logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Change Serviceplan i Serviceplan Health dla marki Valused

  PR 17.10.2019, przeczytano 308 razy
ilustracja

14 października rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Valused firmy PPH Hasco-Lek S.A.. Za kreację, komunikację i realizację kampanii odpowiadają agencje Change Serviceplan i Serviceplan Health należące do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/change-serviceplan-i-serviceplan-health-dla-marki-valused,384389,artykul.html

Marka Valused to jeden z liderów kategorii leków uspokajających, który od 25 lat pomaga Polakom leczyć efekty stresu i kłopoty ze snem. W ramach portfolio marki znajduje się lek bez recepty na uspokojenie (Valused 30 kapsułek) i nasenny (Valused Noc Plus 30 tabletek). Komunikacja startuje w październiku i emitowana będzie w największych stacjach TV.

Spoty opowiadają o współczesnej rodzinie, której członkowie codziennie borykają się ze stresem i problemami ze snem. Z pomocą przychodzi im Valused, który uspokaja ciało i umysł1 a także Valused Noc Plus, który dba o jakość snu, tak by budzić się wypoczętym2-4.

Kreację nowej reklamy przygotowała agencja Change Serviceplan, zaś za stworzenie komunikacji i realizację kampanii odpowiada Serviceplan Health. Produkcją zajęła się firma Media Ready. Wszystkie podmioty należą do Group One.

Za planowanie, zakup i realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy Havas Media.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

Dodatkowe informacje:

1 Charakterystyka produktu leczniczego Valused 30 kapsułek
2.Charakterystyka produktu leczniczego Valused Noc Plus 30 tabletek
3 The ABC Clinical Guide to Herbs, 2003: Valeriana officinalis L. (syn. V. exaltata J. C. Mikan) Clinical Overview, pp. 351-364
4 K. Shinomiya et al.: Effects of Valerian Extract on the Sleep-wake Cycle in Sleep-disturbed Rats. Acta Med. Okayama, 2005 Vol.59, No. 3, pp. 89-92

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy rejs samolotu PLL Lot w malowaniu Śliwki Nałęczowskiej
Samolot w okazjonalnym malowaniu „Śliwka Nałęczowska” wzbił się w przestworza. To efekt kolejnego etapu współpracy między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i spółką Colian w tym roku. „Śliwkowy” Embraer 195 narodowego przewoźnika SP-LNC zadebiutował w nowym malowaniu podczas rejsu do Genewy .
Sanplast zaprezentował nową stroną internetową
Nowy serwis internetowy to doskonały sposób na zapoznanie się z pełną ofertą firmy Sanplast. W łatwy sposób można porównać miedzy sobą parametry i specyfikację poszczególnych artykułów, a następnie wybrać te najbardziej dostosowane do potrzeb, gustu i wymiarów łazienki. Nowoczesne kabiny prysznicowe, łatwe do utrzymania w czystości...
O handlu przyszłości na konferencji podczas Targów Retailshow
Tematyka Retail Congress skierowana jest do osób decyzyjnych średniego i wysokiego szczebla, odpowiadających za planowanie, strategię, a także optymalizację procesów i wdrażanie nowych technologii, zarówno w sklepach, jak i całym łańcuchu dostaw. Wystąpienia prelegentów będą atrakcyjne także dla tych, którzy zajmują się tworzeniem przestrzeni...
Sieć niezależnych agencji reklamowych Wecan publikuje coroczny raport Cannual Report 2019
weCAN, sieć niezależnych agencji reklamowych z Europy Środkowej i Wschodniej opublikowała właśnie swoją piątą coroczną publikację zatytułowaną CANnual Report. Grupa Walk, będąca członkiem wspomnianej sieci, przyczyniła się do publikacji, którą zaprezentowano po raz pierwszy na konferencji weCAN w Bukareszcie 7 listopada.
Newbridge Poland inwestuje w nowy wizerunek 3 centrów handlowych
Nowe nazwy, nowe loga i nowa linia kreatywna - tak Newbridge Poland odświeża wizerunek nabytych 2 lata temu centrów handlowych w Toruniu, Łodzi i Krakowie. Pierwsze efekty są już widoczne!
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764