logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy zwycięzców 27. edycji festiwalu Golden Drum

   18.10.2021, przeczytano 998 razy
ilustracja

W piątek 15 października 2021 r. odbyła się oficjalna ceremonia Grand Award, podczas której jury wyróżniło najlepszych twórców i ich pomysły, całe zespoły oraz agencje. Było to zwieńczenie trwającego od 13 października festiwalu Golden Drum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-zwyciezcow-27.-edycji-festiwalu-golden-drum,393415,artykul.html

Tytuł Agencji Roku, po raz drugi raz z rzędu trafił w ręce Publicis Italy z Mediolanu, tym samym przyczyniając się do ogólnego sukcesu spółki Publicis, która zebrała najwięcej punktów i została uhonorowana tytułem Sieci Roku.

Nagrodę dla najlepszej niezależnej Agencji Roku otrzymała agencja Voskhod z Jekaterynburga w Rosji.

Najlepszą marką, która wyróżniła się podczas 27. edycji festiwalu, zdobywając Brand Grand Prix, był Burger King z 2 nagrodami Grand Prix, 6 Golden Drums, 4 Silver Drums i 2 Bronze Drums we wszystkich kategoriach. Jorg Riommi, Eduardo Marques i Bruno Bertelli, autorzy kampanii Moldy Whopper, zostali uhonorowani tytułem Dyrektorów Kreatywnych Roku.

W sekcji All Juries, Best of Genius Loci – nagroda  za kampanie dla lokalnej społeczności – trafiła do Publicis Latvia za projekt #StillSpeakingUp DeepTruth, przygotowany dla klienta Agencji - Propuesta Civica. Best of Social Good – nagroda upamiętniająca działania korzystne społecznie – została przyznana White Rabbit Budapest za kampanię non-profit Terms Against Bullying, prowadzonej przez Universidade de Madeira. Jury nie przyznało nagrody Best of COVID-19.

Najlepszym zgłoszeniem z regionu Adriatyku, które otrzymało specjalną nagrodę Adriatyckiej Agencji Roku, był projekt przygotowany przez UM Beograd, część McCann Beograd - kampanię Thank you, Doctors.

Najlepszym filmem z Konkursu Young Drummers, zaprezentowanym we współpracy ze słoweńską Izbą Turystyczną, było wideo pt. Imagine Slovenia, stworzone przez Dmitrija Sharova z Rosji.

Po rocznej przerwie, spowodowanej globalną pandemią, festiwal odnotował 25% wzrost zgłoszeń w konkursie. Z pośród wszystkich prac, kapituła wybrała 271 zgłoszeń i przyznała łącznie 46 Bronze Drum, 41 Silver Drum, 30 Golden Drum i 14 Grand Prix w różnych grupach i kategoriach. Laureaci otrzymali nowe, utrzymane w duchu zrównoważonego rozwoju trofea wykonane z materiałów przyjaznych dla środowiska - naturalnych i pochodzących z recyklingu.

Wszystkie wyróżnione prace dostępne są na stronie www.goldendrum.com/showcase.

Źródło: MSL GROUP

www.mslgroup.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy skład Jury 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
Ponad 200 ekspertów podzielonych na 13 grup jurorskich oceni zgłoszenia do konkursu Effie Poland w ramach 26 kategorii komunikacyjnych. Jury jubileuszowej edycji obradować będzie cały wrzesień, a zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się 5.11.2024 r.
ONE House wyróżnione w konkursie EMMA
Podczas wczorajszej gali pierwszej edycji konkursu Effective Media & Marketing Awards (EMMA), agencja komunikacji marketingowej ONE House otrzymała wyróżnienie w kategorii Best Use of Marketing Toolkit za projekt „Moje gardło. Mój głos. Moja Isla”, zrealizowany dla marki Isla.
Konkurs POS Stars: ruszyły zgłoszenia
Prace można zgłaszać w 18 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Shelf decoration, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids, Rozrywka, Bezpieczeństwo i PETS POS.
III edycja Konkursu Wnętrze Roku SAW
Największy, najbardziej prestiżowy i w pełni niezależny konkurs dla architektów wnętrz w Polsce wciąż się rozwija. Nie tylko rośnie wartość nagród, ale też rozszerza się jego formuła– w tym roku debiutuje wyróżnienie za projektowanie zrównoważone. Najlepsze realizacje oceni jury złożone z uznanych ekspertów z wielu dziedzin...
Rusza konkurs MSI Creator Awards 2024
Celebrując pomysłowość i innowacyjność twórców z całego świata, MSI z radością ogłasza długo oczekiwaną piątą edycję konkursu MSI Creator Awards 2024. Tym razem odbywa się on pod hasłem „Fuzja sztuki i technologii”, będąc świadectwem płynnej integracji technologii i ekspresji artystycznej. Zgłoszenia będą przyjmowane do 11 sierpnia 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764