logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Webtalk odpowiedzialna za obsługę marki Hertz Polska

  PR 30.05.2023, przeczytano 313 razy

Do grona Klientów agencji WebTalk dołączyła marka Hertz Polska, lider jakości w kategorii wypożyczalni samochodowych. W ramach nawiązanej współpracy agencja odpowiada za obsługę marki w digitalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-webtalk-odpowiedzialna-za-obsluge-marki-hertz-polska,400203,artykul.html

Agencja WebTalk objęła pieczę nad działaniami digitalowymi Hertz Polska. W zakres stałej odpowiedzialności agencji wchodzą: realizowanie stworzonej strategii komunikacji i bieżąca obsługa social media marki (Facebook, Instagram, LinkedIn); community management (aktywna komunikacja z odbiorcami na profilu i w wiadomościach prywatnych);  działania paid social; optymalizacja strony internetowej oraz działania SEO i SEM. Dział R&D WebTalk przygotował także ankiety badawcze dot. postrzegania elektromobilności i doświadczeń związanych z korzystaniem z samochodu elektrycznego oraz zarządzania flotą samochodów elektrycznych (założenia badawcze, konstrukcja formularzy, analiza danych). Agencja poza stałą obsługą odpowiadać będzie również za działania dodatkowe - kampanie mediowe oraz leadowe, promujące usługi klienta.

- Wydaje mi się, że o Hertz słyszał prawie każdy. Marka charakteryzuje się jakością oferowanych usług i dzięki temu zajmuje pozycję lidera w kategorii wypożyczalni. Jednak nie wszyscy odbiorcy kojarzący markę są świadomi kompleksowości, elastyczności i ułatwień płynących z oferty (m.in. oferty dla biznesu). Dlatego właśnie marka Hertz Polska powierzyła nam budowanie spójnej i merytorycznej, ale też kompleksowej komunikacji oferty marki, by móc zaprezentować ją szerokiemu gronu odbiorców w digitalu. Cieszymy się, że nasze wieloletnie doświadczenie agencyjne w segmencie motoryzacji zostało docenione i do naszego portfolio dołączył kolejny Klient z tej kategorii - mówi Agata Szybilska-Czech, Client Service Director w agencji WebTalk.

Hertz Polska to przedstawiciel światowego lidera w branży wynajmu samochodów - Hertz Int., reprezentowany w Polsce przez polską spółkę Motorent. Oferta Hertz jest skierowana do osób fizycznych (wypożyczalnia aut) oraz do małych i średnich przedsiębiorstw (głównie wynajem krótko- i średnioterminowy). Firma działa elastycznie, a tworzone przez nią standardy są punktem odniesienia dla całego rynku. W Polsce Hertz obecny jest od lat 70., zaś pod skrzydłami Motorent funkcjonuje od 10 lat (od 2013 r.). Od tego czasu dynamicznie się rozwija, poszerzając swoją ofertę o nowe pojazdy i usługi m.in. o samochody napędzane paliwami alternatywnymi, usługi dla klientów premium i biznes (Corporate Car Sharing, Chauffer Drive), nowe narzędzia obsługi online czy korzystne formy finansowania.

Źródło: WebTalk

www.webtalk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764