logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jak w górę, to z Michałem Kempą!” - kolejna odsłona kampanii Chivas Regal

  PR 09.03.2023, przeczytano 484 razy
ilustracja

Droga na szczyt często bywa długa, kręta i wyboista, ale z osobami, które nas wspierają i motywują, jest on do zdobycia. A gdy już osiągniemy nasz cel, to najlepiej celebrować ten moment z bliskimi. W kolejnej odsłonie kampanii marka Chivas Regal zaprasza do udziału w konkursie, w którym zachęca uczestników do podzielenia się tym, jak i z kim celebrują swoje sukcesy. Nagrodą główną jest udział w warsztacie z improwizacji oraz występ w jednej scenie podczas spektaklu razem z Michałem Kempą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jak-w-gore%2C-to-z-michalem-kempa%21_---kolejna-odslona-kampanii-chivas-regal,399231,artykul.html

Kampania „Jak w górę to z Wami” marki Chivas mówi, by doceniać tych, którzy zawsze są obok, wspierają nas i inspirują do kolejnych wyzwań. Warto o tym pamiętać również wtedy, gdy dotrzemy na szczyt.bo sukces smakuje lepiej, kiedy możemy się nim dzielić. Właśnie startuje trzecia odsłona kampanii, w której marka zachęca do celebrowania osiągnięć z bliskimi. Ambasadorem jest znany dziennikarz i stand-uper, Michał Kempa. Co więcej, Chivas Regal chcąc inspirować do rozwijania swoich pasji, ciągłego rozwoju i dążenia do celu, przygotował konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

- Bardzo nie lubię słowa „sukces”. Peszy mnie. Powoduje, że człowiek czuje się zbyt wyjątkowy. Potem zostaje już tylko „samotność na szczycie”. Dlatego jak iść w życiu w górę, to tylko z Wami. Z ludźmi. Z Różnymi. Byle nie samemu. – mówi Michał Kempa, ambasador kampanii Chivas Regal.

Konkurs organizowany jest na stronie chivaswgore.pl. Zadaniem konkursowym jest udzielenie odpowiedzi na pytanie – „jak i z kim celebrujesz sukcesy”. Autor najbardziej kreatywnej odpowiedzi weźmie udział w warsztacie z improwizacji oraz wystąpi w jednej scenie podczas spektaklu razem z Michałem Kempą w Klubie Komediowym. Pozostałymi nagrodami w konkursie są min. vouchery do sklepów sieci Moliera2, vouchery do wykorzystania na stronie ebilet.pl. Konkurs trwa od 8 marca do 16 kwietnia.

- To już kolejna odsłona naszej kilkuetapowej kampanii, w której podkreślamy, jak ważne jest to, by wzajemnie inspirować się do kolejnych działań i wspólnie cieszyć się z osiągnięć. Jesteśmy pewni, że podobnie jak poprzednia edycja, ta też będzie cieszyć się ogromnym zainteresowaniem, a laureat nagrody głównej, rozwinie dzięki Michałowi swoją pasję lub realizuje jedno ze swoich marzeń – mówi Klaudia Szymańczyk, Brand Manager marki Chivas Regal w Wyborowa Pernod Ricard.

Kampania „Jak w górę, to z Wami!” jest polską adaptacją globalnego projektu „I Rise, We Rise!”. Jej pierwszy etap odbył się w sierpniu zeszłego roku. Wtedy Chivas Regal poinformował o współpracy z ambasadorami – Anją Rubik, Ten Typ Mes, Michałem Kempa oraz Olgą Kordys Kozierowską. Do tej pory marka zrealizowała dwie odsłony kampanii, a w grudniu w warszawskiej restauracji Baila Show & Dining odbyło się niezwykłe show, które idealnie wpisywało się w hasło przewodnie projektu. Podczas wydarzenia wspólnie wzniesiono toast z ambasadorami marki Chivas oraz podziwiano wyjątkowe występy artystyczne.

Źródło: Wyborowa Pernod Ricard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe
Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.
Roland DG Versastudio BN2: nowe plotery dla małych firm
Roland DG, producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i drukująco-tnących, ogłosił wprowadzenie do swojej oferty atramentowych ploterów drukująco-tnących VersaSTUDIO BN2-20 i BN2-20A. Wraz z tą premierą firma Roland DG zamierza zdemokratyzować profesjonalną produkcję grafiki, zapewniając biurom domowym i małym firmom dostęp do najnowocześniejszej technologii druku, na...
Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764