logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Bez wymówek” – nowa kampania Durex zachęcająca do bezpiecznego seksu z użyciem prezerwatyw

  PR 10.06.2022, przeczytano 893 razy
ilustracja

„Gumki wszystko psują”, „nic złego się nie stanie”, czy „wyjmę na czas” to tylko niektóre popularne wymówki odnoszące się do unikania seksu z zabezpieczeniem. 7 czerwca, w Międzynarodowy Dzień Seksu, Durex rozpoczął kampanię, która konfrontuje je z faktami i udowadnia, że prezerwatywy to nie tylko skuteczny[1] środek antykoncepcyjny, ale również jedyny chroniący jednocześnie przed infekcjami i mogący zwiększać odczuwaną przyjemność podczas seksu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_bez-wymowek_-%E2%80%93-nowa-kampania-durex-zachecajaca-do-bezpiecznego-seksu-z-uzyciem-prezerwatyw,396212,artykul.html

W ramach kampanii „Bez wymówek” Durex przekonuje, że seks z potocznie zwaną gumką nie musi być tematem tabu, a mówienie o nim powinno stać się czymś naturalnym i na stałe wpisać się w język randkowania. Marka przekonuje, że używanie prezerwatyw jest „cool”, jako wyraz dbania nie tylko o siebie i swoje zdrowie, ale także o innych. To najskuteczniejsza profilaktyka[2], która chroni zarówno przed chorobami przenoszonymi drogą płciową, jak i zmniejsza ryzyko nieplanowanej ciąży.

Z badania przeprowadzonego w grupie wiekowej 18-30 lat wynika, że 37% respondentów uprawiało seks bez zabezpieczenia, ponieważ nie chciało podjąć tematu użycia prezerwatywy. Mimo to, ponad połowa ankietowanych jest przekonana, że seks z gumką jest lepszy, a aż 80% jest zdania, że rozmowa o użyciu prezerwatywy pomogłaby im podjąć decyzję, czy chcą z kimś iść na randkę, czy nie. Wyniki pokazują, że kluczem do zmiany podejścia wobec stosowania tego środka antykoncepcji jest przede wszystkim otwarta komunikacja[3].

Misją marki od początku było ułatwianie dostępu do szczęśliwego i bezpiecznego seksu, przeżywanego pogodnie i na luzie. Podczas aktualnej kampanii Durex zapewnia, że prezerwatywy mogą odpowiadać na indywidualne potrzeby, zapewniając odpowiednie dopasowanie, komfort i ochronę. W ramach kampanii promowane są takie produkty jak:

  • Prezerwatywy Durex Intense (z prążkami, wypustkami i żelem stymulującym),
  • Prezerwatywy Durex Perfect Gliss (z dodatkową ilością lubrykantu),
  • Prezerwatywy Durex Mutual Pleasure (z prążkami, wypustkami oraz żelem Performa przedłużającym stosunek).

- Zapewnianie dostępu do rzetelnej wiedzy o seksualności to jeden z naszych priorytetów, który pozwala nam realnie wpływać na zmianę zachowań młodych ludzi. Chcemy, aby każdy podejmował świadome decyzje i mógł samodzielnie zadbać o przyjemny i bezpieczny seks. Wiemy, że prezerwatywa to jedyny środek antykoncepcyjny wspierający jednocześnie ochronę przed chorobami. Dlatego w komunikacji z najmłodszym pokoleniem mierzymy się z popularnymi mitami narosłymi wokół seksu z zabezpieczeniem. Uważamy, że edukacja jest kluczowa w przełamywaniu utartych schematów kulturowych. Pragniemy, aby rozmowa o seksie z gumką nie była powodem do wstydu, a czymś „cool”, tak aby przyjemność szła naturalnie w parze z dbaniem o zdrowie swoje i innych – mówi Kamil Komarzyniec, Brand Manager marki Durex z firmy Reckitt Benckiser.

Projekt wystartował 7 czerwca i potrwa do 31 sierpnia 2022 r. Za opracowanie działań PR z zakresu media relations oraz branded contentu odpowiada agencja Big Picture, zaś koordynacją działań z influencerami zajmuje się Tears of Joy. Kampania będzie prowadzona w digitalu – o strategię mediową i zakup powierzchni zadbał dom mediowy OMD. Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej kampanii jest agencja DDB.

Źródło: Reckitt Benckiser (Poland) S.A.

www.reckitt.com

Dodatkowe informacje:

[1] Planowanie rodziny/metody antykoncepcji. https://www.who.int/en/news-room/fact-sheets/detail/family-planning-contraception.
[2] Także.
[3] Durex Speak Up, Safe Sex in Dating: Research Questions, February 2022.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764