logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

:Dobry Znak od Mastercard nagrodzony podczas Golden Drum

  PR 22.10.2018, przeczytano 932 razy
ilustracjastrzałka

Kampania :Dobry Znak, realizowana w Polsce przez Mastercard we współpracy z McCann Worldgroup, została nagrodzona złotem w kategorii „Efektywność” na 25. Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Golden Drum. Ponadto, kampania znalazła się w ścisłym gronie finalistów również w dwóch innych kategoriach: „Outdoor” oraz „Zasięg”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/%3Adobry-znak-od-mastercard-nagrodzony-podczas-golden-drum,379822,artykul.html

Tegoroczna edycja Golden Drum odbyła się w dniach 17-19 października w Portoroz, w Słowenii. Główne nagrody zostały rozdane w ostatnim dniu wydarzenia, w czasie gali Golden Drum Grand Award. Organizowany od 2004 r. festiwal jest jednym z największych i najważniejszych wydarzeń branży reklamowej, punktem styku kreatywności i różnych kultur. W tym roku do konkursu zgłoszono niemal 1200 prac z 28 krajów.

:Dobry Znak to inicjatywa, która ma na celu wsparcie najemców i właścicieli lokali handlowo-usługowych w projektowaniu i produkcji witryn oraz szyldów - jednych z najbardziej zauważalnych elementów przestrzeni publicznej. Platforma Dobryznak.org jest przeznaczona dla właścicieli małych firm i zawiera porady z zakresu marketingu i zarządzania witrynami lokali użytkowych. Akcji towarzyszył ogólnopolski konkurs dla przedsiębiorców, w którym główną nagrodą były renowacje szyldów przeprowadzone przez stowarzyszenie Traffic Design. Nowe szyldy sklepu czy punktu usługowego mają pomóc w przyciągnięciu klientów, co z kolei przekłada się na rozwój biznesu przedsiębiorcy. Mastercard oferuje ponadto pomoc właścicielom sklepów przy wdrożeniu infrastruktury do akceptacji płatności bezgotówkowych.

Aby wyróżnić się na tle konkurencji przedsiębiorcy często inwestują w kolorowe, duże szyldy, potykacze czy inne elementy promocyjne. Efektem takich działań jest estetyczny bałagan, który przeszkadza zarówno mieszkańcom, jak i urzędnikom. Coraz więcej polskich miast stara się uporządkować tę sytuację, wprowadzając uchwały krajobrazowe. Ich zapisy nakładają na użytkowników lokali obowiązek wpisania wyglądu witryn w założone przez ustawodawcę ramy.

 - Nagrodę w kategorii ‘Efektywność’ w czasie tak prestiżowego festiwalu jak Golden Drum przyjmujemy z nieskrywaną satysfakcją. Mastercard od lat wspiera przedsiębiorców w rozwoju ich biznesu i to oni są beneficjentami tej kampanii, ale nie tylko. Z perspektywy mieszkańców miast, bezcennym efektem akcji jest poprawa jakości wizualnej przestrzeni publicznej, a przyjemniejsze otoczenie pozytywnie wpływa na lokalną społeczność - mówi Marta Życińska, dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.

Inicjatywę :DobryZnak przygotowaną przez Mastercard i McCann Worldgroup we współpracy z Miastodwa i Traffic Design, wspierają także stowarzyszenia: Miasto Jest Nasze, Miasto moje, a w nim, a także Polish Graphic Design Awards.

Źródło: Mastercard

www.mastercard.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Super Kobiety Almette na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024
Almette to nie tylko lider wśród puszystych serów twarogowych na polskim rynku, ale również marka z misją, która angażuje się w akcje promujące kobiecą siłę i niezwykłość. Dlatego już po raz 4. przygotowała kampanię ‘Super Kobiety Almette’, która kolejny raz znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024. Projekt...
TikTok Awards Polska i Year on TikTok - wyniki
Licząca niemal 12 milionów polska społeczność TikToka wybrała zwycięzców pierwszej edycji TikTok Awards Polska. W 10 kategoriach rywalizowało 48 najbardziej angażujących i zasięgowych twórców i twórczyń platformy. Nagroda Creator of the Year trafiła do Natalii Sisik, a tytuł Video of the Year zdobyła historia o wiralowym rogaliku z...
Novotel Warszawa Centrum ze Złotym Spinaczem
Kampania „Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” przygotowana we współpracy z agencją 38 Content Communication z okazji 50-lecie Novotel Warszawa Centrum zdobyła Złoty Spinacz w 22. edycji konkursu w kategorii Sport, turystyka i rekreacja. Złote Spinacze to największy konkurs branży PR w Polsce, nagradzający najbardziej innowacyjne i skuteczne projekty...
Złote Spinacze 2024 rozdane!
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication.
SEC Newgate CEE z trzema nagrodami ICCO Global Awards
SEC Newgate CEE wróciło z londyńskiej gali ICCO Global Awards z trzema głównymi nagrodami – dwiema w kategoriach sektorowych za kampanię „Saving Free Media in Poland”, zrealizowaną wraz z TVN Warner Bros. Discovery oraz jedną nagrodą indywidualną dla Szymona Dziewięckiego za wybitne osiągnięcia poniżej 30. roku życia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764