logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amazon i Google udostępniają aplikacje Youtube na urządzenia Fire TV

  PR 26.04.2019, przeczytano 433 razy

W najbliższych miesiącach oficjalna aplikacja YouTube trafi na urządzenia streamingowe Fire TV, zapewniając użytkownikom nieprzerwany dostęp do świata rozrywki, w tym muzyki, ulubionych artystów, programów rozrywkowych, wiadomości, transmisji wydarzeń sportowych i wielu innych atrakcji.Również w nadchodzących miesiącach posiadacze urządzeń Chromecast i Android TV zyskają nieograniczony dostęp do tysięcy tytułów i oryginalnych produkcji Amazon, m.in. nagrodzonego Złotym Globem serialu telewizyjnego „Wspaniała Pani Maisel?, a także seriali: „Jack Ryan? o bohaterze stworzonym przez Toma Clancy'ego, „Homecoming ? i „Hanna and The Widow?.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amazon-i-google-udostepniaja-aplikacje-youtube-na-urzadzenia-fire-tv,382240,artykul.html

Firmy Amazon i Google ogłosiły, że w nadchodzących miesiącach udostępnią oficjalną aplikację YouTube na urządzenia Amazon Fire TV i Fire TV Edition smart TV, a także aplikację Prime Video obsługiwaną przez urządzenia Chromecast i urządzenia z wbudowaną technologią Chromecast. Ponadto aplikacja Prime Video będzie szeroko dostępna dla partnerów urządzeń Android TV, a aplikacje YouTube TV i YouTube Kids zostaną udostępnione dla urządzeń streamingowych Fire TV w późniejszych miesiącach bieżącego roku.

- Z entuzjazmem podchodzimy do współpracy z Amazon, która zaowocuje udostępnieniem oficjalnych aplikacji YouTube na urządzenia Fire TV na całym świecie – powiedziała Heather Rivera, globalny dyrektor ds. partnerstwa produktowego YouTube. - Dzięki udostępnieniu naszej sztandarowej aplikacji na urządzenia streamingowe Amazon Fire TV użytkownicy zyskają nową drogę dostępu do swoich ulubionych nagrań i twórców.

- Cieszymy się z możliwości uruchomienia aplikacji Prime Video dla urządzeń Chromecast i Android TV oraz zapewnienia naszym klientom dogodnego dostępu do ich ulubionych programów rozrywkowych i filmów – powiedział Andrew Bennett, dyrektor ds. globalnego rozwoju działalności Prime Video. - Nasi klienci zyskają nową drogę dostępu do wybranych przez siebie treści w dowolnym miejscu, niezależnie od tego, czy zechcą obejrzeć odcinki z najnowszego sezonu ‘Wspaniałej Pani Maisel’, emocjonować się meczem podczas ‘Thursday Night Football’ czy też wypożyczyć nowy przebój kinowy.

Oficjalna aplikacja YouTube na urządzenia Fire TV

Sztandarowa aplikacja YouTube zapewni użytkownikom Fire TV najłatwiejszy dostęp do ulubionych treści z serwisu YouTube. Użytkownicy będą mogli zalogować się na własne konto w serwisie YouTube, zyskać pełny dostęp do biblioteki nagrań oraz odtworzyć nagrania wideo w jakości 4K HDR przy 60 klatkach na sekundę na swoich urządzeniach. Ponadto samodzielne aplikacje YouTube TV i YouTube Kids zostaną uruchomione w kolejnych miesiącach roku dla urządzeń Fire TV i Fire TV Edition smart TV.

Aplikacja Prime Video na urządzenia Chromecast i Android TV

Posiadacze urządzeń Chromecast i urządzeń obsługujących tę technologię, a także użytkownicy Android TV zyskają łatwy dostęp do katalogu Prime Video, w tym do najnowszych sezonów oryginalnych seriali i programów Amazon, takich jak „Wspaniała Pani Maisel?, „Hanna?, „Homecoming?, „Bosch?, „Katastrofa? czy „The Grand Tour?, oryginalnych filmów Amazon, takich jak „Guava Island? Donalda Glovera oraz filmów nominowanych do Nagrody Akademii Filmowej, m.in. „I tak cię kocham? i „Zimna wojna?. Prime Video oferuje użytkownikom funkcje takie jak X-Ray i dostęp do filmów w jakości 4K bez dodatkowych kosztów. Dzięki Prime Video użytkownicy mogą wypożyczać, kupować i wybierać spośród 150 kanałów Prime Video, m.in. Showtime, HBO, CBS All-Access, Cinemax i STARZ.

Źródło: Amazon.com, Inc.

www.amazon.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764