logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Adamczyk Group Account Directorem w Carat Polska

  PR 13.11.2019, przeczytano 801 razy

Od listopada br. Anna Adamczyk pełni rolę Group Account Directora w Carat (Dentsu Aegis Network). Poprzednio zajmowała stanowisko Communications Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-adamczyk-group-account-directorem-w-carat-polska,384710,artykul.html

Anna Adamczyk posiada blisko 20-letnie doświadczenie w mediach. W Dentsu pracuje od 2001 roku. Swoją karierę w Grupie rozwijała w domu mediowym Carat. Rozpoczęła pracę jako Media Planner, a po kilku latach awansowała na stanowisko seniorskie. W 2010 roku objęła stanowisko Communications Managera. Obsługiwała m.in. marki: adidas, Grupa Lotos, Reebok, Philips, SCA czy Simba Toys. Jako Communications Manager odpowiadała za całościową komunikację 360 stopni w obszarze kampanii mediowych, łączących media tradycyjne i cyfrowe. Koordynowała także projekty aktywacji konsumenckich i działania marek w mediach społecznościowych. Zmiana stanowiska Adamczyk wiąże się z pozyskaniem nowych klientów przez Carat oraz rozbudową zespołu, którym zarządza. Obecnie jako Group Account Director, opiekuje się klientami z branż: FMCG, ubezpieczeniowa oraz farmaceutyczna.  Anna Adamczyk ukończyła lubelski UMCS. W 2012 roku, wspólnie z zespołem, zdobyła brązowe oraz srebrne Effie za realizację kampanii dla marki Philips.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764