logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Bajki dla dorosłych” Santander Bank Polska nagrodzone trzykrotnie na Gali Złote Spinacze 2022

  PR 09.12.2022, przeczytano 866 razy

Najnowsza kampania edukacyjna Santander Bank Polska, promująca zasady cyberbezpieczeństwa, zdobyła aż trzy statuetki podczas „Złotych Spinaczy” – najważniejszego konkursu PR w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_bajki-dla-doroslych_-santander-bank-polska-nagrodzone-trzykrotnie-na-gali-zlote-spinacze-2022,398294,artykul.html

W trakcie Gali towarzyszącej finałowi 20.edycji konkursu, Santander Bank Polska zdobył najcenniejszą, złotą statuetkę w kategorii „Finanse”, oraz dwie brązowe, w kategoriach: „Social Media” i „Content Marketing”.

„Bajki dla dorosłych”, to realizowana od 2021 r. kampania edukacyjna Santander Bank Polska, w której bank w nietypowy sposób przypomina, jak zachować bezpieczeństwo danych online i jak ustrzec się przed przestępcami w sieci. Do realizacji kampanii „Bajki dla dorosłych” wykorzystano motywy prawdziwych oszustw, których ofiarami padali użytkownicy internetu. Na ich podstawie powstały bajki dla dorosłych, w które nie należy wierzyć.

Autorami bajek są popularni pisarze: Janina Bąk, Wojciech Chmielarz i Jakub Szamałek. Ich twórczość przełożono na trzy krótkie filmy, które opowiadają o tym jak dobrze zaplanowana, bajkowa i całkiem niewiarygodna historia może uśpić czujność np. w Internecie i do jakich konsekwencji to prowadzi.

Bank od wielu lat prowadzi działania promujące #CyberŚwiadomość wśród klientów i innych uczestników rynku finansowego. W tym celu Santander Bank Polska realizuje różnorodne inicjatywy edukacyjne, w tym m.in. zeszłoroczne „CyberPrzysłowia”, czy prowadzony przez Fundację Santander program „Seniorzy samodzielni i bezpieczni w sieci”. Bank udostępnia klientom również dodatkowe usługi, takie jak np. „CyberRescue”, która zapewnia bieżące wsparcie ekspertów dotyczące bezpieczeństwa w Internecie. W sytuacji zagrożenia klienci mogą skontaktować się z ekspertami CyberRescue 24 godziny na dobę, poprzez Messengera, wiadomość mailową, rozmowę telefoniczną oraz smsa.

Źródło: Santander Bank Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764