logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Webtalk odpowiedzialna za obsługę marki Hertz Polska

  PR 30.05.2023, przeczytano 622 razy

Do grona Klientów agencji WebTalk dołączyła marka Hertz Polska, lider jakości w kategorii wypożyczalni samochodowych. W ramach nawiązanej współpracy agencja odpowiada za obsługę marki w digitalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-webtalk-odpowiedzialna-za-obsluge-marki-hertz-polska,400203,artykul.html

Agencja WebTalk objęła pieczę nad działaniami digitalowymi Hertz Polska. W zakres stałej odpowiedzialności agencji wchodzą: realizowanie stworzonej strategii komunikacji i bieżąca obsługa social media marki (Facebook, Instagram, LinkedIn); community management (aktywna komunikacja z odbiorcami na profilu i w wiadomościach prywatnych);  działania paid social; optymalizacja strony internetowej oraz działania SEO i SEM. Dział R&D WebTalk przygotował także ankiety badawcze dot. postrzegania elektromobilności i doświadczeń związanych z korzystaniem z samochodu elektrycznego oraz zarządzania flotą samochodów elektrycznych (założenia badawcze, konstrukcja formularzy, analiza danych). Agencja poza stałą obsługą odpowiadać będzie również za działania dodatkowe - kampanie mediowe oraz leadowe, promujące usługi klienta.

- Wydaje mi się, że o Hertz słyszał prawie każdy. Marka charakteryzuje się jakością oferowanych usług i dzięki temu zajmuje pozycję lidera w kategorii wypożyczalni. Jednak nie wszyscy odbiorcy kojarzący markę są świadomi kompleksowości, elastyczności i ułatwień płynących z oferty (m.in. oferty dla biznesu). Dlatego właśnie marka Hertz Polska powierzyła nam budowanie spójnej i merytorycznej, ale też kompleksowej komunikacji oferty marki, by móc zaprezentować ją szerokiemu gronu odbiorców w digitalu. Cieszymy się, że nasze wieloletnie doświadczenie agencyjne w segmencie motoryzacji zostało docenione i do naszego portfolio dołączył kolejny Klient z tej kategorii - mówi Agata Szybilska-Czech, Client Service Director w agencji WebTalk.

Hertz Polska to przedstawiciel światowego lidera w branży wynajmu samochodów - Hertz Int., reprezentowany w Polsce przez polską spółkę Motorent. Oferta Hertz jest skierowana do osób fizycznych (wypożyczalnia aut) oraz do małych i średnich przedsiębiorstw (głównie wynajem krótko- i średnioterminowy). Firma działa elastycznie, a tworzone przez nią standardy są punktem odniesienia dla całego rynku. W Polsce Hertz obecny jest od lat 70., zaś pod skrzydłami Motorent funkcjonuje od 10 lat (od 2013 r.). Od tego czasu dynamicznie się rozwija, poszerzając swoją ofertę o nowe pojazdy i usługi m.in. o samochody napędzane paliwami alternatywnymi, usługi dla klientów premium i biznes (Corporate Car Sharing, Chauffer Drive), nowe narzędzia obsługi online czy korzystne formy finansowania.

Źródło: WebTalk

www.webtalk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony i PADS4: innowacje w dziedzinie Digital Signage
PADS4, międzynarodowy lider i 30-letni weteran tworzenia inteligentnych doświadczeń cyfrowych, połączył siły z Sony Professional Displays & Solutions Europe, aby ulepszyć ofertę dynamicznego Digital Signage. Modułowa platforma PADS4 zapewnia usługi dla branż takich jak transport, lotnictwo i handel detaliczny, więc wydajność i spójność są kluczowe dla jej...
Advanced DOOH w GroupM
GroupM (mediowa grupa inwestycyjna należąca do WPP) wprowadza do swojej oferty narzędzie Advanced DOOH, które umożliwia precyzyjne i elastyczne planowanie oraz zakup kampanii DOOH w Polsce. Narzędzie to wykorzystuje autorską platformę umożliwiającą planowanie, aktywację i pomiar kampanii DOOH. W ramach rynkowego debiutu Advanced DOOH zostało wykorzystane w działaniach dla...
Barany, kogut i AI w kampanii Aflofarm
Aflofarm, jeden z największych reklamodawców w Polsce, rozpoczął współpracę z domem produkcyjnym SUPERMASSIVE specjalizującym się w realizacji wideo z wykorzystaniem generatywnej sztucznej inteligencji. Owocem współpracy jest kampania promująca Inventum Max – lek na erekcję. Spot emitowany jest we wszystkich dużych stacjach ogólnopolskich oraz w mediach online.
Coca-Cola podsumowuje kampanię „Świat potrzebuje więcej Mikołajów”
W ramach wspólnego odliczania do świąt, Coca-Cola ponownie zachęcała do odkrywania w sobie wewnętrznego Mikołaja i dzielenia się życzliwością. Dzięki zaangażowaniu konsumentów marka przekazała aż 150 tysięcy złotych na wsparcie Banków Żywności.
Newline Interactive na Integrated Systems Europe 2025
Newline Interactive podczas targów ISE 2025 zaprezentuje na nowo zdefiniowane standardy współpracy w oparciu o technologie interaktywne. Firma zaspokaja dynamicznie zmieniające się potrzeby sektora biznesowego i edukacyjnego w obszarze współpracy na odległość i Digital Signage. Na odwiedzających czekają eksperci, którzy podpowiedzą, jak poprawić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764