logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zrób to Nał! – kampania marki Nałęczowianka

  PR 19.10.2016, przeczytano 2665 razy
ilustracjastrzałka

Z Nałęczowianką nie odkładasz aktywności i treningów na później, realizujesz je od razu. W swojej jesienno-zimowej kampanii marka ponownie napędza Polaków do działania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zrob-to-nal%21-%E2%80%93-kampania-marki-naleczowianka,30283,artykul.html

Motywacyjnych argumentów dostarcza też najpopularniejsza trenerka fitness w Polsce, Ewa Chodakowska i jej Be Active Tour, który w tym roku realizuje właśnie we współpracy z Nałęczowianką. Znana trenerka fitness, w ramach cyku eventów w całej Polsce udowodni, że ćwiczyć można zawsze i wszędzie, nawet w domu z butelką wody zamiast hantli.

- Nałęczowianka w nowej kampanii „Zrób to Nał! Nie czekaj. Poczuj jak woda Cię napędza” zdecydowanie dopinguje do działania i aktywności bez wymówek, oglądania się na innych czy odwlekania decyzji. Na uprawianie sportu i bycie witalnym, tak jak na picie wody, zawsze jest odpowiednia pora. Przekonuje, że najlepszym momentem by zacząć, jest właśnie ten, który trwa. Ta chwila, nie zaraz, teraz – Nał! – mówi Katarzyna Jamiołkowska, Group Brand Manager marki Nałęczowianka.

Głównym założeniem działań jest wsparcie sprzedaży wszystkich formatów wody Nałęczowianka w okresie jesienno-zimowym. Wielokanałowa kampania komunikowana jest także poprzez opakowania butelek i materiały POS.

Marka wody, dodatkowo podjęła współpracę z Ewę Chodakowską i Be Active Tour. Determinacja i skuteczność trenerki fitness i mistrzyni motywacji mierzona jest w setkach tysięcy  metamorfoz kobiet i mężczyzn, którzy dzięki jej treningom zmienili nie tylko swoje ciało, ale także umysł. Nałęczowianka, która została sponsorem tytularnym 5. edycji największej trasy warsztatów fitness w Polsce prowadzonych przez najbardziej popularną i lubianą trenerkę, w ramach współpracy chce również zaprezentować szersze zastosowanie produktu. Pierwsze wydarzania Be Active Tour powered by Nałęczowianka, wraz z autorskim wodnym modułem ćwiczeń i wykorzystaniem butelki wody jako hantli, odbędą się w Poznaniu (29.10. 2016 r.) i Wrocławiu (30.10.2016 r.).

Komunikacja akcji „Zrób to Nał!” prowadzona jest w TV, prasie, Internecie oraz w kanałach społecznościowych. Akcja potrwa do kwietnia 2017 r.

Autorem koncepcji, kreacji kampanii jest Nairobia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Kreację spotu telewizyjnego opracowało Publicis. Komunikację w mediach społecznościowych realizuje 121PR. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.


Źródło: Nałęczowianka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764