logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Rzeczpospolita = rzecz wspólna” – 18. konkurs Galerii Plakatu AMS

   23.10.2017, przeczytano 1497 razy
ilustracjastrzałka

Zadaniem uczestników konkursu jest zaprojektowanie plakatu, który będzie odpowiedzią na pytanie, jak rozumiemy dobro wspólne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_rzeczpospolita-%3D-rzecz-wspolna_-%E2%80%93-18.-konkurs-galerii-plakatu-ams,34217,artykul.html

W 2018 roku minie sto lat, odkąd Polska odzyskała niepodległość po okresie zaborów. Zbliżający się jubileusz stanowi okazję do tego, by zastanowić się, co oznacza dla nas niepodległość i w jaki sposób szacunek dla Polski okazujemy na co dzień.

– Liczymy na to, że autorzy nadesłanych na konkurs projektów spróbują znaleźć odpowiedź na pytanie, jak rozumiemy dobro wspólne w codziennym, lokalnym i sąsiedzkim wymiarze – mówi prof. Janusz Górski, kurator Galerii Plakatu AMS. – Dlatego tak opisaliśmy zadanie konkursowe: „Codzienny patriotyzm to nie tylko chodzenie na wybory, płacenie podatków i szacunek dla narodowych symboli. Składa się on z małych, oczywistych decyzji i działań. Dbamy o porządek i bezpieczeństwo w naszym otoczeniu, ale i o to, by było wygodnie urządzone i coraz piękniejsze. Utrzymujemy dobre relacje z sąsiadami, poznajemy się nawzajem i wspólnie pracujemy dla dobra małej społeczności, która definiuje nas w równym stopniu co tożsamość państwowa” – dodaje.

Konkurs Galerii Plakatu AMS ma charakter otwarty. Prace można składać do 27 listopada 2017 r., przesyłając je do audytora konkursu, firmy KPMG Audyt.

Wyboru laureatów dokona jury w składzie:

  • Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS,
  • Maciej Buszewicz, artysta grafik, profesor ASP w Warszawie ,
  • Janusz Górski, artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii Plakatu AMS,
  • Szymon Gutkowski, prezes zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, dyrektor zarządzający agencji reklamowej DDB&tribal,
  • dr hab. Michał Kopczyński, profesor UW, Instytut Historyczny, koordynator projektów badawczych Muzeum Historii Polski,
  • Sławomir Kosmynka, artysta grafik, profesor ASP w Łodzi ,
  • Luka Rayski, malarz i grafik.


Werdykt jury poznamy 12 grudnia 2017 roku, a zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach w całej Polsce w 2018 roku.

Informacje o konkursie i pełny tekst regulaminu znajdują się na stronie www.galeriaplakatu.ams.com.pl.

Źródło: AMS SA

www.ams.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Super Kobiety Almette na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024
Almette to nie tylko lider wśród puszystych serów twarogowych na polskim rynku, ale również marka z misją, która angażuje się w akcje promujące kobiecą siłę i niezwykłość. Dlatego już po raz 4. przygotowała kampanię ‘Super Kobiety Almette’, która kolejny raz znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024. Projekt...
TikTok Awards Polska i Year on TikTok - wyniki
Licząca niemal 12 milionów polska społeczność TikToka wybrała zwycięzców pierwszej edycji TikTok Awards Polska. W 10 kategoriach rywalizowało 48 najbardziej angażujących i zasięgowych twórców i twórczyń platformy. Nagroda Creator of the Year trafiła do Natalii Sisik, a tytuł Video of the Year zdobyła historia o wiralowym rogaliku z...
Novotel Warszawa Centrum ze Złotym Spinaczem
Kampania „Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” przygotowana we współpracy z agencją 38 Content Communication z okazji 50-lecie Novotel Warszawa Centrum zdobyła Złoty Spinacz w 22. edycji konkursu w kategorii Sport, turystyka i rekreacja. Złote Spinacze to największy konkurs branży PR w Polsce, nagradzający najbardziej innowacyjne i skuteczne projekty...
Złote Spinacze 2024 rozdane!
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication.
SEC Newgate CEE z trzema nagrodami ICCO Global Awards
SEC Newgate CEE wróciło z londyńskiej gali ICCO Global Awards z trzema głównymi nagrodami – dwiema w kategoriach sektorowych za kampanię „Saving Free Media in Poland”, zrealizowaną wraz z TVN Warner Bros. Discovery oraz jedną nagrodą indywidualną dla Szymona Dziewięckiego za wybitne osiągnięcia poniżej 30. roku życia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764