logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„(Nie)bezpieczne pasy” – rusza 22. konkurs Galerii Plakatu AMS

  PR 22.10.2021, przeczytano 669 razy
ilustracja

Zadaniem uczestników tegorocznego, 22. konkursu Galerii Plakatu AMS jest zaprojektowanie plakatu wskazującego niebezpieczeństwa, jakie grożą pieszym na pasach oraz zasady odpowiedzialnego zachowania się na nich kierowców i pieszych. Partnerem głównym tej edycji konkursu jest ŠKODA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_%28nie%29bezpieczne-pasy_-%E2%80%93-rusza-22.-konkurs-galerii-plakatu-ams,393489,artykul.html

Przejście dla pieszych wydaje się bezpieczne. Tymczasem według statystyk właśnie na oznakowanych przejściach ginie najwięcej pieszych, a w rankingu miejsc, w których dochodzi do wypadków drogowych, pasy zajmują niechlubną drugą pozycję.

– Plakaty, które powstaną w naszym konkursie, będą przez rok przypominać nam wszystkim o odpowiedzialności, uważności i kulturze na drodze – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Marketingu AMS. – Mamy nadzieję, że ich edukacyjna funkcja przełoży się na wzrost poziomu bezpieczeństwa na polskich drogach. Ten cel przyświeca również marce ŠKODA, partnerowi tej edycji konkursu. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy połączyć siły w tym wspólnym działaniu – dodaje.

– Nasza współpraca z Galerią Plakatu AMS jest ważnym elementem kampanii Razem Dzielimy Drogę, w której staramy się zwrócić uwagę na kwestie bezpieczeństwa wszystkich użytkowników drogi – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska. – Skoro wszyscy razem ją dzielimy, razem też dbajmy o swoje bezpieczeństwo i zwracajmy na siebie uwagę. Galeria Plakatu AMS jest idealnym sposobem na poszerzenie świadomości wszystkich uczestników ruchu drogowego – dodaje.

Konkurs Galerii Plakatu AMS ma charakter otwarty. Prace można składać do 22 listopada 2021 r., wgrywając je na platformę galeriakonkurs.ams.com.pl.

Werdykt jury poznamy do 5 grudnia 2021 r., a zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce w 2022 r.

Wyboru laureatów dokona jury w składzie:

  • Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS
  • Maciej Buszewicz, artysta grafik, profesor ASP w Warszawie
  • Janusz Górski, artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii Plakatu AMS
  • Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska
  • Dorota Stalińska, aktorka, Prezes Fundacji Doroty Stalińskiej "Nadzieja"
  • Filip Tofil, artysta grafik, Creative Director Syfon Studio, członek zarządu STGU
  • Agnieszka Ziemiszewska – artystka graficzka, nauczycielka akademicka

Nadzór nad prawidłowym przebiegiem konkursu sprawuje audytor konkursu EY Audyt Polska. Partnerem głównym tej edycji jest ŠKODA, partnerem merytorycznym - Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Partnerami zostali: Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronami medialnymi - Radio TOK FM, Gazeta.pl i NowyMarketing.pl.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764