logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania rekrutacyjna Prudential

  PR 13.04.2015, przeczytano 2952 razy
ilustracjastrzałka

11 kwietnia ruszyła najnowsza kampania Prudential. Ubezpieczyciel rozwija swoją sieć sprzedaży w całym kraju i poszukuje przedstawicieli do współpracy. Kampanii towarzyszy uruchomienie nowego serwisu internetowego www.kariera-prudential.pl dla osób rozważających karierę w ubezpieczeniach oraz cykl bezpłatnych Seminariów Kariery w wybranych miastach Polski. Firma zwraca uwagę na jasne i uczciwe zasady współpracy ze swoimi przedstawicielami i zachęca do podjęcia nowego wyzwania zawodowego. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-rekrutacyjna-prudential,24527,artykul.html

Po historiach przedwojennych polis i wypłatach na rzecz spadkobierców przedwojennych klientów Prudential rozwija swoją narrację i w najnowszych spotach reklamowych zachęca do pozytywnego spojrzenia na pracę przedstawiciela ubezpieczeniowego. Jak przyznają w Prudential, głównym celem kampanii jest zaproszenie do współpracy osób poszukujących nowych wyzwań zawodowych. Przy okazji, spoty w prosty sposób komunikują jasne i uczciwe zasady współpracy ubezpieczyciela z jego przedstawicielami. To dlatego otwarcie opowiadają o blaskach i cieniach pracy w sektorze ubezpieczeń, zgodnie z najważniejszymi wartościami marki Prudential: uczciwością i dotrzymywaniem słowa. „Nasza nowa kampania pokazuje, że o zawodzie przedstawiciela ubezpieczeniowego można mówić w ciekawy i motywujący  sposób. W trakcie kolejnych tygodni będziemy odczarowywać negatywne stereotypy, które przylgnęły do tego zawodu. Przy okazji, budujemy wizerunek Prudential, dla którego dotrzymywanie słowa to kluczowa wartość, dzięki której jest godnym partnerem dla swoich pracowników i współpracowników. Cieszą nas zatem pierwsze pozytywne komentarze ze strony specjalistów od employer brandingu,.” – mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential. Jak przyznaje marketer, kampania ma zachęcić odbiorców do refleksji nad swoją obecną sytuacją zawodową i zmotywować do podjęcia nowych wyzwań.

 

Za całość kampanii odpowiedzialna jest agencja BBDO Warszawa, spoty zostały wyreżyserowane przez Konqubinat, wspólne przedsięwzięcie Karoliny Lewickiej i Tomka Kapuścińskiego, a za produkcję odpowiadała Papaya Films. Tytuł spotów to “Kampania Rekrutacyjna”, autorami scenariusza są Mateusz Wójcik, Kamil Kucharczyk oraz Kamil Redestowicz. Za planowanie i zakup mediów oraz działania w Internecie odpowiada dom mediowy Starcom. Kampania potrwa do wakacji i oprócz spotów telewizyjnych oraz Internetu obejmie prasę, nośniki zewnętrzne i środki komunikacji miejskiej. 

Z myślą o osobach rozważających zdobycie doświadczenia zawodowego jako przedstawiciel ubezpieczeniowy, firma utworzyła specjalny serwis internetowy: www.kariera-prudential.pl

Spoty telewizyjne można również obejrzeć na kanale Prudential w serwisie YouTube: www.historieprudential.pl. 


Źródło: Prudential

www.prudential.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764