logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Unique One organizuje loterię dla Grupy Azoty

  PR 01.02.2021, przeczytano 428 razy
ilustracjastrzałka

W wyniku wygranego przetargu Grupa Azoty powierzyła agencji UNIQUE ONE całościowe opracowanie IV edycji loterii audioteksowej pod hasłem „Dbamy o polską ziemię”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-unique-one-organizuje-loterie-dla-grupy-azoty,390040,artykul.html

Ogólnopolska loteria zorganizowana przez agencję UNQUE ONE obejmuje swoim zasięgiem produkty Grupy Azoty. Przyjmowanie zgłoszeń do loterii i okres sprzedaży promocyjnej rozpoczął się w 1 lutego i potrwa do 30 kwietnia 2021 roku. Poza tym okresem produkty promocyjne dostępne są w sprzedaży, jednak ich zakup nie uprawnia do udziału w loterii.

Aby wziąć udział w loterii należy kupić produkty promocyjne Grupy Azoty za co najmniej 1000 zł brutto, wysłać SMS pod wskazany numer o treści: GRUPAAZOTY wpisując numer ze swojego paragonu fiskalnego lub numer faktury. W loterii można wygrać nagrody dzienne w postaci gotówki (4 x 1000 zł na karcie przedpłaconej). Dodatkowo wszystkie zgłoszenia biorą udział w losowaniu nagrody głównej – ciągnika John Deere 5058E.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny i przygotowanie materiałów promocyjnych (reklamy prasowe, materiały POS, spoty reklamowe) oraz obsługę loterii. Loterię wspierają działania reklamowe w social media, internecie, na YT oraz w prasie.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
Proces produkcji Polskiej Wódki na muralu Tytusa Brzozowskiego
Na warszawskiej Pradze, w Muzeum Polskiej Wódki odsłonięto najnowszy mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego. Tym samym wzbogacił on Szlak murali imienia artysty, którym Warszawska Organizacja Turystyczna zachęca do okrywania stolicy w niekonwencjonalny sposób. Znany z zamiłowania do Warszawy malarz, zobrazował tym razem proces produkcji Polskiej Wódki, zbierając w jeden...
OKK! - Droga do własnej pracowni
Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości...
Polska pracownia Tremend z I Nagrodą w konkursie WAF 2023
Wnętrza Royal Tulip Warsaw Apartments zostały docenione na prestiżowym World Architecture Festival 2023 w Singapurze. Realizacja polskiej pracowni Tremend nie tylko znalazła się na konkursowej „krótkiej liście”, ale też pokonała pozostałe projekty z całego świata, zdobywając I Nagrodę w kategorii INSIDE –...
Rekordowa aktywność w branży eventowej
W tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland na zlecenie ClickMeeting przeprowadziło analizę, z której wynika, że 40 proc. przedsiębiorstw związanych z eventami, wystawami oraz kongresami znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Jednak pomimo polaryzującej sytuacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764