logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Pantera i Filip Kołodziejczyk wzmocnili zespół agencji Intellect

  PR 18.11.2019, przeczytano 854 razy

Do zespołu agencji Intellect dołączyła dwójka nowych pracowników. Agnieszka Pantera wzmacnia dział SEO, a Filip Kołodziejczyk dział New Business. Wzmocnienie zespołu wpisuje się w trwający obecnie proces rebrandingu agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-pantera-i-filip-kolodziejczyk-wzmocnili-zespol-agencji-intellect,384745,artykul.html

Agnieszka Pantera przechodzi do agencji Intellect z firmy Comarch, gdzie pracowała jako specjalista ds. marketingu internetowego. Wcześniej zdobywała doświadczenie w branży digital w czasie kilkuletniej pracy w krakowskiej agencji interaktywnej Veneo, gdzie zajmowała stanowisko specjalisty SEO, a następnie SXO. W obszarze kompetencji związanym z pozycjonowaniem, badaniem User Experience i komunikacją marketingową, pracowała dla marek takich jak m.in. Piwniczanka, Activlab, czy Optiland.

W agencji Intellect Agnieszka Pantera objęła stanowisko Specjalisty SEO. Będzie odpowiedzialna za całościową obsługę kampanii SEO w modelu Agile prowadzonych dla klientów, jak i dla samej agencji.

Jest absolwentką Socjologii na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Obecnie na tej samej uczelni studiuje podyplomowo Marketing Internetowy. Prywatnie jest wielbicielką sportu, szczególnie siatkówki oraz tańca.

Filip Kołodziejczyk objął w agencji Intellect stanowisko New Business Managera. Będzie odpowiedzialny za rozbudowę portfela klientów w sekcji performance i digital marketingu agencji.

Doświadczenie zdobywał w krakowskich agencjach InVette oraz Veneo na stanowisku New Business Managera oraz Account Managera. Zajmował się budowaniem relacji i zarządzaniem projektami dla marek takich jak m.in. Piątnica czy Adamex.

Wolne chwile spędza w aktywny sposób, jest fanem sportów walki – samodzielnie zgłębia tajniki boksu tajskiego.

ilustracjastrzałka

- Przyjście nowych osób do naszego zespołu wiąże się wprost z toczącymi się obecnie w agencji procesami, związanymi z gruntownym rebrandingiem, który obejmuje m.in. nową identyfikację wizualną, logotyp i firmowe hasło, przebudowę struktur firmy oraz rozbudowę działów IT, SEO, marketingu i kreacji, ale też wdrożenie “zwinnej” filozofii działania, czyli przejście od modelu kaskadowego projektów do struktury agile. Początkowo nasza agencja działała jako software house, by z biegiem czasu przekształcić się w agencję interaktywną z rozbudowanymi kompetencjami IT, a obecnie w agencję 360 stopni, opartą na dwóch głównych filarach: „Tech Brain” i „Creative Brain” Cieszymy się, że Agnieszka i Filip będą w tym procesie uczestniczyć i że wzmacniają filar “Creative Brain”  - mówi Wojciech Smoleń, CEO agencji Intellect.

Źródło: Intellect

www.intellect.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764