logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR

  PR 20.02.2020, przeczytano 655 razy
ilustracja

Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-bluerank-wzmacnia-marketing-i-pr,385773,artykul.html

- Działając jako agencja 360, przede wszystkim nastawiamy się na efektywną realizację celów naszych Partnerów, w zgodzie z ich wartościami. Ale istotne jest dla nas też to, by komunikować naszą ofertę, mówić o nowych narzędziach, które testujemy, czy o prestiżowych nagrodach, które dzięki dobrej współpracy z Partnerami zdobywamy. - Maciej Gałecki, CEO Bluerank

Marta Markowska wcześniej odpowiedzialna była za marketing i public relations Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Ma na swoim koncie także wieloletnie doświadczenie dziennikarskie, które zdobywała m.in w TVP. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, media relations, social media i budowaniu wizerunku pracodawcy. Realizowane przez nią projekty zdobyły branżowe nagrody m.in Złote Spinacze. Posiada międzynarodowy certyfikat kompetencji digital marketingowych DIMAQ Professional. Absolwentka socjologii Uniwersytetu Łódzkiego, ukończyła również studia podyplomowe na kierunku zarządzanie marketingowe Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Joanna Blewąska przez ostatnie lata była rzecznikiem prasowym w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Łódzkiego. Wcześniej pracowała jako dziennikarz i redaktor prasowy oraz reporter radiowy. Studiowała ekonomię na Uniwersytecie Łódzkim, ukończyła też dwa kierunki w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie: Public Relations oraz Coaching (studia podyplomowe).

Joanna wzmocni w Bluerank także dział Strategii. Jako Trener Biznesu oraz moderator procesu Design Thinking, będzie wspierała Klientów i Partnerów przy tworzeniu i realizacji ich strategii komunikacyjnych i biznesowych, zgodnie z ideą Customer Journey i Customer Experience.

- Już kilka lat temu w naszej strategii przyjęliśmy, że działamy w oparciu o ideę Customer Journey oraz Customer Experience. Jest to wpisane w misję naszej firmy i takie stawiamy sobie cele – dostarczać Partnerom rozwiązania, które pozwalają towarzyszyć ich Klientom na wszystkich etapach ścieżki zakupowej, budując jak najlepsze wrażenia i doświadczenia. - Maciej Gałecki, CEO Bluerank

Bluerank to biznesowy partner największych firm w Polsce i na świecie, który od 15 lat świadczy usługi marketingu internetowego. Wykorzystując szerokie portfolio, strategiczne podejście i własne innowacyjne narzędzia, wspiera marki w realizacji ich celów biznesowych. Jako Google Premier Partner, Bluerank dostarcza partnerom licencjonowane narzędzia Google Marketing Platform oraz pomaga w ich wdrażaniu.

Źródło: Bluerank

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764