logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Natychmiastowy Rabat” – ruszyła nowa promocja na produkty marki Nikon

  PR 18.10.2019, przeczytano 208 razy

Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_natychmiastowy-rabat_-%E2%80%93-ruszyla-nowa-promocja-na-produkty-marki-nikon,384394,artykul.html

Jesienne i zimowe miesiące to doskonały czas na fotograficzne eksperymenty – a nic tak nie sprzyja kreatywności jak testowanie możliwości profesjonalnego aparatu czy nowego zestawu obiektywów. To także najlepszy moment, by zacząć myśleć o świątecznych prezentach dla bliskich.

W odpowiedzi na duże zainteresowanie klientów letnią edycją ruszyła kolejna odsłona akcji „Natychmiastowy Rabat” pod hasłem „Uchwyć blask zimy”. Promocją objęte jest kilkadziesiąt produktów marki Nikon, a wśród nich nagrodzony tytułem „Aparat Roku 2019” model Nikon Z6, zaprezentowany kilka dni temu bezlusterkowiec APS-C Nikon Z50 czy szeroka gama wysokiej jakości obiektywów, w tym NIKKOR 35mm f/1.8G AF-S DX czy NIKKOR 85mm f/1.4G AF-S.

Aby skorzystać z promocji należy kupić wybrany sprzęt u jednego z wybranych autoryzowanych dystrybutorów Nikon w Polsce, a „Natychmiastowy Rabat” zostanie naliczony w chwili dokonywania zakupu. Promocja obowiązuje od 15 października 2019 roku do 15 stycznia 2020 roku.

Szczegółowe informacje na temat akcji oraz regulamin promocji dostępne są na stronie www.nikon.pl/promocje

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warsztaty Plakatu 2020 - zapisy
Warsztaty Plakatu to autorski program projektowania plakatów filmowych w duchu polskiej szkoły plakatu. To zajęcia, które pokazują jak wyraziste może być graficzne oddanie istoty filmu oraz jak dużymi walorami artystycznymi charakteryzuje się ta forma.
Galeria Jurajska z nową linią kreatywna
Największe centrum handlowe w Częstochowie odsłoniło właśnie swoją linię kreatywną na 2020 rok. Podkreśla w niej, że jest galerią nr 1 w mieście i w regionie. Co ciekawe, mówi to wprost.
Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Intensywna kampania wspierająca czekolady Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną komunikację digital,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764