logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

40 proc. Polaków nie obchodzi walentynek

  PR 14.02.2020, przeczytano 1366 razy
ilustracja
Magda Maślana, ekspert ds. PR w Provident Polska

Czy Polacy zamierzają obchodzić ten dzień w jakiś szczególny sposób? Jak wynika z badania Barometr Providenta, zdecyduje się na to blisko 60% z nas. 40% respondentów nie jest jednak zainteresowanych świętowaniem walentynek. Dlaczego?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/40-proc.-polakow-nie-obchodzi-walentynek,385696,artykul.html

Komercja odpycha

Większość tych osób uważa, że dzień zakochanych powinno się obchodzić każdego dnia, nie tylko 14 lutego. Część ankietowanych nie świętuje walentynek, bo po prostu nie ma z kim. Jeszcze inni nie obchodzą tego dnia w sposób szczególny ze względu na jego komercyjny charakter.

Kolacja w domu i kwiaty

Jak okazujemy miłość w dzień św. Walentego? 1/3 badanych przygotowuje wtedy w domu uroczystą kolację. Częściej są to kobiety. Jeśli chodzi o mężczyzn, to w tym roku 44% z nich zamierza przynieść swojej ukochanej kwiaty.

A może wyjście na miasto?

Niektóre pary decydują się spędzić walentynki poza domem. Zwykle oznacza to kolację w restauracji. - Taką odpowiedź uzyskaliśmy od 30% osób, które obchodzą walentynki. A co piąta para wybierze się wspólnie do kina bądź do teatru – mówi w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Magda Maślana, ekspert ds. PR w Provident Polska.

Coraz droższe święto

Jeżeli organizujemy coś dla ukochanej osoby 14 lutego, musimy oczywiście liczyć się z kosztami. W tym roku Polacy zamierzają przeznaczyć na walentynkowe wydatki średnio 143 zł. To kwota o blisko 40 zł większa niż ta deklarowana w ubiegłorocznym badaniu.

Źródło: infoWire.pl, Provident Polska

www.infowire.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764