logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„#Trendchallenge” – nowy format na Youtube od Plotek.pl

  PR 24.05.2019, przeczytano 180 razy
ilustracjastrzałka

Już w najbliższą niedzielę, 26 maja br. na kanale Plotek.pl zadebiutuje „#TRENDCHALLENGE”. To pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube, który łączy rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce. W programie co tydzień oceniane będą najciekawsze i najodważniejsze stylizacje popularnych polskich influencerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_trendchallenge_-%E2%80%93-nowy-format-na-youtube-od-plotek.pl,382595,artykul.html

„#TRENDCHALLENGE” to subiektywny ranking stylizacji najpopularniejszych gwiazd polskiego YouTube’a, Instagrama oraz platformy TikTok. Program poprowadzi Monika Maszkiewicz, wideo reporterka Plotek.pl związana z serwisem od kwietnia 2017 roku. Co tydzień będzie przyznawać modowym stylizacjom influencerów „gwiazdki Plotka”, a także podpowie, gdzie można znaleźć podobne ubrania, akcesoria i dodatki.

– Influencerzy to celebryci cieszący się coraz większą popularnością – szczególnie wśród młodych ludzi, którzy to właśnie na nich często wzorują swój styl, ubrania czy fryzury. Nasz nowy program na YouTube to innowacyjny format, który odpowiada na ten trend, łącząc wideo z działaniami e-commerce. Oglądając „#TRENDCHALLENGE” będzie można zakupić produkty podobne do tych, które są w nim oceniane – mówi Wiktoria Jakubowska, redaktor naczelna Plotek.pl.

Bohaterkami pierwszego odcinka „#TRENDCHALLENGE” będą Julia Wieniawa, Maffashion i Sylwia Przybysz. Producentką programu jest Nina Cieślińska odpowiedzialna m.in. za inne popularne programy wideo Plotek.pl – „Koło Plotka” i „Tamagoczi”.

Kanał Plotek.pl na YouTube subskrybuje już ponad 360 tys. internautów, co czyni go najpopularniejszym kanałem ze wszystkich polskich serwisów o tematyce show-biznesowej. Prezentowane są w nim m.in. wywiady z gwiazdami, ciekawostki i zestawienia dotyczące celebrytów oraz popularne cykle, jak interaktywny format „Tamagoczi” czy „Koło Plotka" – program, w którym zaproszeni celebryci lub influencerzy muszą zmierzyć się z wylosowaną przez siebie kategorią – pytaniem, wyznaniem lub zadaniem przygotowanym przez redakcję.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za lipiec 2019 r.
Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału...
Sztab Generalny Wojska Polskiego, Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Wojsk Obrony Terytorialnej, Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych, Komenda Główna Żandarmerii Wojskowej oraz Dowództwo Garnizonu Warszawa od 20 sierpnia mają nowe strony internetowe zintegrowane z...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w lipcu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
Robert Larsson objął stanowisko Chief Revenue Officera w Yieldbird
W sierpniu br. do zespołu Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył Robert Larsson. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za wzrost przychodów firmy.
Wirtualna Polska z programem dla Link4
WP brand studio wyprodukowało dla LINK4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764