logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Change Serviceplan i Serviceplan Health dla marki Valused

  PR 17.10.2019, przeczytano 485 razy
ilustracja

14 października rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Valused firmy PPH Hasco-Lek S.A.. Za kreację, komunikację i realizację kampanii odpowiadają agencje Change Serviceplan i Serviceplan Health należące do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-change-serviceplan-i-serviceplan-health-dla-marki-valused,384389,artykul.html

Marka Valused to jeden z liderów kategorii leków uspokajających, który od 25 lat pomaga Polakom leczyć efekty stresu i kłopoty ze snem. W ramach portfolio marki znajduje się lek bez recepty na uspokojenie (Valused 30 kapsułek) i nasenny (Valused Noc Plus 30 tabletek). Komunikacja startuje w październiku i emitowana będzie w największych stacjach TV.

Spoty opowiadają o współczesnej rodzinie, której członkowie codziennie borykają się ze stresem i problemami ze snem. Z pomocą przychodzi im Valused, który uspokaja ciało i umysł1 a także Valused Noc Plus, który dba o jakość snu, tak by budzić się wypoczętym2-4.

Kreację nowej reklamy przygotowała agencja Change Serviceplan, zaś za stworzenie komunikacji i realizację kampanii odpowiada Serviceplan Health. Produkcją zajęła się firma Media Ready. Wszystkie podmioty należą do Group One.

Za planowanie, zakup i realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy Havas Media.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

Dodatkowe informacje:

1 Charakterystyka produktu leczniczego Valused 30 kapsułek
2.Charakterystyka produktu leczniczego Valused Noc Plus 30 tabletek
3 The ABC Clinical Guide to Herbs, 2003: Valeriana officinalis L. (syn. V. exaltata J. C. Mikan) Clinical Overview, pp. 351-364
4 K. Shinomiya et al.: Effects of Valerian Extract on the Sleep-wake Cycle in Sleep-disturbed Rats. Acta Med. Okayama, 2005 Vol.59, No. 3, pp. 89-92

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marcin Mroczek pokieruje kreacją w Life on Mars
Z początkiem sierpnia, Marcin Mroczek dołączył do załogi Life on Mars, gdzie pokieruje działem kreacji.  Life on Mars jest agencją kreatywną będąca częścią Brand New Galaxy.
VMLY&R odpowiada za launch w digitalu nowej linii produktów Hartmann
DermaPlast oraz Tiritas to dedykowane młodzieży plastry z opatrunkiem firmy HARTMANN, światowego wytwórcy produktów medycznych i higienicznych. W kampanii "You Have the Power", która swoim zasięgiem objęła rynki hiszpański i rumuński, marki podkreślają wolność bycia sobą i prezentują nową linię o nazwie "Power". Agencja VMLY&R...
Bosman promuje lokalne inicjatywy społeczne na swoich opakowaniach
Marka Bosman na początku roku zmieniła szatę graficzną, podkreślając swoje szczecińskie korzenie. Teraz na nowych etykietach pojawią się także informacje o projektach społecznych realizowanych w ramach programu grantowego „Bosman dla regionu”.
„Możesz być, kim chcesz” przekonuje marka Barbie w nowej kampanii autorstwa agencji Os3
Barbie to najbardziej znana lalka na świecie, ponadczasowa ikona pop kultury i mody. Od lat inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do wyrażania siebie, eksperymentowania z własnym stylem i pokazywania swojej niezależności. Kolekcja wakacyjnych ubrań i dodatków, stworzona przez Barbie (Mattel) dla sieci Biedronka (Jeronimo Martins) oraz promująca ją kampania są...
Puma: miejskie akcenty na wyjazdowej koszulce Manchesteru City
Firma PUMA prezentuje najnowszy komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie ekipy młodzieżowe. Charakterystyczny wzór pokrywający praktycznie całą koszulkę bezpośrednio nawiązuje do dwóch symbolicznych elementów miasta, które łączą w sobie przeszłość, teraźniejszość i przyszłość, czyli...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764