logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gazeta Wyborcza” wspiera ruch LGBT+

  PR 11.08.2020, przeczytano 1276 razy

Na znak solidarności ze społecznością LGBT+ zespół „Gazety Wyborczej” 10 sierpnia br. do papierowego wydania dziennika dołączył plakat z tęczową flagą do wywieszenia w oknie. Plakat dostępny jest również w wersji cyfrowej na Wyborcza.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gazeta-wyborcza_-wspiera-ruch-lgbt%2B,388055,artykul.html

W zeszłym tygodniu w Warszawie odbyły się protesty przeciwko zatrzymaniu aktywistki Margot z kolektywu „Stop Bzdurom”, która została aresztowana pod zarzutem zniszczenia furgonetki z homofobicznymi hasłami oraz obrazy uczuć religijnych i znieważania pomnika Jezusa Chrystusa przed Bazyliką Świętego Krzyża w stolicy poprzez powieszenie na nim tęczowej flagi. Świadkowie tych wydarzeń relacjonują, że policja zatrzymywała nie tylko uczestników manifestacji w obronie aresztowanej Margot, ale także przypadkowych ludzi. Część z nich twierdzi, że została zatrzymana na niemal dwa dni nie tyle za udział w nielegalnym wydarzeniu, co posiadanie tęczowych symboli.

Na znak solidarności z Margot i całą społecznością LGBT+ redakcja „Gazety Wyborczej” 10 sierpnia, do papierowego wydania dziennika dodała plakat z tęczową flagą - symbolem tolerancji i równości.

- „Wyborcza” jest częścią demokracji, bez niej nasza praca przestanie być możliwa, chyba że zejdziemy do podziemia. Skrzywdzonych i poniżonych bierzemy w obronę - jasno, wyraźnie, bez oportunizmu i małostkowej taktyki – mówi wicenaczelny „Gazety Wyborczej” Piotr Stasiński.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764