logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amway Mobile z nowymi funkcjonalnościami

  PR 07.09.2020, przeczytano 548 razy

NUTRILITE Recommender – kolejny dodatek w Amway Mobile już dostępny. Nowe rozwiązania technologiczne aplikacji tworzy zespół Opus B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amway-mobile-z-nowymi-funkcjonalnosciami,388363,artykul.html

Zespół agencji stworzył kolejną publikację w obrębie aplikacji Amway Mobile. NUTRILITE Recommender jest narzędziem, które pomoże w wyborze odpowiednich suplementów diety z portfolio produktów Amway.

Najnowsza funkcjonalność przygotowana jest w formie krótkiego kwestionariusza. Klienci Amway odpowiadają na pytania dotyczące diety oraz przyjmowania odpowiedniej ilości składników odżywczych. Bazując na odpowiedziach użytkownika, aplikacja wskazuje potencjalne braki w suplementacji i rekomenduje produkty, które je uzupełnią.

Publikacja dostępna jest dla klientów na trzynastu rynkach europejskich. Zespół Opus B odpowiada za koncept, produkcję i lokalizację.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764