logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Drzewa i krzewy Polski. Atlas z kalendarzem kwitnienia” z Gazetą Wyborczą

  PR 08.07.2019, przeczytano 337 razy
ilustracjastrzałka

W środę oraz w czwartek, 10 i 11 lipca br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się specjalny dodatek dla miłośników przyrody – dwie książki z kalendarzem kwitnienia drzew i krzewów. W praktycznych poradnikach znaleźć będzie można opisy różnych gatunków rosnących w Polsce, sposoby ich rozróżniania, a także niezwykłe zdjęcia i ciekawostki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_drzewa-i-krzewy-polski.-atlas-z-kalendarzem-kwitnienia_-z-gazeta-wyborcza,383153,artykul.html

Książki „Drzewa i krzewy Polski. Atlas z kalendarzem kwitnienia" ułatwią obserwatorom przyrody rozpoznanie prawie wszystkich dziko rosnących w Polsce gatunków drzew i krzewów, a także licznych odmian egzotycznych. Dzięki lekturze czytelnicy poznają ich cechy gatunkowe, miejsca występowania, charakterystyki typowych siedlisk, intrygujące ciekawostki, a także sposoby na odróżnianie poszczególnych roślin. Publikacje uzupełnione zostały o niezwykłe zdjęcia oraz o graficzny kalendarz kwitnienia.

Środowy oraz czwartkowy numer „Gazety Wyborczej” z pojedynczą książką „Drzewa i krzewy Polski. Atlas z kalendarzem kwitnienia" kosztować będzie 12,99 zł. Dodatki będzie można również kupić na Kulturalnysklep.pl oraz pod numerem telefonu (22) 555 44 00.

Oba wydania dziennika wspiera kampania promocyjna prowadzona w telewizji (Polsat, TVN, stacje tematyczne), w internecie (Google, YouTube, Facebook, Instagram), a także autopromocja prowadzona na łamach „Gazety Wyborczej” oraz w serwisie Wyborcza.pl. Działania przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dwa nowe formaty reklamowe na Tiktoku już od października
TikTok poinformował o wprowadzeniu dwóch nowych formatów reklamowych, które od października będą dostępne na polskim rynku. Według wydawcy gwarantują one nawet 1,6 mln wyświetleń w ciągu jednego dnia.
Wystartowała platforma dietetyczna „Jesz co lubisz”
„Jesz co lubisz” to kompleksowe narzędzie online, na które składają się: spersonalizowany jadłospis z przepisami, stała opieka dietetyków klinicznych i sportowych oraz monitoring aktywności fizycznej.
„Czar Par” – kultowy program lat 90. powraca do TVP2
Już w najbliższy piątek, 20 września o godz. 20:40, po 23 latach przerwy TVP2 zaprasza widzów na premierowy odcinek show „Czar Par”. Program w nowej, dynamicznej i zaskakującej odsłonie poprowadzą Maciej Kurzajewski i Izabella Krzan, a na fotelach jurorów zasiądą znane i lubiane małżeństwa: Katarzyna Cichopek z Marcinem Hakielem, oraz Dorota Chotecka z...
Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI za sierpień, serwisy Ringier Axel Springer Polska z obszaru Styl Życia – Onet Kobieta, Ofeminin, Plejada, Medonet – odwiedziło w sierpniu 11,46 mln użytkowników, co łącznie dało im pierwszą pozycję wśród serwisów lifestylowych w kraju.
Cyfrowy Polsat i Telewizja Polsat przeprowadzą testy możliwości usług technologii hybrydowych w ramach telewizji naziemnej. Zostaną również przeprowadzone testy techniczne mające na celu zwiększenie zasięgu MUX4.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764