logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Webtalk odpowiedzialna za obsługę social media marki Grycan

  PR 04.10.2022, przeczytano 561 razy

Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-webtalk-odpowiedzialna-za-obsluge-social-media-marki-grycan,397462,artykul.html

Grycan poszukiwał agencji, która połączy w kampaniach digitalowych ideę kreatywną ze skutecznymi rozwiązaniami implementowanymi w social media. W ramach nawiązanej współpracy agencja WebTalk odpowiada za obsługę kanałów społecznościowych marki (Facebook i Instagram), strategię komunikacji w tym obszarze, działania social paid, zarządzanie i administrację stroną internetową, oraz koordynację sesji zdjęciowych i produkcję contentu dedykowanych SoMe.

- Grycan to rodzinna firma, słynąca z tradycji, ale też otwarta na innowacje, która zaufała nam m.in. we wdrażaniu rozwiązań, jakich oczekuje współczesny rynek. Ta współpraca to dla nas wyróżnienie, kolejne pole segmentu FMCG, w którym udowadniamy skuteczność komunikacji digitalu, jak i nowa kategoria do analizy - w ile dni nasz team upora się z lodówką wypełnioną po brzegi kubełkami lodów. - mówi Michał Dunin, Managing Director w WebTalk.

Do portfolio agencji należą liczne marki z segmentu FMCG, w tym realizacje dla Klientów takich jak m.in.: Pudliszki, Krakus, Danone, Gancia, Krupnik, czy Stumbras.

Źródło: WebTalk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764