logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Drzewa i krzewy Polski. Atlas z kalendarzem kwitnienia” z Gazetą Wyborczą

  PR 08.07.2019, przeczytano 1314 razy
ilustracjastrzałka

W środę oraz w czwartek, 10 i 11 lipca br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się specjalny dodatek dla miłośników przyrody – dwie książki z kalendarzem kwitnienia drzew i krzewów. W praktycznych poradnikach znaleźć będzie można opisy różnych gatunków rosnących w Polsce, sposoby ich rozróżniania, a także niezwykłe zdjęcia i ciekawostki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_drzewa-i-krzewy-polski.-atlas-z-kalendarzem-kwitnienia_-z-gazeta-wyborcza,383153,artykul.html

Książki „Drzewa i krzewy Polski. Atlas z kalendarzem kwitnienia" ułatwią obserwatorom przyrody rozpoznanie prawie wszystkich dziko rosnących w Polsce gatunków drzew i krzewów, a także licznych odmian egzotycznych. Dzięki lekturze czytelnicy poznają ich cechy gatunkowe, miejsca występowania, charakterystyki typowych siedlisk, intrygujące ciekawostki, a także sposoby na odróżnianie poszczególnych roślin. Publikacje uzupełnione zostały o niezwykłe zdjęcia oraz o graficzny kalendarz kwitnienia.

Środowy oraz czwartkowy numer „Gazety Wyborczej” z pojedynczą książką „Drzewa i krzewy Polski. Atlas z kalendarzem kwitnienia" kosztować będzie 12,99 zł. Dodatki będzie można również kupić na Kulturalnysklep.pl oraz pod numerem telefonu (22) 555 44 00.

Oba wydania dziennika wspiera kampania promocyjna prowadzona w telewizji (Polsat, TVN, stacje tematyczne), w internecie (Google, YouTube, Facebook, Instagram), a także autopromocja prowadzona na łamach „Gazety Wyborczej” oraz w serwisie Wyborcza.pl. Działania przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764