logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Daj sobie czas” - Paypo z muralem promującym najnowszą kampanię wizerunkową

  PR 25.05.2023, przeczytano 583 razy
ilustracja

PayPo – polski operator BNPL (buy now, pay later) – przedstawia kampanię „Daj sobie czas”, w której zachęca do przemyślanych zakupów z wykorzystaniem płatności odroczonych. Mural promujący akcję można podziwiać już w okolicach Mostu Poniatowskiego w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_daj-sobie-czas_---paypo-z-muralem-promujacym-najnowsza-kampanie-wizerunkowa,400127,artykul.html

Najnowsza kampania PayPo „Daj sobie czas” ma na celu zwiększenie świadomości marki i wiedzy na temat sposobu, w jaki działają płatności odroczone. Hasło przewodnie z jednej strony odwołuje się bezpośrednio do tego, jak działa branża BNPL, która “daje klientom czas” na opłacenie swoich zakupów. Z drugiej strony, wskazuje na dodatkowe benefity wynikające z korzystania z tej formy płatności.

- “Daj sobie czas” na płatność to kluczowa funkcjonalność i benefit, który oferuje nasza firma. Jednak nie jedyny. Klienci PayPo dają sobie czas nie tylko na płatność, ale też na sprawdzenie zakupów i zastanowienie się czy produkty spełniają ich oczekiwania. Kupują zatem w pełni świadomie, dodatkowo mogą zamówić artykuły wyższej jakości, a to z kolei zwiększa ich zadowolenie i tym samym powoduje, że częściej decydują się na kolejne zakupy - mówi Piotr Szymczak, Dyrektor Marketingu w PayPo.

PayPo z muralem promującym kampanię “Daj sobie czas”

W ramach kampanii powstał m.in. specjalny mural z hasłem “Daj sobie czas”, pokazujący, że z PayPo możesz zamówić produkt, sprawdzić go i zapłacić później. Można go podziwiać do końca maja, w okolicach Mostu Poniatowskiego w Warszawie.

- W naszych działaniach marketingowych stawiamy na wyrazistą komunikację, poprzez którą chcemy wyróżnić się na tle innych usług, a także zaistnieć w świadomości konsumentów. Lubimy działać nieszablonowo i tak właśnie podeszliśmy do kampanii “Daj sobie czas”, czego dowodem jest efektowny mural widoczny w kluczowej lokalizacji w Warszawie. Stawiamy na dywersyfikację  kanałów dotarcia i wykorzystanie różnych formatów reklamowych, co pozwala nam dotrzeć z komunikacją do jak największego grona odbiorców i wzmocnić świadomość marki PayPo, co jest naszym priorytetem - dodaje Piotr Szymczak.

Ponadto kreacje marketingowe nawiązujące do kampanii “Daj sobie czas” przez cały kwiecień można było zaobserwować na kilkudziesięciu nośnikach outdoor w Warszawie, m.in. na DOOHach, billboardach, czy podświetlanych słupach. Dodatkowo kampania emitowana była również w digitalu - w kanałach social media, a także na popularnych portalach horyzontalnych. Koncentrowała się na sytuacjach zakupowych, w najpopularniejszych branżach, jak m.in. sport, fashion, kultura, elektronika czy wakacje. PayPo na zabawnych kreacjach zachęcało do tego, aby pójść o krok dalej i dać sobie czas nie tylko na płatność, ale też na szukanie swojego stylu, udane wakacje czy pójście na koncert.

ilustracjastrzałka

Źródło: PayPo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764