logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

:Dobry Znak od Mastercard nagrodzony podczas Golden Drum

  PR 22.10.2018, przeczytano 475 razy
ilustracjastrzałka

Kampania :Dobry Znak, realizowana w Polsce przez Mastercard we współpracy z McCann Worldgroup, została nagrodzona złotem w kategorii „Efektywność” na 25. Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Golden Drum. Ponadto, kampania znalazła się w ścisłym gronie finalistów również w dwóch innych kategoriach: „Outdoor” oraz „Zasięg”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%3Adobry-znak-od-mastercard-nagrodzony-podczas-golden-drum,379822,artykul.html

Tegoroczna edycja Golden Drum odbyła się w dniach 17-19 października w Portoroz, w Słowenii. Główne nagrody zostały rozdane w ostatnim dniu wydarzenia, w czasie gali Golden Drum Grand Award. Organizowany od 2004 r. festiwal jest jednym z największych i najważniejszych wydarzeń branży reklamowej, punktem styku kreatywności i różnych kultur. W tym roku do konkursu zgłoszono niemal 1200 prac z 28 krajów.

:Dobry Znak to inicjatywa, która ma na celu wsparcie najemców i właścicieli lokali handlowo-usługowych w projektowaniu i produkcji witryn oraz szyldów - jednych z najbardziej zauważalnych elementów przestrzeni publicznej. Platforma Dobryznak.org jest przeznaczona dla właścicieli małych firm i zawiera porady z zakresu marketingu i zarządzania witrynami lokali użytkowych. Akcji towarzyszył ogólnopolski konkurs dla przedsiębiorców, w którym główną nagrodą były renowacje szyldów przeprowadzone przez stowarzyszenie Traffic Design. Nowe szyldy sklepu czy punktu usługowego mają pomóc w przyciągnięciu klientów, co z kolei przekłada się na rozwój biznesu przedsiębiorcy. Mastercard oferuje ponadto pomoc właścicielom sklepów przy wdrożeniu infrastruktury do akceptacji płatności bezgotówkowych.

Aby wyróżnić się na tle konkurencji przedsiębiorcy często inwestują w kolorowe, duże szyldy, potykacze czy inne elementy promocyjne. Efektem takich działań jest estetyczny bałagan, który przeszkadza zarówno mieszkańcom, jak i urzędnikom. Coraz więcej polskich miast stara się uporządkować tę sytuację, wprowadzając uchwały krajobrazowe. Ich zapisy nakładają na użytkowników lokali obowiązek wpisania wyglądu witryn w założone przez ustawodawcę ramy.

 - Nagrodę w kategorii ‘Efektywność’ w czasie tak prestiżowego festiwalu jak Golden Drum przyjmujemy z nieskrywaną satysfakcją. Mastercard od lat wspiera przedsiębiorców w rozwoju ich biznesu i to oni są beneficjentami tej kampanii, ale nie tylko. Z perspektywy mieszkańców miast, bezcennym efektem akcji jest poprawa jakości wizualnej przestrzeni publicznej, a przyjemniejsze otoczenie pozytywnie wpływa na lokalną społeczność - mówi Marta Życińska, dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.

Inicjatywę :DobryZnak przygotowaną przez Mastercard i McCann Worldgroup we współpracy z Miastodwa i Traffic Design, wspierają także stowarzyszenia: Miasto Jest Nasze, Miasto moje, a w nim, a także Polish Graphic Design Awards.

Źródło: Mastercard

www.mastercard.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zwycięzcy Międzynarodowego Konkursu Projektów Graficznych Coreldraw 2019
Firma Corel ogłosiła zwycięzców Międzynarodowego Konkursu Projektów Graficznych CorelDRAW 2019. Zwycięskie projekty zostały wybrane spośród prac stworzonych w pakietach CorelDRAW Graphics Suite 2019 lub CorelDRAW Technical Suite 2019. Nagrodę główną zdobył Rogelio Hernandez (Roy Monster) — autor ilustracji „Angel of Fire”, zgłoszonej w kategorii „Grafiki i...
Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764