logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Niech to usłyszą” w Radiu Zet

  PR 15.09.2022, przeczytano 206 razy
ilustracja

Już wkrótce na antenie Radia ZET ruszy pierwszy radiowy serial kryminalny pt. „Niech to usłyszą”. Jego scenariusz wyszedł spod pióra Wojciecha Chmielarza i Jakuba Ćwieka, a w produkcję zaangażowano plejadę polskich gwiazd m.in.: Mateusza Damięckiego, Karolinę Gorczycę, Andrzeja Grabowskiego, Roberta Makłowicza czy Margaret. Serialowi będzie towarzyszyć kampania promocyjna, obejmująca telewizję, sieci kin i outdoor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_niech-to-uslysza_-w-radiu-zet,397217,artykul.html

Niech to usłyszą” to pierwszy radiowy serial kryminalny w Polsce, napisany i wyprodukowany specjalnie dla Radia ZET. Co ma wspólnego nierozwiązana zbrodnia sprzed lat z porwaniem znanej piosenkarki Maggie (Margaret) i Radiem ZET? Dziennikarskie śledztwo, nagłe zwroty akcji, trudne decyzje i skrywane tajemnice. A wszystko w gwiazdorskiej obsadzie. Na antenie usłyszymy m.in.: Jarosława Boberka, Mateusza Damięckiego, Bartosza Gelnera, Karolinę Gorczycę, Andrzeja Grabowskiego, Roberta Makłowicza i Krystiana Pestę. Pojawią się również dziennikarze znani z Radia ZET, a gościnnie zagra Doda. Za reżyserię i produkcję odpowiadał Krzysztof Czeczot i agencja Make It. Aktor wystąpił również w roli narratora.

Na potrzeby serialu Margaret nagrała piosenkę „Niespokojne morze”, której premiera odbyła się 11 sierpnia 2022, a teledysk do niej powstał na planie trailera „Niech to usłyszą”. W krótkim czasie utwór stał się przebojem granym przez wiele rozgłośni w Polsce. 3 września w wybranych miastach pojawiła się kampania teaserowa wykorzystująca outdoorowe nośniki digitalowe. W promocję zaangażowano również media społecznościowe.

- Dawno nie było w Radiu ZET tak oryginalnego i dużego projektu programowo-promocyjnego. Udało nam się stworzyć coś zupełnie nowego i wyjątkowego. W produkcję zaangażowaliśmy najlepszych aktorów, producentów, ale też dziennikarzy znanych z naszej anteny. Radio ZET odgrywa w naszym serialu bardzo istotną rolę i jest miejscem toczącej się akcji. Fikcję przeplatamy z rzeczywistością. Chcemy też angażować naszych słuchaczy, dlatego wokół serialu przygotowujemy szereg aktywności z kryminalną akcją w tle. Będzie można m.in. wpłynąć na fabułę serialu, ale również zagrać jedną z epizodycznych ról. Jestem przekonany, że serial stanie się doskonałą formą rozrywki nie tylko dla fanów kryminałów. Nie zdradzając więcej szczegółów, zapraszam na antenę. - mówi Mariusz Smolarek, redaktor naczelny Radia ZET

40-odcinkowy serial „Niech to usłyszą” będzie emitowany od poniedziałku do piątku o godz. 22:30. Premiera już 26 września. Serial będzie również dostępny na stronie Radiozet.pl oraz na platformie Empik Go w formie 8 odcinkowej serii – nowe docinki co sobotę.

20 września wystartuje kampania promująca serial. W trailerze „Niech to usłyszą” zagrali aktorzy występujący w produkcji audio. Wyreżyserował go Miłosz Sakowski, a produkcją zajął się dom produkcyjny Spokój. Powstały trzy wersje spotu – 15, 30 i 45-sekundowe. Kampania obejmuje telewizje ogólnopolskie i kanały tematyczne, sieci kin Helios i Cinema City oraz nośniki reklamy zewnętrznej w wybranych miastach. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Zeinth we współpracy z zespołem promocji Radia ZET.

Źródło: Eurozet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warner Bros. Discovery nabyło prawa do transmisji mistrzostw świata w lekkoatletyce na 45 rynkach w Europie, w tym w Polsce! Najważniejsze lekkoatletyczne wydarzenie 2023 roku rozegrane zostanie w Budapeszcie od 19 do 27 sierpnia.
18 listopada do oferty serwisu streamingowego CANAL+ online włączono ogólnodostępne kanały TVP 1 i TVP 2. Kanały są dostępne dla wszystkich subskrybentów CANAL+ online bez względu na posiadany pakiet. Tym samym subskrybenci CANAL+ online będą mogli śledzić w serwisie rozpoczynający się niebawem mundial w Katarze, który będzie transmitowany na kanałach...
Dziennikarze eDziecko.pl, najpopularniejszego polskiego serwisu dla rodziców, spędzili kilka dni w malutkiej miejscowości Bräcke w Szwecji, aby sprawdzić, jak wygląda tamtejsza podstawówka. Efektem tej wizyty jest seria artykułów oraz reportaż wideo, które redakcja prezentuje w specjalnej oprawie graficznej na stronie...
Dla niektórych polskich przedsiębiorstw Europa staje się zbyt ciasna, dlatego coraz śmielej patrzą w kierunku mniej oczywistych i egzotycznych rynków, które jednocześnie przyciągają swoim biznesowym potencjałem. Jednym z nich jest Brazylia. Według danych PwC, inwestycje polskich przedsiębiorstw na tym obszarze wzrosły niemal 4-krotnie (370 proc.) względem...
Warner Bros. Discovery w Polsce buduje salę kinową w siedzibie głównej
W głównej siedzibie Warner Bros. Discovery w Polsce przy ul. Wiertniczej powstanie sala kinowa dostępna dla wszystkich pracowników. Będzie miała pojemność prawie 50 osób. Z uwagi na znaczenie segmentu telewizyjnego i filmowego dla firmy, możliwość wspólnego oglądania fimów, seriali oraz innych materiałów i prezentacji stanowić będzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764