logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy zwycięzców 27. edycji festiwalu Golden Drum

   18.10.2021, przeczytano 972 razy
ilustracja

W piątek 15 października 2021 r. odbyła się oficjalna ceremonia Grand Award, podczas której jury wyróżniło najlepszych twórców i ich pomysły, całe zespoły oraz agencje. Było to zwieńczenie trwającego od 13 października festiwalu Golden Drum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-zwyciezcow-27.-edycji-festiwalu-golden-drum,393415,artykul.html

Tytuł Agencji Roku, po raz drugi raz z rzędu trafił w ręce Publicis Italy z Mediolanu, tym samym przyczyniając się do ogólnego sukcesu spółki Publicis, która zebrała najwięcej punktów i została uhonorowana tytułem Sieci Roku.

Nagrodę dla najlepszej niezależnej Agencji Roku otrzymała agencja Voskhod z Jekaterynburga w Rosji.

Najlepszą marką, która wyróżniła się podczas 27. edycji festiwalu, zdobywając Brand Grand Prix, był Burger King z 2 nagrodami Grand Prix, 6 Golden Drums, 4 Silver Drums i 2 Bronze Drums we wszystkich kategoriach. Jorg Riommi, Eduardo Marques i Bruno Bertelli, autorzy kampanii Moldy Whopper, zostali uhonorowani tytułem Dyrektorów Kreatywnych Roku.

W sekcji All Juries, Best of Genius Loci – nagroda  za kampanie dla lokalnej społeczności – trafiła do Publicis Latvia za projekt #StillSpeakingUp DeepTruth, przygotowany dla klienta Agencji - Propuesta Civica. Best of Social Good – nagroda upamiętniająca działania korzystne społecznie – została przyznana White Rabbit Budapest za kampanię non-profit Terms Against Bullying, prowadzonej przez Universidade de Madeira. Jury nie przyznało nagrody Best of COVID-19.

Najlepszym zgłoszeniem z regionu Adriatyku, które otrzymało specjalną nagrodę Adriatyckiej Agencji Roku, był projekt przygotowany przez UM Beograd, część McCann Beograd - kampanię Thank you, Doctors.

Najlepszym filmem z Konkursu Young Drummers, zaprezentowanym we współpracy ze słoweńską Izbą Turystyczną, było wideo pt. Imagine Slovenia, stworzone przez Dmitrija Sharova z Rosji.

Po rocznej przerwie, spowodowanej globalną pandemią, festiwal odnotował 25% wzrost zgłoszeń w konkursie. Z pośród wszystkich prac, kapituła wybrała 271 zgłoszeń i przyznała łącznie 46 Bronze Drum, 41 Silver Drum, 30 Golden Drum i 14 Grand Prix w różnych grupach i kategoriach. Laureaci otrzymali nowe, utrzymane w duchu zrównoważonego rozwoju trofea wykonane z materiałów przyjaznych dla środowiska - naturalnych i pochodzących z recyklingu.

Wszystkie wyróżnione prace dostępne są na stronie www.goldendrum.com/showcase.

Źródło: MSL GROUP

www.mslgroup.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764