logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Adamczyk Group Account Directorem w Carat Polska

  PR 13.11.2019, przeczytano 313 razy

Od listopada br. Anna Adamczyk pełni rolę Group Account Directora w Carat (Dentsu Aegis Network). Poprzednio zajmowała stanowisko Communications Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-adamczyk-group-account-directorem-w-carat-polska,384710,artykul.html

Anna Adamczyk posiada blisko 20-letnie doświadczenie w mediach. W Dentsu pracuje od 2001 roku. Swoją karierę w Grupie rozwijała w domu mediowym Carat. Rozpoczęła pracę jako Media Planner, a po kilku latach awansowała na stanowisko seniorskie. W 2010 roku objęła stanowisko Communications Managera. Obsługiwała m.in. marki: adidas, Grupa Lotos, Reebok, Philips, SCA czy Simba Toys. Jako Communications Manager odpowiadała za całościową komunikację 360 stopni w obszarze kampanii mediowych, łączących media tradycyjne i cyfrowe. Koordynowała także projekty aktywacji konsumenckich i działania marek w mediach społecznościowych. Zmiana stanowiska Adamczyk wiąże się z pozyskaniem nowych klientów przez Carat oraz rozbudową zespołu, którym zarządza. Obecnie jako Group Account Director, opiekuje się klientami z branż: FMCG, ubezpieczeniowa oraz farmaceutyczna.  Anna Adamczyk ukończyła lubelski UMCS. W 2012 roku, wspólnie z zespołem, zdobyła brązowe oraz srebrne Effie za realizację kampanii dla marki Philips.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
Bohaterami kampanii będą nowe smartfony oparte na ekosystemie marki, Huawei Mobile Services, a obok nich – oferty specjalne dla użytkowników aplikacji pobranych z Huawei AppGallery, dedykowane smartfonom z HMS. Kampania obejmie promocję w telewizji i w radiu, a także działania digital i PR.
Poczta Polska: 5 milionów znaczków dla kampanii społecznej PKP PLK - Bezpieczny przejazd
Poczta Polska wprowadziła do obiegu nowy znaczek Bezpieczny Przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Operator pocztowy emisją 5 milionów znaczków wspiera przesłanie kampanii społecznej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na rzecz ograniczania wypadków na przejazdach kolejowo-drogowych.  Kampania prowadzona jest już 15 lat.
Znani polscy twórcy piszą o prawach człowieka z okazji 30-lecia Amnesty International w Polsce
Premierą opowiadania Sylwii Chutnik o młodych osobach LGBTI Amnesty International rozpoczyna obchody 30-lecia swojej działalności w Polsce. W ramach kampanii “Wierzymy w wolność” w kolejnych miesiącach opublikuje teksty Martyny Bundy, Remigiusza Grzeli, Ingi Iwasiów, Wojciecha Kuczoka, Michała Olszewskiego, Wojciecha Tochmana oraz Ludwiki Włodek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764