logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Portfolio: Mucca Design. Z głową i sercem

   11.07.2014, przeczytano 2443 razy

Marki i produkty są jak ludzie wg Mucca Design – powinny być traktowane indywidualnie, bo każda jest inna. Dlatego dbają o detale, które nadają charakter – typografię, kształty, materiały. Jak widać, dobrze im to wychodzi –otrzymali wiele nagród, a ich realizacje po prostu się podobają. Współzałożycielem studia jest Matteo Bologna, który był gościem 4. Targów Wiedzy Graficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mucca-design.-z-glowa-i-sercem,22168,artykul.html

Matteo Bologna pełni funkcję dyrektora kreatywnego Mucca Design. Pod jego kierownictwem zespół przygotował bardzo udane projekty dla wielu światowych firm, takich jak: Shinsegae, Whole Foods Market, Victoria’s Secret, Barnes & Noble, Rizzoli, Adobe Systems i Target. Ze swoim zespołem stworzył brandingi dla różnych, teraz klasycznych już, nowojorskich kulinarnych miejsc, takich jak Balthazar i Brooklyn Fare. Matteo Bologna jest także wiceprezesem Type Directors Club oraz byłem członkiem zarządu Aiga/NY. Jego wykłady na temat budowania tożsamości marek i typografii cieszą się dużą popularnością na całym świecie.

Podstawowa idea Mucca Design to tworzenie marek z „głową i sercem”. Sam Matteo wychodzi z założenia, że design nie powinien być uniwersalny. Podkreśla, że dla niego projektowanie to ekspresja artystyczna, bez względu na to, z jakich narzędzi technicznych korzysta. Co więcej twierdzi, że design wcale nie jest skomplikowany, a jego główne zadanie to przekazywanie komunikatu klienta. Zachęca także do tego, aby w miarę możliwości, wspólnie z klientem zawsze starać się o jak najlepszy design.

Jak widać, często udaje mu się to osiągnąć. Portfolio studia powiększa się, tak jak liczba publikacji, wystaw i nagród, między innymi w: AIGA, Communication Arts, Eye, Graphis, HOW, PRINT, the Type Directors Club, the Art Directors Club.

www.mucca.com

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Galeria: Mucca Design: Z głową i sercem

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Atikus - nowa identyfikacja wizualna dewelopera
Atikus to marka dewelopera, w której DNA zaszyte są sztuka projektowania oraz realizacji. Założyciele marki to dwóch pasjonatów: architektury oraz budownictwa i swoje zamiłowania starają skutecznie realizować w zakresie kolejnych, zrealizowanych inwestycji. Ich motto: „Mieszkaj wygodnie” wskazuje na zaangażowanie i dbałość o każdy detal, bo wiedzą jak ważne jest to z punktu...
Tetrachromatyzm - fenomenalna wrażliwość na kolor
Tetrachromatyzm to rzadki fenomen związany z percepcją kolorów częściej występujący u kobiet. Takie osoby potrafią wyłapać setki milionów odcieni więcej niż przeciętna osoba.
Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764