logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Ancymony z nową kampanią dla Rossmanna

  PR 26.10.2021, przeczytano 464 razy
ilustracja

Wystartowała kampania „Taki skład to rozumiem” marki enerBIO. Za realizację odpowiada Agencja Ancymony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-ancymony-z-nowa-kampania-dla-rossmanna,393549,artykul.html

Produkty enerBIO, marki własnej Rossmanna, dostępne są w drogeriach Rossmann na terenie całego kraju. enerBIO oferuje najwyższej jakości produkty z certyfikatem bio. 95% składników pochodzi z ekologicznych upraw, do ich produkcji nie używa się produktów modyfikowanych genetycznie ani sztucznych polepszaczy. W ofercie enerBIO znajdziemy m.in. musli, napoje roślinne, suszone owoce, zdrowe batony i przekąski. „Taki skład to rozumiem” to pierwsza kampania marki enerBIO w Polsce. Agencja Ancymony odpowiada za big ideę i wszystkie kreacje. Kampania obejmuje TV, digital, social media, prasę oraz outdoor. Za produkcję spotów odpowiada Papaya Films. Mediami zajmuje się Initiative Media.  

ilustracjastrzałka

- Bardzo proste historie z życia codziennego zamknęliśmy w atrakcyjnej wizualnie formie, która czerpie ze świata digitalu. O marce enerBIO opowiadamy dynamicznie, lekko, żwawo i z energią, która leży w jej DNA. Taki skład to rozumiem, czyli puenta powtarzana przez bohaterów spotów, a jednocześnie hasło kampanii wyraża zadowolenie konsumentów, czasem ich pozytywne zaskoczenie po zapoznaniu się z ofertą enerBIO, ale także odnosi się do dobrych, prostych i zrozumiałych składów produktów - wyjaśnia Emilia Czerwiec, creative lead, Ancymony.

ilustracjastrzałka

Źródło: Ancymony

www.ancy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764