logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„(Nie)bezpieczne pasy” – rusza 22. konkurs Galerii Plakatu AMS

  PR 22.10.2021, przeczytano 432 razy
ilustracja

Zadaniem uczestników tegorocznego, 22. konkursu Galerii Plakatu AMS jest zaprojektowanie plakatu wskazującego niebezpieczeństwa, jakie grożą pieszym na pasach oraz zasady odpowiedzialnego zachowania się na nich kierowców i pieszych. Partnerem głównym tej edycji konkursu jest ŠKODA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_%28nie%29bezpieczne-pasy_-%E2%80%93-rusza-22.-konkurs-galerii-plakatu-ams,393489,artykul.html

Przejście dla pieszych wydaje się bezpieczne. Tymczasem według statystyk właśnie na oznakowanych przejściach ginie najwięcej pieszych, a w rankingu miejsc, w których dochodzi do wypadków drogowych, pasy zajmują niechlubną drugą pozycję.

– Plakaty, które powstaną w naszym konkursie, będą przez rok przypominać nam wszystkim o odpowiedzialności, uważności i kulturze na drodze – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Marketingu AMS. – Mamy nadzieję, że ich edukacyjna funkcja przełoży się na wzrost poziomu bezpieczeństwa na polskich drogach. Ten cel przyświeca również marce ŠKODA, partnerowi tej edycji konkursu. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy połączyć siły w tym wspólnym działaniu – dodaje.

– Nasza współpraca z Galerią Plakatu AMS jest ważnym elementem kampanii Razem Dzielimy Drogę, w której staramy się zwrócić uwagę na kwestie bezpieczeństwa wszystkich użytkowników drogi – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska. – Skoro wszyscy razem ją dzielimy, razem też dbajmy o swoje bezpieczeństwo i zwracajmy na siebie uwagę. Galeria Plakatu AMS jest idealnym sposobem na poszerzenie świadomości wszystkich uczestników ruchu drogowego – dodaje.

Konkurs Galerii Plakatu AMS ma charakter otwarty. Prace można składać do 22 listopada 2021 r., wgrywając je na platformę galeriakonkurs.ams.com.pl.

Werdykt jury poznamy do 5 grudnia 2021 r., a zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce w 2022 r.

Wyboru laureatów dokona jury w składzie:

  • Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS
  • Maciej Buszewicz, artysta grafik, profesor ASP w Warszawie
  • Janusz Górski, artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii Plakatu AMS
  • Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska
  • Dorota Stalińska, aktorka, Prezes Fundacji Doroty Stalińskiej "Nadzieja"
  • Filip Tofil, artysta grafik, Creative Director Syfon Studio, członek zarządu STGU
  • Agnieszka Ziemiszewska – artystka graficzka, nauczycielka akademicka

Nadzór nad prawidłowym przebiegiem konkursu sprawuje audytor konkursu EY Audyt Polska. Partnerem głównym tej edycji jest ŠKODA, partnerem merytorycznym - Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Partnerami zostali: Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronami medialnymi - Radio TOK FM, Gazeta.pl i NowyMarketing.pl.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aż 5 europejskich nagród IAB Mixx Awards dla polskich kampanii
25 maja 2022 podczas flagowej konferencji IAB Europe - Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze kampanie digital. Polskie kampanie otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2022. Gratulujemy Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska, MSL Group Poland, Adequate, Erbud i Gameset.
„Najmłodszy Headhunter na świecie” z nagrodą Mixx Awards Europe
Publicis Worldwide Poland otrzymała prestiżową nagrodę w Mixx Awards Europe 2022 – konkursie doceniającym najlepsze digitalowe kampanie w Europie. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał złotą statuetkę w kategorii Influencer Marketing.
Konkurs Artinpost 2022
ArtInPost 2022 - wystartowała trzecia edycja konkursu kreatywnego organizowanego przez InPost. Na zwycięzców czeka pula nagród o łącznej wartości ponad 47 000 złotych i udział ich prac w największej wystawie plenerowej w wybranych polskich miastach. 
Publicis Worldwide Poland jako jedyna polska agencja dostała nagrody w międzynarodowym konkursie kreatywnym Caples Awards. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał 3 brązowe statuetki w kategoriach: Digital B to B, Healthcare i Not for Profit.
Nikon z przyjemnością informuje o zdobytych nagrodach na prestiżowych światowych konkursach. Aż cztery produkty marki zwyciężyły i zdobyły nagrody w tegorocznym konkursie IF DESIGN AWARD. Ponadto pięć kolejnych produktów otrzymało nagrodę „Red Dot Award: Product Design 2022”. Z kolei w globalnym konkursie TIPA 2022 marka otrzymała trzy nagrody w różnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764