logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Change Serviceplan i Serviceplan Health dla marki Valused

  PR 17.10.2019, przeczytano 396 razy
ilustracja

14 października rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Valused firmy PPH Hasco-Lek S.A.. Za kreację, komunikację i realizację kampanii odpowiadają agencje Change Serviceplan i Serviceplan Health należące do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/change-serviceplan-i-serviceplan-health-dla-marki-valused,384389,artykul.html

Marka Valused to jeden z liderów kategorii leków uspokajających, który od 25 lat pomaga Polakom leczyć efekty stresu i kłopoty ze snem. W ramach portfolio marki znajduje się lek bez recepty na uspokojenie (Valused 30 kapsułek) i nasenny (Valused Noc Plus 30 tabletek). Komunikacja startuje w październiku i emitowana będzie w największych stacjach TV.

Spoty opowiadają o współczesnej rodzinie, której członkowie codziennie borykają się ze stresem i problemami ze snem. Z pomocą przychodzi im Valused, który uspokaja ciało i umysł1 a także Valused Noc Plus, który dba o jakość snu, tak by budzić się wypoczętym2-4.

Kreację nowej reklamy przygotowała agencja Change Serviceplan, zaś za stworzenie komunikacji i realizację kampanii odpowiada Serviceplan Health. Produkcją zajęła się firma Media Ready. Wszystkie podmioty należą do Group One.

Za planowanie, zakup i realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy Havas Media.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

Dodatkowe informacje:

1 Charakterystyka produktu leczniczego Valused 30 kapsułek
2.Charakterystyka produktu leczniczego Valused Noc Plus 30 tabletek
3 The ABC Clinical Guide to Herbs, 2003: Valeriana officinalis L. (syn. V. exaltata J. C. Mikan) Clinical Overview, pp. 351-364
4 K. Shinomiya et al.: Effects of Valerian Extract on the Sleep-wake Cycle in Sleep-disturbed Rats. Acta Med. Okayama, 2005 Vol.59, No. 3, pp. 89-92

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#Wdomutezjestnaj - nowa akcja Lotos
Grupa LOTOS rozpoczęła w mediach społecznościowych akcję #wDomuTezJestNAJ, która łączy w sobie różnorodne działania online i stanowi rozszerzenie platformy komunikacyjnej marki LOTOS „NAJ nie bierze się znikąd”. W akcji biorą udział m.in. sportowcy oraz instytucje kultury, z którymi współpracuje koncern.
Schulz brand friendly: Zupełnie inne święta
Wielkanoc w tym roku będzie wyglądać zupełnie inaczej. Dlatego, jako branża, zróbmy razem coś dobrego
„Zostań w domu. Bierz Internet za rogi. Bądźmy razem w sieci.” – tymi hasłami Bank Pekao zachęca Seniorów do aktywnego korzystania z Internetu, w tym również do bankowania online. Idea akcji oparta jest na zbudowaniu wirtualnej społeczności łączącej pokolenia. Będzie to możliwe m.in. dzięki dedykowanej platformie „Strefa Seniora” i...
HP Neverstop Laser w odświeżonej odsłonie
Firma HP Inc. odświeża model HP Neverstop Laser, drukarkę laserową bez kartridży, do samodzielnego napełniania [1] (m.in. o nowe modele z usprawnionymi z funkcjami bezprzewodowymi i skanerem), która idealni sprawdzi się w domowym biurze.
Idź do domu, czytaj książki - wielki billboard w Warszawie
W Warszawie stanął nośnik sugerujący mieszkańcom aby, jeśli mogą, nie wychodzili z do domu i czytali książki. Te mogą pomóc przetrwać trudny czas kwarantanny. Akcja ma na celu wspierać walkę z koronawirusem i jednocześnie zachęcić mieszkańców do lektury pokazując, że tysiące książek mogą obecnie przeczytać całkowicie za darmo. Badania wskazują, że...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764