logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zofia Bugajna dyrektorem w Mslgroup

  PR 11.07.2014, przeczytano 1150 razy

Dyrektor działu consumer marketing, zastępca dyrektora zarządzającego i członek zarządu Zofia Bugajna awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej agencji MSLGROUP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zofia-bugajna-dyrektorem-w-mslgroup,22162,artykul.html

Do obowiązków Bugajnej będzie należało kierowanie firmą w Polsce, dalszy rozwój agencji i poszerzanie jej kompetencji w obszarze komunikacji marketingowej i doradztwa strategicznego. Zadaniem Bugajnej będzie także dalsza integracja wcześniejszych spółek Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Marketing Sportowy i MSLGROUP Social Hive, która pozwoli oferować klientom agencji zintegrowane usługi marketingowo-komunikacyjne.

Zofia Bugajna to dynamiczny menedżer o dużych biznesowych ambicjach. Doświadczenie Zofii i wyniki biznesowe czynią z niej naturalnego kandydata na stanowisko dyrektora zarządzającego. Strategie komunikacji pod okiem Zofii pozwalają nam skutecznie konkurować z innymi agencjami marketingowymi i dzięki nim coraz częściej w przetargach jesteśmy jedyną agencją wywodzącą się z branży public relations - powiedział Sebastian Hejnowski, Prezes Zarządu MSLGROUP.

Zofia Bugajna specjalizuje się w strategiach marketingu konsumenckiego i zarządzaniu marką. Do firmy dołączyła w 2010 roku, jako dyrektor ds. komunikacji marketingowej Ciszewski Marketing Sportowy, następnie tworzyła dział marketingu konsumenckiego w Ciszewski Public Relations. Prowadzony przez nią zespół 35 konsultantów obsługuje takich klientów długoterminowych jak Discovery, HJ Heinz, Carlsberg, LG czy Dulux.

Bugajna doradzała i pracowała nad rozwojem strategii kampanii, platform, a także nad planowaniem i realizacją projektów dla polskich i globalnych marek w wielu sektorach i rynkach. Współpracowała z największymi firmami z branży FMCG:  P&G, Coca-Cola, LVMH, Unilever, Reckitt Benckiser, NIVEA Beiersdorf. Prowadzone przez nią projekty były wielokrotnie nagradzane i nominowane do prestiżowych polskich i międzynarodowych nagród, między innymi IPRA Golden World Award, Golden Drum, European Excellence Award, Złote Spinacze, Impactor.

Przed dołączeniem do MSL Zofia Bugajna była kierownikiem działu marketingu w firmie badawczej Gemius, jej doświadczenie zawodowe obejmuje również pracę dla międzynarodowych agencji sieciowych - Edelman i Euro RSCG Sensors. Od trzech lat Bugajna prowadzi zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim.

Źródło: MSLGROUP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem października do grona klientów more communications agency dołączył koncern technologiczny Panasonic oraz marki Technics i Lumix. W ramach współpracy agencja zajmie się m.in. prowadzeniem działań z zakresu brand PR, koordynacją współprac z mediami i influencerami oraz obsługą biura prasowego. Oprócz prac na rzecz marek Technics i Lumix w...
Voel stawia na branżę eventową
Voel, spółka specjalizująca się w organizacji wydarzeń premium, realizuje rebranding marki i dynamizuje swoją działalność. Firma planuje rozbudowę świadczonych usług, czego efektem ma być  12 mln zł przychodów rocznie do końca 2025 roku. Jednym z pomysłodawców projektu jest Łukasz Nowak, współtwórca notowanej na GPW spółki All...
Hyatt Place Kraków – wnętrza hotelu według Mixd i Trust Us
31 października miało miejsce otwarcie 4-gwiazdkowego hotelu Hyatt Place Kraków. Ten nowo wybudowany obiekt, zlokalizowany na krakowskich Błoniach, dysponuje 216 nowoczesnymi pokojami i 150 m2 powierzchni konferencyjnej. Wnętrza hotelu zaprojektowała wrocławska pracownia MIXD, a ich realizacją zajęła się spółka Trust Us. Operatorem obiektu jest Hotel Professionals...
Wolą milczeć, niż prosić o pomoc. Avon i partnerzy mówią: „Możesz mi powiedzieć
Według policyjnych statystyk, w Polsce dochodzi od 1800 do 2300 gwałtów1 rocznie. Natomiast z danych Niebieskiej Linii, która oferuje pomoc kobietom doświadczającym przemocy, wynika, że jest ich o wiele więcej – nawet 30 tys. Jednak statystyki nie obrazują całego problemu. Kobiety wciąż milczą, bo wstydzą się zgłosić gwałt z obawy, że zostaną obarczone...
Costa Coffee z baśniową kampanią na święta
W baśniowej krainie Costa Coffee malutcy podróżnicy odkrywają niezwykłą filiżankę, która jest nośnikiem cudownego, rozgrzewającego napoju. Filiżanka jest pełna magii - w jednej chwili może zmienić się w kosz zeppelina, wygodną łódkę czy też miejsce do zażywania gorących kąpieli. A bogactwo słodkich skarbów, które w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764