logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

7 ploterów Mutoh na Dniach Otwartych Atrium Centrum Ploterowe

  PR 17.06.2020, przeczytano 716 razy
ilustracja

18 czerwca, w centrali Atrium Centrum Ploterowe odbędzie się finał pierwszych w branży, „prawdziwych” Dni Otwartych. Ten swoisty „festiwal druku wielkoformatowego” pozwoli zapoznać się na żywo z 15 urządzeniami w jednym miejscu w tym 7 drukarkami marki Mutoh.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/7-ploterow-mutoh-na-dniach-otwartych-atrium-centrum-ploterowe,387441,artykul.html

Po wiosennym „roadshow” obejmującym 5 miast – oddziałów Atrium Centrum Ploterowe – przyszedł czas na finał w siedzibie głównej firmy, gdzie można będzie zobaczyć kilkanaście urządzeń obejmujących kilka technologii druku wielkoformatowego.

- Za nami spotkania w Krakowie, Warszawie, Poznaniu i Gdańsku. Pierwsze, branżowe Dni Otwarte zostały dobrze przyjęte przez licznych uczestników, którzy po okresie spowolnienia gospodarczego związanego ze znanymi nam wszystkim ograniczeniami, są gotowi na powrót do normalnego działania i rozwoju swoich wielkoformatowych biznesów. Atrium jako pierwsza firma w branży wyszła naprzeciw potrzebom technologicznym branży druku wielkoformatowego, organizując prezentacje urządzeń w formule klasycznych „dni otwartych”.

Należy wspomnieć, że Dni Otwarte organizowane są z zachowaniem rekomendowanych zasad bezpieczeństwa (m.in. dla uczestników będą dostępne maseczki i rękawiczki jednorazowe oraz płyn do higieny rąk).

7 ploterów MUTOH

- W Opolu zaprezentujemy 7 urządzeń japońskiej marki Mutoh: XpertJet 1641SR, RJ-900XG, ValueJet 1604X, ValueJet 1638X, ValueJet 426UF, ValueJet 1638UH, ValueJet 1638UR. Reprezentują one współczesne możliwości druku ekologicznego, sublimacyjnego i LED-UV.

Najnowszym prezentowanym urządzeniem będzie Mutoh XpertJet. Jest to najnowsza seria drukarek rolowych japońskiego producenta. W sprzedaży dostępne są już dwa modele: 1641SR i 1682SR. Są to odpowiednio drukarki cztero- (CMYK) i 8-kanałowe (2xCMYK lub CMYK LC LM LK). Ich wydajność sięga odpowiednio 53 i 87 m2/h.

XpertJet, jako sukcesor linii ValueJet, posiada najlepsze rozwiązania poprzedników, a także szereg nowych rozwiązań jak np. dwa rodzaje atramentów do wyboru: atramenty eko-solwentowe nowej generacji z certyfikatem GreenGurad Gold lub wielokrotnie nagradzane atramenty żywiczne Mutoh UMS z certyfikatem Eurofins Indoor Air Comfort. XpertJet wyróżnia się także nowoczesnym, czarnym wyglądem i ulepszoną konstrukcją. Na pokładzie zaimplementowano technologię DropMaster w wersji 2, dotykowy panel sterowania, nowe systemy prowadzenia mediów i wiele innych nowatorskich rozwiązań.

- Na dniach otwartych nie zabraknie popularnych drukarek Mutoh ValueJet serii X.

Plotery Mutoh ValueJet serii X, pracują w technologii żywicznej. Oznacza to, że drukują ekologicznymi, certyfikowanymi w Europie atramentami Mutoh UMS. To co odróżnia te atramenty od innych „eko” rozwiązań na rynku to ich skład, który bazuje na żywicach. Co więcej, szeroki gamut kolorystyczny pozwala drukować „korporacyjne” kolory, dzięki 83-procentowemu pokryciu palety Pantone C. Atramenty Mutoh UMS posiadają europejski certyfikat Eurofins Indoor Air Comfort, co oznacza, że wydruki są bezpieczne w aplikacjach wewnętrznych, czyli w pomieszczeniach mieszkalnych, użyteczności publicznej, ośrodkach zdrowia, itd.

Seria ploterów Mutoh ValueJet X obejmuje kilka modeli różniących się szerokością roboczą i produktywnością. W zależności od wymagań i potrzeb użytkownika, do wyboru są 2 szerokości: 1.37 i 1.62 m, a prędkość maksymalna sięga od 15 do prawie 100 m2/h. Wszystkie natomiast posiadają cechę wspólną – japońskie technologie: Mutoh Intelligent Interweaving, Mutoh DropMaster oraz zmienną wielkość kropli.

- Największe możliwości zastosowań posiadają plotery LED UV. Pokażemy drukarki UV do gadżetów, drukarki rolowe i hybrydowe.

Dużym zainteresowaniem cieszą się obecnie tzw. drukarki UV do gadżetów. Przedstawiciela tej grupy urządzeń nie zabraknie na dniach otwartych. Zaprezentowana zostanie drukarka w formacie A3+ - Mutoh ValueJet 426UF.

Drukarka do gadżetów (ale nie tylko) znajduje zastosowanie w wielu firmach, np. w: agencjach reklamowych, u producentów trofeów sportowych, u producentów zabawek i gadżetów, u producentów sprzętów elektrycznych, czy w szeroko rozumianym przemyśle do znakowania produktów i podzespołów. Sprawdzi się także w firmach produkujących na własne potrzeby np. tabliczki informacyjne.

Następną prezentowaną drukarką LED-UV będzie hybrydowy, czyli rolowo-stołowy, a co za tym idzie wysoce wszechstronny ploter drukujący VJ-1638UH. Jego szerokość zadruku sięga 162 cm, a grubość obsługiwanych materiałów i przedmiotów sięga 15 mm.

Dzięki hybrydowemu rozwiązaniu, nie ma potrzeby inwestowania w duże droższe urządzenia produkcyjne np. typu flatbed UV, aby móc drukować bezpośrednio na płytach, panelach, dekoracjach, itd.

- Nie mniejsze od technologii LED-UV zastosowanie mają drukarki sublimacyjne. Absolutnym numerem 1 z racji możliwości i ceny jest znany i lubiany Mutoh RJ-900XG.

Mutoh RJ-900 XG to najpopularniejsza w Polsce drukarka sublimacyjna japońskiej marki Mutoh. Liczbę instalacji „nad Wisłą” można już liczyć w kilku setkach. Cena na poziomie 3.990 euro netto, powoduje, że mogą sobie na nią pozwolić zarówno startupy, małe firmy i agencje reklamowe. Te drukarki sublimacyjne jako „farmy produkcyjne”, instalują także duże drukarnie-fabryki.

Drukarka sublimacyjna Mutoh RJ-900 XG daje szerokie możliwości zastosowania w wielu branżach: reklamowej, wystawienniczej, dekoratorskiej, odzieżowej czy gadżetowej. Sprawdzi się więc w produkcji: koszulek, odzieży sportowej, smyczy, tkanin dekoracyjnych i reklamowych. W procesie sublimacji grafikę można przenosić także na kubki, sprzęt sportowy, płyty, szkło, drewno, metal, tworzywa, gadżety i wiele, wiele innych.

Więcej marek ploterów i prezenty dla uczestników

Na uczestników Dni Otwartych oprócz wspomnianych maszyn Mutoh, będą czekać  także urządzenia innych marek dystrybuowanych przez Atrium w Polsce: EFI, Summa, Artemis, Neolt. Oprócz tego można będzie poradzić się ekspertów ds. druku i materiałów eksploatacyjnych jak i finansowania.

Uczestnicy Dni Otwartych Atrium otrzymają także branżowe prezenty, m.in. polskiej produkcji materiały do druku marki IKONOS czy też 50-pak maseczek.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764