logo
WIADOMOŚCI

Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej

  PR 22.06.2018, przeczytano 346 razy
ilustracjastrzałka

Sofar Sounds Warsaw to koncepcja kameralnych koncertów, która swój początek miała w Londynie. Każde muzyczne spotkanie odbywa się w niszowej przestrzeni, prywatnych mieszkaniach, galeriach, a nawet antykwariatach. W sekretnych koncertach występuje zwykle 3 artystów. Tego kim są, publiczność dowiaduje się w momencie startu koncertu. Dzięki małej liczbie wybranych uczestników, w unikalnych miejscach, nawiązuje się intymny klimat między artystami a publicznością.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-isobar-odpowiedzialna-za-koncert-sofar-by-redd%60s-dla-kompanii-piwowarskiej,36990,artykul.html

Koncepcja partnerstwa Redd`sa z koncertem Sofar Sounds Warsaw przygotowana przez Isobar Poland Group trafia bezpośrednio do grupy docelowej. Umieszcza nowy produkt w bardzo naturalnym kontekście: wśród grupy osób, która spotkała się by posłuchać muzyki, poznać nowe osoby, spędzić inaczej wolny czas.  Sofar by Redd`s to również okazja do pokazania  benefitów piwa - nowego wytrawniejszego smaku balansującego portfolio marki oraz zachęcenia do sprawdzania, przeżywania nowych rzeczy w innych okolicznościach.

Koncert Sofar by Redd`s odbył się 8 czerwca  przy ul. Mysiej 3. Wystąpiło trzech młodych artystów:  Linia Nocna, Ina West, Pola Chobot & Adam Baran.Koncert transmitowany był na żywo na kanale FB Redd`s. Podczas transmisji prowadzone były również wywiady z artystami jak i rozmowy z publicznością, budując atmosferę lekkości, swobody, naturalnego klimatu spotkań.

Agencja Isobar Poland Group odpowiedzialna była za partnerstwo marki Redd`s przy koncercie Sofar Sounds Warsaw - od konceptu współpracy dwóch marek, nawiązania współpracy z Sofar po projekt dekoracji/branding do produkcji transmisji live na FB marki.

Źródło: Dentsu Aegis Network Poland

www.dentsuaegisnetwork.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone