logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwierzęta ambasadorami małopolskiej kampanii antyśmieciowej

  PR 10.08.2019, przeczytano 869 razy
ilustracjastrzałka
il. facebook.com/lubiemalopolske

Tego spojrzenia nie da się nie zauważyć. Wielkie oczy puchacza zwyczajnego i skupiony wzrok niedźwiedzia brunatnego przez cały sierpień będą bacznie obserwować mieszkańców i turystów wchodzących do lasów, parków narodowych i parków krajobrazowych Małopolski. Wszystko to w ramach startującej właśnie kampanii antyśmieciowej Województwa Małopolskiego pod hasłem „Nie zaśmiecaj naszego domu”, mającej na celu ochronę obszarów zielonych przez niszczeniem i zaśmiecaniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwierzeta-ambasadorami-malopolskiej-kampanii-antysmieciowej,383550,artykul.html

Kampania potrwa od 5 do 31 sierpnia, a jej głównym celem jest budowanie świadomości proekologicznej wśród mieszkańców i turystów oraz zapobieganie zaśmiecaniu obszarów zielonych (parki, lasy, szlaki turystyczne), chętnie odwiedzanych podczas wakacji. Ambasadorami kampanii są dzikie zwierzęta zamieszkujące Małopolskę. Na co dzień ukryte w gęstwinie lasu, na czas kampanii wyjdą z cienia i swoim głosem będą przypominać, że góry, lasy, jeziora, czyli tereny, gdzie tak chętnie spędzamy urlop to nie są miejsca niczyje – to ich dom. Nie jesteśmy tam anonimowi, zwierzęta nas obserwują.

W ramach kampanii na terenie całej Małopolski pojawi się 300 plakatów rozmieszczonych na terenie 15 nadleśnictw, 6 parków narodowych i 11 parków krajobrazowych. Plakaty będzie można zobaczyć na terenie nadleśnictw: Brzesko, Dąbrowa Tarnowska, Gorlice, Gromnik, Krościenko, Krzeszowice, Limanowa, Łosie, Miechów, Myślenice, Nawojowa, Niepołomice, Nowy Targ, Piwniczna i Stary Sącz. Informacje o kampanii pojawią się także w parkach narodowych: Tatrzańskim, Pienińskim, Gorczańskim, Ojcowskim, Magurskim i Babiogórskim, jak również w parkach krajobrazowych: Beskidu Małego, Wiśnicko-Lipnickim, Dłubniańskim, Tenczyńskim, Orlich Gniazd, Bielańsko-Tynieckim, Popradzkim, Rudniańskim, Ciężkowicko-Rożnowskim oraz w Parku Krajobrazowym Pasma Brzanki i Dolinkach Krakowskich.

W Radiu Kraków będzie emitowany spot z udziałem zwierząt. Przygotowano także dedykowaną animację, która będzie wyświetlana w pociągach Kolei Małopolskich a także na nośnikach partnerów kampanii. Będzie można także spotkać na żywo ambasadora kampanii – niedźwiedzia brunatnego, który wziął już udział w akcji Czyste Tatry EkoMałopolska, a pojawi się także na Międzynarodowym Festiwalu Filmów Ekologicznych Kraków Green Film Festiwal. Kampanię będą wspierać także działania w prasie, internecie i social mediach.

Źródło: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego

www.malopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764