logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Daj sobie czas” - Paypo z muralem promującym najnowszą kampanię wizerunkową

  PR 25.05.2023, przeczytano 211 razy
ilustracja

PayPo – polski operator BNPL (buy now, pay later) – przedstawia kampanię „Daj sobie czas”, w której zachęca do przemyślanych zakupów z wykorzystaniem płatności odroczonych. Mural promujący akcję można podziwiać już w okolicach Mostu Poniatowskiego w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_daj-sobie-czas_---paypo-z-muralem-promujacym-najnowsza-kampanie-wizerunkowa,400127,artykul.html

Najnowsza kampania PayPo „Daj sobie czas” ma na celu zwiększenie świadomości marki i wiedzy na temat sposobu, w jaki działają płatności odroczone. Hasło przewodnie z jednej strony odwołuje się bezpośrednio do tego, jak działa branża BNPL, która “daje klientom czas” na opłacenie swoich zakupów. Z drugiej strony, wskazuje na dodatkowe benefity wynikające z korzystania z tej formy płatności.

- “Daj sobie czas” na płatność to kluczowa funkcjonalność i benefit, który oferuje nasza firma. Jednak nie jedyny. Klienci PayPo dają sobie czas nie tylko na płatność, ale też na sprawdzenie zakupów i zastanowienie się czy produkty spełniają ich oczekiwania. Kupują zatem w pełni świadomie, dodatkowo mogą zamówić artykuły wyższej jakości, a to z kolei zwiększa ich zadowolenie i tym samym powoduje, że częściej decydują się na kolejne zakupy - mówi Piotr Szymczak, Dyrektor Marketingu w PayPo.

PayPo z muralem promującym kampanię “Daj sobie czas”

W ramach kampanii powstał m.in. specjalny mural z hasłem “Daj sobie czas”, pokazujący, że z PayPo możesz zamówić produkt, sprawdzić go i zapłacić później. Można go podziwiać do końca maja, w okolicach Mostu Poniatowskiego w Warszawie.

- W naszych działaniach marketingowych stawiamy na wyrazistą komunikację, poprzez którą chcemy wyróżnić się na tle innych usług, a także zaistnieć w świadomości konsumentów. Lubimy działać nieszablonowo i tak właśnie podeszliśmy do kampanii “Daj sobie czas”, czego dowodem jest efektowny mural widoczny w kluczowej lokalizacji w Warszawie. Stawiamy na dywersyfikację  kanałów dotarcia i wykorzystanie różnych formatów reklamowych, co pozwala nam dotrzeć z komunikacją do jak największego grona odbiorców i wzmocnić świadomość marki PayPo, co jest naszym priorytetem - dodaje Piotr Szymczak.

Ponadto kreacje marketingowe nawiązujące do kampanii “Daj sobie czas” przez cały kwiecień można było zaobserwować na kilkudziesięciu nośnikach outdoor w Warszawie, m.in. na DOOHach, billboardach, czy podświetlanych słupach. Dodatkowo kampania emitowana była również w digitalu - w kanałach social media, a także na popularnych portalach horyzontalnych. Koncentrowała się na sytuacjach zakupowych, w najpopularniejszych branżach, jak m.in. sport, fashion, kultura, elektronika czy wakacje. PayPo na zabawnych kreacjach zachęcało do tego, aby pójść o krok dalej i dać sobie czas nie tylko na płatność, ale też na szukanie swojego stylu, udane wakacje czy pójście na koncert.

ilustracjastrzałka

Źródło: PayPo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764