14 października rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Valused firmy PPH Hasco-Lek S.A.. Za kreację, komunikację i realizację kampanii odpowiadają agencje Change Serviceplan i Serviceplan Health należące do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One.
Marka Valused to jeden z liderów kategorii leków uspokajających, który od 25 lat pomaga Polakom leczyć efekty stresu i kłopoty ze snem. W ramach portfolio marki znajduje się lek bez recepty na uspokojenie (Valused 30 kapsułek) i nasenny (Valused Noc Plus 30 tabletek). Komunikacja startuje w październiku i emitowana będzie w największych stacjach TV.
Spoty opowiadają o współczesnej rodzinie, której członkowie codziennie borykają się ze stresem i problemami ze snem. Z pomocą przychodzi im Valused, który uspokaja ciało i umysł1 a także Valused Noc Plus, który dba o jakość snu, tak by budzić się wypoczętym2-4.
Kreację nowej reklamy przygotowała agencja Change Serviceplan, zaś za stworzenie komunikacji i realizację kampanii odpowiada Serviceplan Health. Produkcją zajęła się firma Media Ready. Wszystkie podmioty należą do Group One.
Za planowanie, zakup i realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy Havas Media.
Źródło: Group One