logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Środki chemiczne pomocne w każdej pracowni reklamowej

  PR 12.08.2004, przeczytano 1499 razy

Extru-Fix i Evo-Stik - środki chemiczne dla reklamy w ofercie Antalis Poland


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/srodki-chemiczne-pomocne-w-kazdej-pracowni-reklamowej,2327,artykul.html

Sektor Visual Communication (VisCom), zajmujący się dystrybucją materiałów do produkcji reklam wizualnych, przemysłu i budownictwa, wprowadził do swojej oferty artykuły chemiczne uzupełniające do płyt z polimetakrylanu metylu.
Klej Extru-Fix polecany jest przez wielu producentów płyt akrylowych. Łączy znakomicie płyty ekstrudowane (wytłaczane), poliwęglan lity, HIPS (polistyren wysokoudarowy) oraz PETG (poliester). Połącznie klejem może mieć charakter homo- lub heterogeniczny bez negatywnych efektów. Dzieki tym materiałom zbudowanie klejonego kasetonu, czy stojaka z elementami z dwóch różnych materiałów nie stanowi już trudności. Klej ze względu na rzadką konsystencję ma bardzo dużą wydajność - łatwo się go nakłada i rozprowadza. Uzyskane połącznie klejowe jest sztywne i bezbarwne, przy łączeniu płyt « na zakładkę » nie powstają pęcherzyki powietrza.

Evo-Stik jest to płyn antystatyczny do czyszczenia powierzchni, który usuwa zabrudzenia i kurz oraz zmniejsza ładunek na powierzchni.
Czyszczona powierzchnia płyty jest gotowa do dalszej obróbki – płyn nie wchodzi w interakcje z klejem ani z folią samoprzylepną, można bezpiecznie przerabiać materiał bez konieczności dodatkowego zmywania. Wygodne opakowanie – butelka (500ml) ze spryskiwaczem – pozwala na ekonomiczne dozowanie płynu.
Wkrótce w ofercie Antalis Polandpojawią się inne środki chemiczne pomocne w każdej pracowni reklamowej.


Sektor VisCom w firmie Antalis Poland został stworzony ponad dwa lata temu.
Początkowo w ofercie znajdowały się podstawowe materiały z tworzyw sztucznych, tzn. płyty PCW i plexi. Obecnie portfolio produktów przekracza 500 pozycji asortymentowych materiałów z tworzyw sztucznych z przeznaczeniem na rynki : reklamy, przemysłu i budownictwa .

Antalis Poland, od lat notowany na listach rankingowych największych przedsiębiorstw, jest liderem w dystrybucji materiałów służących do komunikacji wizualnej.
Rok 2003 Antalis Poland zamknął obrotem w wysokości 351 mln zł i 25% udziałem w rynku


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: antalis

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764