji reklamowych i firm technologicznych.

- Wyciszenie pandemii wiąże się z próbą powrotu do dawnych nawyków. Nie jest to jednak proste, ponieważ nikt z nas nie chce narażać się na potencjalne niebezpieczeństwo. Klienci chcą mieć poczucie, że dana marka stawia ich bezpieczeństwo na pierwszym miejscu. Podobnie jest ze wszelkimi transakcjami (czy offline czy online) - aby zachęcić klientów do wyboru danej oferty, również ogromne znaczenie będzie mieć odpowiednio dobrany przekaz reklamowy podkreślający wartość zaufania. W najbliższym czasie stara prawda „reklama dźwignią handlu” będzie bardziej aktualna niż kiedykolwiek dotąd, a reklama cyfrowa odegra kluczową rolę w wychodzeniu gospodarki z kryzysu post-covid. - mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Temat przewodni konferencji to zarówno odpowiedź na potrzeby konsumentów w dobie post-covidowej normalności, ale również szansa dla firm, aby jak najlepiej dostosować swoją ofertę do aktualnych wyzwań rynkowych.

Najlepsi eksperci marketingu, goście specjalni i ciekawe tematy

Podczas Forum IAB wystąpi blisko 100 autorytetów - przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm. Formuła wydarzenia umożliwia zaproszenie inspirujących osobowości, wybitnych przedstawicieli świata nauki i biznesu, którzy prezentują odmienny od perspektywy branży - i przez to bardzo cenny -  punkt widzenia.

Wśród ekspertów występujących podczas konferencji znaleźli się przedstawiciele dużych i małych agencji, reklamodawców, wydawców oraz instytucji badawczych. Pełna agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia TUTAJ.

Tradycyjnie także, wystąpią zaproszeni przez organizatorów goście specjalni. W tym roku będą to znani przedstawiciele świata nauki i mediów, którzy podczas Forum IAB podzielą się  swoimi doświadczeniami: prof. Janusz Czapiński – psycholog społeczny oraz Tomasz Michniewicz – podróżnik i dziennikarz.

Wśród blisko 80 wystąpień Forum IAB nie zabraknie najbardziej aktualnych, kontrowersyjnych czy śmiałych tematów,  jak choćby: „In Gender We Trust. Jak nie pozwolić by zaufanie do stereotypów prowadziło do pomijania jednej z płci.”, „Reklama nie uratuje świata. Więc pogódźmy się z tym, że nie musi. Wnioski jak radzić sobie z niepewną rzeczywistością na bazie wybranych dzieł popkultury.”, „Greenwashing, czyli jak marki uprawiają eko ściemę.”, „Reklama nie chce się uczyć. Wszystko czego nie chcesz wiedzieć o agencjach reklamowych.”, „Jak ufa mózg, czyli neurobiologiczne i ewolucyjne fundamenty zaufania jako wartości dla działań marketingowych”, „Jakie życie, taki marketing. Czyli dlaczego to co masz w DNA, znajdziesz za chwilę w swoim feedzie.”

Rada Programowa

Nad programem Forum IAB czuwa Rada Programowa, w której zasiada 50 ekspertów. W tym roku przewodniczy jej Olga Korolec - CMO, Ringier Axel Springer Polska. Wiceprzewodniczącymi są:  Paweł Gala - CEO, Wavemaker; Grzegorz Krzemień - prezes zarządu, GoldenSubmarine; Dariusz Maciołek - dyrektor zarządzający pionem komunikacji, BNP Paribas.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu.

Do 31 lipca br. obowiązuje oferta EARY BIRDS na zakup biletów na wydarzenie.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

Dodatkowe informacje:

Sponsorzy: Wirtualna Polska Media, Orange
Sponsor wspierający: Adform, Mindshare, Xandr
Współpraca: Newspoint, Havas Media Group
Partner prawny: Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
Covid-19 a zmiany w zachowaniach konsumentów
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach konsumenckich.
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska z nowym logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764