logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej

  PR 22.06.2018, przeczytano 651 razy
ilustracjastrzałka

Sofar Sounds Warsaw to koncepcja kameralnych koncertów, która swój początek miała w Londynie. Każde muzyczne spotkanie odbywa się w niszowej przestrzeni, prywatnych mieszkaniach, galeriach, a nawet antykwariatach. W sekretnych koncertach występuje zwykle 3 artystów. Tego kim są, publiczność dowiaduje się w momencie startu koncertu. Dzięki małej liczbie wybranych uczestników, w unikalnych miejscach, nawiązuje się intymny klimat między artystami a publicznością.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-isobar-odpowiedzialna-za-koncert-sofar-by-redd%60s-dla-kompanii-piwowarskiej,36990,artykul.html

Koncepcja partnerstwa Redd`sa z koncertem Sofar Sounds Warsaw przygotowana przez Isobar Poland Group trafia bezpośrednio do grupy docelowej. Umieszcza nowy produkt w bardzo naturalnym kontekście: wśród grupy osób, która spotkała się by posłuchać muzyki, poznać nowe osoby, spędzić inaczej wolny czas.  Sofar by Redd`s to również okazja do pokazania  benefitów piwa - nowego wytrawniejszego smaku balansującego portfolio marki oraz zachęcenia do sprawdzania, przeżywania nowych rzeczy w innych okolicznościach.

Koncert Sofar by Redd`s odbył się 8 czerwca  przy ul. Mysiej 3. Wystąpiło trzech młodych artystów:  Linia Nocna, Ina West, Pola Chobot & Adam Baran.Koncert transmitowany był na żywo na kanale FB Redd`s. Podczas transmisji prowadzone były również wywiady z artystami jak i rozmowy z publicznością, budując atmosferę lekkości, swobody, naturalnego klimatu spotkań.

Agencja Isobar Poland Group odpowiedzialna była za partnerstwo marki Redd`s przy koncercie Sofar Sounds Warsaw - od konceptu współpracy dwóch marek, nawiązania współpracy z Sofar po projekt dekoracji/branding do produkcji transmisji live na FB marki.

Źródło: Dentsu Aegis Network Poland

www.dentsuaegisnetwork.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764