logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Możesz mi nawrzucać” - Traficar i Ikea Kraków

  PR 05.09.2017, przeczytano 2051 razy
ilustracjastrzałka

Na ulice Krakowa wyjechały właśnie pierwsze w Polsce samochody dostawcze na minuty. Oprócz charakterystycznego brandingu Traficara, na pojazdach widnieją różne zabawne hasła. „Możesz mi nawrzucać. Najlepiej z IKEA”, „Zakochałem się w IKEA od pierwszego wożenia”, „Nieważne gdzie. Ważne, że z IKEA” – to tylko niektóre nich. Dlaczego?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_mozesz-mi-nawrzucac_---traficar-i-ikea-krakow,33620,artykul.html

Innowacyjną usługę Traficar wprowadził we współpracy z IKEA Kraków i to właśnie spod tego sklepu można wypożyczać samochody. Akcja wsparta została działaniami w mediach społecznościowych i kampanią public relations.

Nowa usługa oferowana jest w ramach coraz popularniejszej w Polsce idei współdzielenia samochodu, jednak carsharing samochodów dostawczych jest czymś zupełnie nowym na rynku. Mieszkańcy Krakowa, jako pierwsi w Polsce, będą mogli skorzystać z tej innowacyjnej formy transportu. Przed IKEA Kraków pilotażowo stanęło 6 dostawczych Renault Kangoo, ale firmy już zapowiadają, że w miarę zapotrzebowania liczba samochodów będzie rosnąć. Nie wykluczają też rozszerzenia usługi na inne lokalizacje w mieście.

Zalety korzystania z usługi i ładowność samochodu pokazano na krótkim animowanym filmie, który opublikowany został na kanale YouTube firmy Traficar.

Akcja wsparta jest też działaniami promocyjnymi na Facebooku Traficar i IKEA oraz kampanią public relations. Usługę w przestrzeni miejskiej promują widniejące na samochodach hasła: „Możesz mi nawrzucać. Najlepiej z IKEA”, „Zakochałem się w IKEA od pierwszego wożenia”, „Nieważne gdzie. Ważne, że z IKEA”, „Biorę na pakę. Najlepiej z IKEA”, „Chcesz mi nawrzucać? Czekam przed IKEA” i „Wożę się z IKEA”.

Za działania PR odpowiadają Open Media (po stronie IKEA Kraków) oraz Walk (po stronie Traficar). Agencja Open Media była również odpowiedzialna za copywriting. Kreacją i produkcją filmu promocyjnego zajęła się agencja Brilliant Group. Działania w mediach społecznościowych prowadzą Walk (po stronie Traficar) i Kalicińscy.com (po stronie IKEA).

Sposób działania automatycznego najmu samochodów dostawczych przebiega tak samo, jak w przypadku Traficarów osobowych. Jedyna różnica polega na tym, że po wyładowaniu mebli wypożyczony samochód należy odstawić na dedykowane miejsce przed sklepem IKEA Kraków. Samochody wybrane zostały specjalnie z myślą o produktach IKEA Kraków i będzie można nimi przewieźć każdy mebel dostępny w sklepie. Nawet największe szafy PAX, które pakowane są w płaskie, ergonomiczne paczki.

W przyszłości Traficar i IKEA Kraków planują również szereg innych działań o charakterze społecznym, charytatywnym i cross sellingowym. Kooperację ułatwia fakt, że obu firmom przyświeca podobna misja i wartości. Wśród nich szczególne miejsce zajmuje troska o środowisko, a w tym aspekcie carsharing stanowi idealne pole do współpracy.

ilustracjastrzałka

Źródło: Traficar, IKEA Kraków

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764