logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Sześć znanych mam w ten Dzień Matki staje w obronie zwierząt

  PR 30.05.2023, przeczytano 1052 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji Dnia Matki sześć znanych kobiet: Asia Opozda, Zosia Zborowska, Marysia Winiarska, Edyta Pazura, Kasia Sokołowska i Monika Mrozowska, wzięło udział w spocie Stowarzyszenia Otwarte Klatki, w którym zwracają uwagę na los zwierzęcych mam oraz ich dzieci, które cierpią w hodowli klatkowej. W ten sposób zachęcają do podpisania petycji do Ministra Rolnictwa. To druga odsłona kampanii JEDNYM GŁOSEM, której autorem jest agencja Labcon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-szesc-znanych-mam-w-ten-dzien-matki-staje-w-obronie-zwierzat,400202,artykul.html

Koncept drugiej odsłony kampanii, którą przygotowała agencja Labcon, opiera się na głębokiej i silnej relacji matki ze swoim dzieckiem, jaką mają i ludzie… i zwierzęta! Znane mamy prowadzą rozmowę o macierzyństwie i jego urokach – padają m.in. pytania: „Jak opisałabyś jednym słowem macierzyństwo?” i „Czego nauczyłaś się od swojego dziecka?”. Przyjemną i lekką wymianę doświadczeń przełamuje pytanie Zosi Zborowskiej, które kieruje do swojej matki – Marysi Winiarskiej:

„Co byś zrobiła, gdyby ktoś skrzywdził Twoje dziecko?”

„Skrzywdziłabym też tę osobę” – odpowiada bez zawahania się Marysia Winiarska. To samo pytanie otrzymują pozostałe mamy – każda z nich reaguje podobnie. „W skrajnym przypadku byłabym w stanie zabić” – stwierdza Monika Mrozowska, z czym zgadza się jej towarzyszka rozmowy Asia Opozda.

– Macierzyństwo to poznawanie się nawzajem, budowanie więzi, opieka, bezgraniczna miłość. W Dzień Matki chcemy przypomnieć o tych mamach, którym dzieci są odbierane zaraz po urodzeniu i zamykane w ciasnych kojcach, które płaczą i nawołują za swoim potomstwem, oraz o tych, które, zamknięte w ciasnej klatce, karmią swoje młode przez pręty. Macierzyństwo w hodowli i chowie klatkowym to koszmar, na który nikt nie zasługuje – mówi Weronika Pochylska, członkini zespołu kampanii „Jednym Głosem” w Stowarzyszeniu Otwarte Klatki.

Spot miał swoją premierę w Dzień Matki. To już druga odsłona kampanii Otwartych Klatek „Jednym Głosem”, która rozpoczęła się 18 kwietnia. Koncept kreatywny stworzyła agencja kreatywna Labcon, która jest autorem wszystkich spotów, odpowiada za działania kreatywne, PR oraz współpracę z liderami opinii, celebrytami i influencerami. Produkcją spotu zajęła się agencja Media Ready. Autorką zdjęć do głównej odsłony kampanii jest fotografka Marta Wojtal. Autorem sesji zdjęciowej dedykowanej mamom jest Łukasz Dziewic. Działaniami mediowymi, w tym pozyskaniem powierzchni pro bono na potrzeby kampanii społecznej, zajęło się Value Media. Spot z okazji Dnia Matki jest dostępny na kanałach serwisów Meta - FB, IG i YT oraz u zaangażowanych w kampanię influencerów. Agencja SalesTube wspiera akcję w obszarze paid social.

Celem działań Stowarzyszenia Otwarte Klatki, aktywistów, liderów opinii, influencerów oraz agencji Group One jest wezwanie do zaprzestania hodowli zwierząt w systemie klatkowym i pozyskanie jak największej liczby podpisów pod petycją kierowaną do Ministra Rolnictwa. Można ją podpisać online na stronie www.jednym-glosem.pl. Aktualnie poparło ją już ponad 170 tys. Polek i Polaków. Podpisy zbierane są wspólnie z fundacją Compassion In World Farming Polska.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764