logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Webtalk odpowiedzialna za obsługę marki Hertz Polska

  PR 30.05.2023, przeczytano 496 razy

Do grona Klientów agencji WebTalk dołączyła marka Hertz Polska, lider jakości w kategorii wypożyczalni samochodowych. W ramach nawiązanej współpracy agencja odpowiada za obsługę marki w digitalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-webtalk-odpowiedzialna-za-obsluge-marki-hertz-polska,400203,artykul.html

Agencja WebTalk objęła pieczę nad działaniami digitalowymi Hertz Polska. W zakres stałej odpowiedzialności agencji wchodzą: realizowanie stworzonej strategii komunikacji i bieżąca obsługa social media marki (Facebook, Instagram, LinkedIn); community management (aktywna komunikacja z odbiorcami na profilu i w wiadomościach prywatnych);  działania paid social; optymalizacja strony internetowej oraz działania SEO i SEM. Dział R&D WebTalk przygotował także ankiety badawcze dot. postrzegania elektromobilności i doświadczeń związanych z korzystaniem z samochodu elektrycznego oraz zarządzania flotą samochodów elektrycznych (założenia badawcze, konstrukcja formularzy, analiza danych). Agencja poza stałą obsługą odpowiadać będzie również za działania dodatkowe - kampanie mediowe oraz leadowe, promujące usługi klienta.

- Wydaje mi się, że o Hertz słyszał prawie każdy. Marka charakteryzuje się jakością oferowanych usług i dzięki temu zajmuje pozycję lidera w kategorii wypożyczalni. Jednak nie wszyscy odbiorcy kojarzący markę są świadomi kompleksowości, elastyczności i ułatwień płynących z oferty (m.in. oferty dla biznesu). Dlatego właśnie marka Hertz Polska powierzyła nam budowanie spójnej i merytorycznej, ale też kompleksowej komunikacji oferty marki, by móc zaprezentować ją szerokiemu gronu odbiorców w digitalu. Cieszymy się, że nasze wieloletnie doświadczenie agencyjne w segmencie motoryzacji zostało docenione i do naszego portfolio dołączył kolejny Klient z tej kategorii - mówi Agata Szybilska-Czech, Client Service Director w agencji WebTalk.

Hertz Polska to przedstawiciel światowego lidera w branży wynajmu samochodów - Hertz Int., reprezentowany w Polsce przez polską spółkę Motorent. Oferta Hertz jest skierowana do osób fizycznych (wypożyczalnia aut) oraz do małych i średnich przedsiębiorstw (głównie wynajem krótko- i średnioterminowy). Firma działa elastycznie, a tworzone przez nią standardy są punktem odniesienia dla całego rynku. W Polsce Hertz obecny jest od lat 70., zaś pod skrzydłami Motorent funkcjonuje od 10 lat (od 2013 r.). Od tego czasu dynamicznie się rozwija, poszerzając swoją ofertę o nowe pojazdy i usługi m.in. o samochody napędzane paliwami alternatywnymi, usługi dla klientów premium i biznes (Corporate Car Sharing, Chauffer Drive), nowe narzędzia obsługi online czy korzystne formy finansowania.

Źródło: WebTalk

www.webtalk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764