logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„(Nie)bezpieczne pasy” – rusza 22. konkurs Galerii Plakatu AMS

  PR 22.10.2021, przeczytano 776 razy
ilustracja

Zadaniem uczestników tegorocznego, 22. konkursu Galerii Plakatu AMS jest zaprojektowanie plakatu wskazującego niebezpieczeństwa, jakie grożą pieszym na pasach oraz zasady odpowiedzialnego zachowania się na nich kierowców i pieszych. Partnerem głównym tej edycji konkursu jest ŠKODA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_%28nie%29bezpieczne-pasy_-%E2%80%93-rusza-22.-konkurs-galerii-plakatu-ams,393489,artykul.html

Przejście dla pieszych wydaje się bezpieczne. Tymczasem według statystyk właśnie na oznakowanych przejściach ginie najwięcej pieszych, a w rankingu miejsc, w których dochodzi do wypadków drogowych, pasy zajmują niechlubną drugą pozycję.

– Plakaty, które powstaną w naszym konkursie, będą przez rok przypominać nam wszystkim o odpowiedzialności, uważności i kulturze na drodze – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Marketingu AMS. – Mamy nadzieję, że ich edukacyjna funkcja przełoży się na wzrost poziomu bezpieczeństwa na polskich drogach. Ten cel przyświeca również marce ŠKODA, partnerowi tej edycji konkursu. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy połączyć siły w tym wspólnym działaniu – dodaje.

– Nasza współpraca z Galerią Plakatu AMS jest ważnym elementem kampanii Razem Dzielimy Drogę, w której staramy się zwrócić uwagę na kwestie bezpieczeństwa wszystkich użytkowników drogi – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska. – Skoro wszyscy razem ją dzielimy, razem też dbajmy o swoje bezpieczeństwo i zwracajmy na siebie uwagę. Galeria Plakatu AMS jest idealnym sposobem na poszerzenie świadomości wszystkich uczestników ruchu drogowego – dodaje.

Konkurs Galerii Plakatu AMS ma charakter otwarty. Prace można składać do 22 listopada 2021 r., wgrywając je na platformę galeriakonkurs.ams.com.pl.

Werdykt jury poznamy do 5 grudnia 2021 r., a zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce w 2022 r.

Wyboru laureatów dokona jury w składzie:

  • Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS
  • Maciej Buszewicz, artysta grafik, profesor ASP w Warszawie
  • Janusz Górski, artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii Plakatu AMS
  • Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska
  • Dorota Stalińska, aktorka, Prezes Fundacji Doroty Stalińskiej "Nadzieja"
  • Filip Tofil, artysta grafik, Creative Director Syfon Studio, członek zarządu STGU
  • Agnieszka Ziemiszewska – artystka graficzka, nauczycielka akademicka

Nadzór nad prawidłowym przebiegiem konkursu sprawuje audytor konkursu EY Audyt Polska. Partnerem głównym tej edycji jest ŠKODA, partnerem merytorycznym - Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Partnerami zostali: Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronami medialnymi - Radio TOK FM, Gazeta.pl i NowyMarketing.pl.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Golden Drum ogłasza skład jury
Golden Drum z przyjemnością ogłasza składy jury na kolejną edycję. Z dumą prezentujemy 6 przewodniczących, którzy poprowadzą jury Golden Drum, wraz z ponad 50 członkami jury reprezentującymi 27 krajów z całego świata.
Design by Śliwka Nałęczowska 2025: wyniki konkursu
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska po raz kolejny zainspirował młodych twórców do artystycznych poszukiwań. Spośród ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało 10 projektów, które wyróżniły się najwyższym poziomem i najlepiej odpowiedziały na postawione wyzwanie. Pierwsze miejsce i 20 tysięcy złotych przyznano Oldze Korban.
Voice Impact Award z wydłużonym terminem zgłoszeń
Ważne tematy, które pokazują przełamywanie barier, wymagają szczególnej analizy i refleksji. Dlatego wspólnie z jury i partnerami ogólnopolskiego konkursu grantowego Voice Impact Award, już w pierwszych dniach po jego ogłoszeniu, zdecydowaliśmy się na wydłużenie terminu zgłoszeń. Wszystko po to, by dać uczestnikom więcej przestrzeni na dopracowanie materiałów, które...
Performance Marketing Diamonds EU 2025: nominacje
Już po raz 7. zabłysną diamenty efektywności w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. Tegoroczne nominacje objęły najbardziej efektywne agencje performance, kreatywne, kontentowe, wydawców, domy mediowe i marki. Wszyscy realizują kampanie w obszarze performance’u i afiliacji w 27 krajach UE, przez co PMD EU to jedyny tego rodzaju w Polsce konkurs o międzynarodowym...
McCANN Poland wyróżniona w ACT Good Report 2025
McCANN Poland została wyróżniona w międzynarodowym raporcie ACT Good Report 2025, który ocenia najbardziej wpływowe kampanie społeczne i środowiskowe z całego świata. W zestawieniu przygotowanym we współpracy ACT Responsible i WARC Rankings, McCANN Poland uplasowała się na 11. miejscu wśród 25 najlepszych agencji globalnie, docenionych za zaangażowanie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764