logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

20 lat konkursu Złote Spinacze

   12.07.2022, przeczytano 740 razy
ilustracja

Już po raz dwudziesty najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 12 lipca i potrwają do 9 września 2022.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/20-lat-konkursu-zlote-spinacze,396564,artykul.html

Do tegorocznej edycji, projekty można zgłaszać w trzech terminach. Pierwszy potrwa do 8 sierpnia, drugi do 2 września, a ostateczny termin przesyłania zgłoszeń upłynie 9 września br.

Zgłaszane projekty, kampanie, inicjatywy i programy mogą być zrealizowane przez agencje PR, firmy/korporacje, a także osoby prawne, instytucje państwowe i samorządowe, szkoły, uczelnie, NGO, czy samodzielnych specjalistów.

Nadesłane projekty oceni jury złożone z przedstawicieli branży public relations, mediów, organizacji pozarządowych, świata nauki i biznesu, a w tym sektorów takich jak medycyna, telekomunikacja, przemysł, paliwa, motoryzacja, nowe technologie czy przemysł spożywczy.

Partnerem merytorycznym Złotych Spinaczy została w tym roku firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk, a jej przedstawiciele czuwać będą nad poprawnością przebiegu konkursu.

Kategorie konkursowe

Konkurs rozgrywany jest w 35 kategoriach (20 głównych, 12 sektorowych i 3 specjalnych). W tym roku utworzona została jedna nowa kategoria konkursowa, do której można zgłaszać projekty PR realizowane na rzecz wsparcia Ukrainy w obliczu brutalnej napaści Rosji na to niepodległe państwo. Zgłaszane działania mogą obejmować zarówno taktyczne projekty komunikacyjne, realizowane samodzielnie lub we współpracy z organizacjami pozarządowymi, jak również szerokozasięgowe kampanie społeczne, obejmujące m.in. takie aktywności jak: walka z dezinformacją, organizacja zbiórek, mobilizowanie wolontariatu, a także promocja tzw. sprawy ukraińskiej wśród różnych grup interesariuszy.

– Od początku trwania inwazji Rosji na Ukrainę, zarówno firmy, agencje PR, jak i osoby fizyczne w Polsce zrealizowały szereg inicjatyw, projektów i kampanii, których celem było i jest wsparcie obywateli Ukrainy. Dlatego też zdecydowaliśmy się na utworzenie nowej kategorii konkursowej, aby docenić i nagrodzić najlepsze z nich. Dochody ze zgłoszeń w kategorii „Wsparcie Ukrainy” zostaną przekazane w całości Polskiej Akcji Humanitarnej (PAH), na cele związane z przeciwdziałaniem skutkom działań wojennych na terytorium Ukrainy – mówi Przemysław Mitraszewski, Prezes zarządu Związku Firm Public Relations.

Szkolenie dla zgłaszających

ZFPR organizuje szkolenie dla wszystkich osób, które chciałyby zgłosić projekty do tegorocznej edycji Złotych Spinaczy. Odbędzie się ono w czwartek, 14 lipca o godz. 10:00, w Biurze Związku przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie. Podczas spotkania omówione zostaną wprowadzone zmiany w regulaminie i formularzu zgłoszeniowym, kryteria oceny projektów oraz wymagania dotyczące wypełniania formularza zgłoszeniowego i przygotowywania materiałów do II etapu. Ponadto uczestnikom szkolenia zaprezentowane zostaną wybrane case’y nagrodzone w ostatnich latach Złotymi Spinaczami.

Zwycięzców i laureatów dwudziestej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas gali, która została zaplanowana na 2 grudnia 2022 r.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Partner merytoryczny: SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
Partnerzy: PRESS, Wirtualne Media, PRoto, IMM, Newseria, Pro4media, Postmotive Studio, Sotrender, Conrego

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764