logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Niech to usłyszą” w Radiu Zet

  PR 15.09.2022, przeczytano 435 razy
ilustracja

Już wkrótce na antenie Radia ZET ruszy pierwszy radiowy serial kryminalny pt. „Niech to usłyszą”. Jego scenariusz wyszedł spod pióra Wojciecha Chmielarza i Jakuba Ćwieka, a w produkcję zaangażowano plejadę polskich gwiazd m.in.: Mateusza Damięckiego, Karolinę Gorczycę, Andrzeja Grabowskiego, Roberta Makłowicza czy Margaret. Serialowi będzie towarzyszyć kampania promocyjna, obejmująca telewizję, sieci kin i outdoor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_niech-to-uslysza_-w-radiu-zet,397217,artykul.html

Niech to usłyszą” to pierwszy radiowy serial kryminalny w Polsce, napisany i wyprodukowany specjalnie dla Radia ZET. Co ma wspólnego nierozwiązana zbrodnia sprzed lat z porwaniem znanej piosenkarki Maggie (Margaret) i Radiem ZET? Dziennikarskie śledztwo, nagłe zwroty akcji, trudne decyzje i skrywane tajemnice. A wszystko w gwiazdorskiej obsadzie. Na antenie usłyszymy m.in.: Jarosława Boberka, Mateusza Damięckiego, Bartosza Gelnera, Karolinę Gorczycę, Andrzeja Grabowskiego, Roberta Makłowicza i Krystiana Pestę. Pojawią się również dziennikarze znani z Radia ZET, a gościnnie zagra Doda. Za reżyserię i produkcję odpowiadał Krzysztof Czeczot i agencja Make It. Aktor wystąpił również w roli narratora.

Na potrzeby serialu Margaret nagrała piosenkę „Niespokojne morze”, której premiera odbyła się 11 sierpnia 2022, a teledysk do niej powstał na planie trailera „Niech to usłyszą”. W krótkim czasie utwór stał się przebojem granym przez wiele rozgłośni w Polsce. 3 września w wybranych miastach pojawiła się kampania teaserowa wykorzystująca outdoorowe nośniki digitalowe. W promocję zaangażowano również media społecznościowe.

- Dawno nie było w Radiu ZET tak oryginalnego i dużego projektu programowo-promocyjnego. Udało nam się stworzyć coś zupełnie nowego i wyjątkowego. W produkcję zaangażowaliśmy najlepszych aktorów, producentów, ale też dziennikarzy znanych z naszej anteny. Radio ZET odgrywa w naszym serialu bardzo istotną rolę i jest miejscem toczącej się akcji. Fikcję przeplatamy z rzeczywistością. Chcemy też angażować naszych słuchaczy, dlatego wokół serialu przygotowujemy szereg aktywności z kryminalną akcją w tle. Będzie można m.in. wpłynąć na fabułę serialu, ale również zagrać jedną z epizodycznych ról. Jestem przekonany, że serial stanie się doskonałą formą rozrywki nie tylko dla fanów kryminałów. Nie zdradzając więcej szczegółów, zapraszam na antenę. - mówi Mariusz Smolarek, redaktor naczelny Radia ZET

40-odcinkowy serial „Niech to usłyszą” będzie emitowany od poniedziałku do piątku o godz. 22:30. Premiera już 26 września. Serial będzie również dostępny na stronie Radiozet.pl oraz na platformie Empik Go w formie 8 odcinkowej serii – nowe docinki co sobotę.

20 września wystartuje kampania promująca serial. W trailerze „Niech to usłyszą” zagrali aktorzy występujący w produkcji audio. Wyreżyserował go Miłosz Sakowski, a produkcją zajął się dom produkcyjny Spokój. Powstały trzy wersje spotu – 15, 30 i 45-sekundowe. Kampania obejmuje telewizje ogólnopolskie i kanały tematyczne, sieci kin Helios i Cinema City oraz nośniki reklamy zewnętrznej w wybranych miastach. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Zeinth we współpracy z zespołem promocji Radia ZET.

Źródło: Eurozet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764