logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AMS wspiera walkę z rakiem w 70 miastach Polski

  PR 03.02.2022, przeczytano 454 razy
ilustracjastrzałka

AMS aktywnie włącza się w obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem – przez cały weekend na nośnikach cyfrowych w 70 miastach Polski prezentowane będą materiały edukacyjne przygotowane wspólnie z Onkofundacją Alivia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ams-wspiera-walke-z-rakiem-w-70-miastach-polski,394643,artykul.html

Dzień Walki z Rakiem przypada na 4 lutego. W związku z tym, w najbliższy weekend (4-6 lutego br.) treści dotyczące walki z nowotworem trafią na nośniki całego systemu digitalowego AMS, zapewniając odbiorcom – w trakcie ich miejskiej aktywności – dostęp do najważniejszych informacji na temat profilaktyki oraz leczenia choroby onkologicznej.

– AMS od lat realizuje i włącza się we wspólne działania z innymi podmiotami, bo pomaganie to część naszego DNA. Tym razem do akcji z Onkofundacją Alivia angażujemy nasz ogólnopolski system Digital OOH. Wyemitujemy między innymi kontent wideo w Move TV w klubach fitness oraz treści natywne na pasku informacyjnym Digital Citylightów na przystankach – wyjaśnia Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS.

W ciągu trzech dni na nośnikach AMS w 70 miastach Polski wyemitowanych zostanie ponad pół miliona różnorodnych treści edukacyjnych dotyczących walki z rakiem. Największy zasięg zapewni komunikacja w ponad 270 fitness klubach premium dzięki ekranom Move TV. Na Digital Citylighty na wiatach przestankowych oraz nośniki Digital Indoor w 42 centrach handlowych trafi 6 spójnych kreacji, które odnoszą się do najczęściej występujących nowotworów, jak rak piersi, szyjki macicy, płuc, jelita grubego czy prostaty.

Onkofundacja Alivia, wchodząc w partnerstwo z AMS, chce zakomunikować znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania raka w Polsce, a także ogrom potrzeb związanych z nowoczesnym leczeniem nowotworów.

– Rak jest w stanie rozwijać się po cichu przez wiele lat i powoli niszczyć nasz organizm, dlatego badania profilaktyczne są tak ważne. Wcześnie wykryty nowotwór daje się wyleczyć nawet w 100 procentach. Bardzo ważna jest więc edukacja i dotarcie do szerokiego grona odbiorców – mówi Agnieszka Dolna, koordynatorka ds. programów pomocowych w Onkofundacji Alivia.

Onkofundacja Alivia prowadzi szereg działań mających na celu pomoc osobom chorym na raka, poprawę świadomości chorób nowotworowych oraz reprezentację pacjentów onkologicznych w debacie publicznej. Dąży do tego, by zapewnić ludziom chorym na raka praktyczne narzędzia, dzięki którym będą mogli odważnie korzystać z osiągnięć światowej medycyny i wygrywać z chorobą każdego dnia. Dlatego pomaga im wyszukać najkrótsze kolejki, znaleźć rekomendowane leki, poznać najbardziej przyjaznego lekarza oraz najlepiej oceniany ośrodek onkologiczny, a także wykorzystać w ich leczeniu medycynę personalizowaną. Umożliwia zbieranie środków na leczenie, edukuje pacjentów i ich bliskich.

AMS Digital oferuje dotarcie do odbiorców za pośrednictwem ponad 4200 punktów styku w całej Polsce: na przystankach (dzięki nośnikom Digital Citylight), przy kluczowych skrzyżowaniach (Digital Cityscreen), w 42 galeriach i centrach handlowych (Digital Indoor) oraz podczas korzystania z bankomatów, a także oglądania kanałów Video Out-of-Home z autorskim kontentem: Move TV w klubach fitness z segmentu premium i Traffic TV w autobusach w Warszawie.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764