logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Ancymony z nową kampanią dla Rossmanna

  PR 26.10.2021, przeczytano 878 razy
ilustracja

Wystartowała kampania „Taki skład to rozumiem” marki enerBIO. Za realizację odpowiada Agencja Ancymony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-ancymony-z-nowa-kampania-dla-rossmanna,393549,artykul.html

Produkty enerBIO, marki własnej Rossmanna, dostępne są w drogeriach Rossmann na terenie całego kraju. enerBIO oferuje najwyższej jakości produkty z certyfikatem bio. 95% składników pochodzi z ekologicznych upraw, do ich produkcji nie używa się produktów modyfikowanych genetycznie ani sztucznych polepszaczy. W ofercie enerBIO znajdziemy m.in. musli, napoje roślinne, suszone owoce, zdrowe batony i przekąski. „Taki skład to rozumiem” to pierwsza kampania marki enerBIO w Polsce. Agencja Ancymony odpowiada za big ideę i wszystkie kreacje. Kampania obejmuje TV, digital, social media, prasę oraz outdoor. Za produkcję spotów odpowiada Papaya Films. Mediami zajmuje się Initiative Media.  

ilustracjastrzałka

- Bardzo proste historie z życia codziennego zamknęliśmy w atrakcyjnej wizualnie formie, która czerpie ze świata digitalu. O marce enerBIO opowiadamy dynamicznie, lekko, żwawo i z energią, która leży w jej DNA. Taki skład to rozumiem, czyli puenta powtarzana przez bohaterów spotów, a jednocześnie hasło kampanii wyraża zadowolenie konsumentów, czasem ich pozytywne zaskoczenie po zapoznaniu się z ofertą enerBIO, ale także odnosi się do dobrych, prostych i zrozumiałych składów produktów - wyjaśnia Emilia Czerwiec, creative lead, Ancymony.

ilustracjastrzałka

Źródło: Ancymony

www.ancy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764