logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made

  PR 18.10.2019, przeczytano 1431 razy
ilustracja

Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ice-z-nowa-strategia-komunikacji-od-hand-made,384395,artykul.html

- Agencja Hand Made doskonale zidentyfikowała istotę Centrum Kongresowego ICE Kraków, wyznaczając świeżą strategię komunikacji pod hasłem „Together”. Dlaczego „Together"? Bo za ICE Kraków stoją ludzie z różnych branż z całego świata, którzy jednoczą się we wspólnym celu – organizacji różnych wydarzeń kulturalnych, społecznych i biznesowych, takich jak kongresy, konferencje i eventy marketingowe. Zarówno nasi klienci, dostawcy usług, lokalna branża, jak i uczestnicy wydarzeń tworzą to miejsce razem z nami, dlatego też hasło „Together” idealnie trafiło w nasze oczekiwania. Bez ludzi ICE Kraków to tylko budynek. - mówi Izabela Helbin, dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego, które jest operatorem Centrum Kongresowego ICE Kraków. - Od początku istnienia intensywnie rozwijamy cykl koncertów muzyki klasycznej klasy premium o nazwie „ICE Classic", odpowiadamy za biznesową sieć „Kraków Network", która obecnie liczy 600 członków, a jej celem jest przyciąganie do Krakowa nowych imprez oraz współpraca w obszarze krakowskiej branży spotkań. Organizujemy także cykl rodzinnych pikników „Dzień dobry ICE Kraków" – z największym placem zabaw w mieście oraz projekt „Power of 4", polegający na współpracy czterech dużych miast w celu pozyskiwania dla Polski międzynarodowych wydarzeń. Te wszystkie zadania realizujemy we współpracy z ponad setką podmiotów, dlatego podkreślenie, że działamy RAZEM, było dla nas kluczowe. - dodaje Helbin.

W ramach współpracy z KBF, operatorem obiektu, Hand Made odpowiada również za projekt kreacji graficznej i nową odsłonę identyfikacji wizualnej. Odświeżona została też komunikacja związana z obchodami 5-lecia ICE Kraków w social mediach. W zakres prac agencji wchodzą projekty BTL oraz projekty digitalowe.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764