logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy zwycięskie zgłoszenia konkursu Super Gift 2021

   09.09.2021, przeczytano 1161 razy
ilustracja

Zakończyło się głosowanie na najlepsze artykuły promocyjne, które będą prezentowane podczas odbywających się już w przyszłym tygodniu targów reklamy Festiwal Marketingu i Druku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-zwycieskie-zgloszenia-konkursu-super-gift-2021,392932,artykul.html

Konkurs wyróżnia artykuły promocyjne prezentowane podczas targów, odznaczające się swoją funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją. Głosować można w 5 kategoriach/ przedziałach cenowych, a także w kategoriach Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera oraz tegoroczna nowość – GIFT BOX – boxy prezentowe.

– To naprawdę wyjątkowa i jednocześnie rekordowa edycja konkursu. W 7 kategoriach zgłoszono rekordową ilość 122 gadżetów reklamowych. W głosowaniu internetowym wzięło udział blisko 5 tys. osób. Ze względu na duże zainteresowanie konkursem i niewielką różnicę głosów pomiędzy kolejnymi miejscami, zdecydowaliśmy się przyznać także wyróżnienia w trzech kategoriach – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży w OOH magazine, organizatora konkursu oraz targów Festiwal Marketingu i Druku.

Głosowanie odbywało się poprzez formularz internetowy, byli do niego uprawnieni przedstawiciele firm z branży, a warunkiem zagłosowania było pozostawienie swoich danych i potwierdzenie oddania głosu.

Druga odsłona konkursu będzie miała swoje miejsce podczas wrześniowych targów, zostanie wtedy wybrana Nagroda Publiczności – zdobywca największej liczby głosów oddanych przez odwiedzających imprezę.

  • Nagrodzone gadżety można zobaczyć TUTAJ[PDF].
  • Trwa rejestracja na targi TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Youtube Works 2023: Grand Prix i dwa wyróżnienia dla ING
Podczas tegorocznej edycji YouTube Works Awards „Miasto ING” w Roblox zwyciężyło w kategorii Ingenious Insight oraz Action Driver. Bank zdobył również główne wyróżnienie konkursu – Grand Prix. Jury konkursu doceniło ING za najlepiej zaadresowany insight oraz doskonały przykład innowacyjnego marketingu i wykorzystania mediów...
Sony World Photography Awards 2024: Wyniki konkurs otwartego
World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców kategorii i zdobywców wyróżnień w konkursie otwartym Sony World Photography Awards 2024, w którym nagradzane były najlepsze pojedyncze zdjęcia z całego świata zrobione w 2023 r.
Kampania Fundacji Avalon: konkurs dla dziennikarzy rozstrzygnięty
Fundacja Avalon z przyjemnością ogłasza wyniki konkursu dziennikarskiego zorganizowanego w ramach jej ostatniej kampanii społecznej „Teraz mnie widzisz”. Laureatami zostali Dominika Kopańska (Niepelnosprawni.pl), Jakub Jamrozek (PR Czwórka) i Magdalena Stefańska (TVP Info).
Znamy zwycięzców Youtube Works Awards 2023
Tym razem po Grand Prix sięgnął ING Bank Śląski z kampanią „Złap hakera”. W poszczególnych kategoriach triumfowały także projekty marek Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz YES.
Festiwal Kreatywności Golden Drum świętuje 30 urodziny
Od ponad trzech dekad festiwal zaprasza firmy z branży komunikacji kreatywnej, reklamy i pokrewnych dziedzin do udziału w konkursie, w którym prezentowane i nagradzane są wybitne osiągnięcia. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia zaplanowanego na 9-10 października, w Grand Hotel Bernardin w Portorož na Słowenii przedstawiciele branży kreatywnej ponownie spotkają się, aby wyłonić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764