logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Webtalk odpowiedzialna za obsługę social media marki Grycan

  PR 04.10.2022, przeczytano 286 razy

Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-webtalk-odpowiedzialna-za-obsluge-social-media-marki-grycan,397462,artykul.html

Grycan poszukiwał agencji, która połączy w kampaniach digitalowych ideę kreatywną ze skutecznymi rozwiązaniami implementowanymi w social media. W ramach nawiązanej współpracy agencja WebTalk odpowiada za obsługę kanałów społecznościowych marki (Facebook i Instagram), strategię komunikacji w tym obszarze, działania social paid, zarządzanie i administrację stroną internetową, oraz koordynację sesji zdjęciowych i produkcję contentu dedykowanych SoMe.

- Grycan to rodzinna firma, słynąca z tradycji, ale też otwarta na innowacje, która zaufała nam m.in. we wdrażaniu rozwiązań, jakich oczekuje współczesny rynek. Ta współpraca to dla nas wyróżnienie, kolejne pole segmentu FMCG, w którym udowadniamy skuteczność komunikacji digitalu, jak i nowa kategoria do analizy - w ile dni nasz team upora się z lodówką wypełnioną po brzegi kubełkami lodów. - mówi Michał Dunin, Managing Director w WebTalk.

Do portfolio agencji należą liczne marki z segmentu FMCG, w tym realizacje dla Klientów takich jak m.in.: Pudliszki, Krakus, Danone, Gancia, Krupnik, czy Stumbras.

Źródło: WebTalk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podsumowanie Forum IAB 2023
Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych...
Katowice 2023

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Katowice 2023

W Katowicach zaproponowano odmienne podejście do tematu. Rozpisano przetarg na wykonanie inwentaryzacji wybranych miejsc i obszarów miasta, określenie podziału miasta na strefy oraz przygotowanie wstępnych założeń dla zasad i warunków na potrzeby opracowania projektu uchwały. 
Agencja influencer marketingu Lettly dołączyła do grona firm członkowskich IAB Polska.
Heinz z kreatywną platformą marki o zasięgu globalnym
HEINZ ogłasza „It Has to be HEINZ”, nową globalną platformę, która po raz pierwszy w 150-letniej historii marki zapewnia jej ujednolicenie w ramach jednej kreatywnej strategii. Kampania stanowi wyraz uznania dla marki poprzez uhonorowanie niewiarygodnego zamiłowania do HEINZ - od indywidualnych romansów z marką jej prawdziwych fanów po pasję i dbałość przyświecające...
„Samodzielni, ale nie sami w podróży” z aplikacją Moje ING
ING Bank Śląski rusza z komunikacją do młodych osób, w której porusza temat pierwszej samodzielnej podróży. Jest to jeden z kroków milowych na drodze do niezależności, w której ING chce towarzyszyć młodym. Proponuje im konto Mobi z aplikacją Moje ING, jako wsparcie dla tych, którzy planują swoje wakacyjne podróże i mierzą się z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764