Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.
Grycan poszukiwał agencji, która połączy w kampaniach digitalowych ideę kreatywną ze skutecznymi rozwiązaniami implementowanymi w social media. W ramach nawiązanej współpracy agencja WebTalk odpowiada za obsługę kanałów społecznościowych marki (Facebook i Instagram), strategię komunikacji w tym obszarze, działania social paid, zarządzanie i administrację stroną internetową, oraz koordynację sesji zdjęciowych i produkcję contentu dedykowanych SoMe.
- Grycan to rodzinna firma, słynąca z tradycji, ale też otwarta na innowacje, która zaufała nam m.in. we wdrażaniu rozwiązań, jakich oczekuje współczesny rynek. Ta współpraca to dla nas wyróżnienie, kolejne pole segmentu FMCG, w którym udowadniamy skuteczność komunikacji digitalu, jak i nowa kategoria do analizy - w ile dni nasz team upora się z lodówką wypełnioną po brzegi kubełkami lodów. - mówi Michał Dunin, Managing Director w WebTalk.
Do portfolio agencji należą liczne marki z segmentu FMCG, w tym realizacje dla Klientów takich jak m.in.: Pudliszki, Krakus, Danone, Gancia, Krupnik, czy Stumbras.
Źródło: WebTalk